Proefgeboortekaartjes bestellen is soms ook nog een goed idee! Maar iets zegt me dat je voor Fien gaat Fijn dat je wat aan m’n reactie hebt gehad. Ik was even bang dat ik iets te hard was geweest vwb. Noor
Dat is inderdaad ook een goede tip, heeft er hier toen voor gezorgd dat de twijfel weg was en we eruit waren welke naam het ging worden.
Team Noor vind het zeker niet hard klinken - maar ik ben brabants - misschien maakt dat verschil? Ik vind Noor juist lief klinken en Fien minder. En fien hoor ik momenteel juist superveel, dat is voor mij vooral de reden om het niet te doen. Maar volg je gevoel en dat neigt volgens mij helemaal naar Fien . Je kan ook niets fout doen met deze namen denk ik!
Geen twijfel.. NOOR Ik vind dat inderdaad een veel gangbare naam. Ben het eens met wat je schrijft; je vindt Fien mooi of niet, ik vind het helemaal niks. En ik vind het wel “boers” overkomen.. jut en jul gehalte bij Noor en Saar heb ik echt totaal niet! ik vind Noor dan niet heel hard overkomen ofzo.. ken een Noor dus associeer het hierdoor met een lief leuk vlot meisje!
Ik vind Fien inderdaad wat ‘boers’ en hard en Noor juist fris en vrolijk. Maar Fienen kunnen prima hele leuke (niet boerse ) kinderen zijn!
Ik vind Fiene leuk, maar Fien wat minder. Maar ik vind als ik niet kiezen dan Fien leuker in het totaalpakket dan Noor.
Ik vind het lastig om te kiezen haha. Vind de namen namelijk allebei erg leuk. Wij hebben zelf een Floor en er komt een Saar bij Tussen deze twee namen neig ik denk ik net iets meer naar Fien. Volgens mij had je bij een eerder topic ook Floor toch?
Ja klopt! Floor heeft ook op ons lijstje gestaan helemaal in het begin, maar die is inmiddels afgevallen. Wat leuk dat jullie er een Saar bij krijgen! Met die naam ben ik nog steeds heel blij!
Welke website is dat? Wil ik ook eens proberen! En Fien gestemd. Ik vind beide namen niet "hard" of boers overkomen. Maar Fien gewoon mooier en Noor een tikkie saai en zoals mensen eerder zeiden overkomen als een afkorting van een echte naam.