noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb een drukke dag voor de boeg. In de ochtend moet ik werken, vanmiddag krijgen we visite (eerst de schoonouders en daarna m'n schoonzusje en vanavond moet ik m'n neefjes supporteren als de avondvierdaagse binnenkomt.....

Hoop tussendoor nog even tijd vrij te maken om hier te komen spieken ;)

Liefs Silvia

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen! Wij hebben ook een gezellig drukke dag. Ik moet nu eerst even strijken das minder ;) maar vanmiddag gezellig met een vriendin winkelen en lunchen :D

Jesse blijft gezellig bij Bart want Jesse en Bart moeten voor de laatste keer kun trouw kleding passen :D

3. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik ga vandaag naar de Toppers!!
    En morgen hebben we personeels feest in Scheveningen en daar is het ook vlaggetjesdag!!
    Dus een weekend boordevool feest , maar wat zal ik me kleine mannetje missen:(

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh...ja...missen...maar des te leuker om hem weer terug te zien...probeer wel te genieten hihi.

ooh heb hier de hele ochtend zitten proberen om kaarten te bemachtigen voor Rammstein! En tis gelukt!! heb 3 veldkaarten...wow...

Hoe is het met iedereen?

Groetjes,
    Miranda

5. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Hier lekker rustig aan vandaag. Ga zo even boodschappen doen. Wij hebben nu lekker vakantie en gaan maandag een weekje weg. We hebben er zin in! Nu nog hopen op mooi weer.

@ wendy: Jeee een tweede tandje voor Jesse! Jullie grote dag komt nu echt dichterbij! Leuk en spannend!
    @ mgwc: leuk dat je kaartjes hebt kunnen krijgen voor Rammstein.
    @ duster: druk dagje vandaag, veel plezier!
    @ acnaib: fijne dag/ weekend! Lekker van genieten en daarna weer lekker knuffelen met je mannetje!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ik ben weer terug van het schoolkamp. Heb het weer overleefd!!! Het waren 2 leuke, vermoeiende dagen...

Ik heb jullie verhalen gelezen, maar heb even de puf niet meer om te reageren.

Welterusten!!

Liefs, Nijntje

7. sams

sams Actief lid

19 dec 2007
    120
    0
    0
    Vandaag naar Guus Meeuwis in Eindhoven.
    Vorig jaar stond ik daar nog mee te zingen met mijn zwangere buik...!
    Ik heb er zin in en hoop dat het weer zo lekker blijft.

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Guus is cool!!!
    Heel veel plezier Sams!!

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,

hier ben ik ook weer even.

@Duster,en is het gezellig bij jullie;)

@Wendy,winkel ze,waar ben je winkelen???
    Oei en nog 2 weekjes voor jullie trouwen,wat spannend!!

@acnaib,heel veel plezier vanaaf!!!
    En morgen ook,leuk joh Scheveningen!!En mooi weer ook nog,heerlijk!

@Mgwc,Rammstein,mmjs je moet er van houden maar ik ben blij voor jullie hoor;)

@Mamma1984,ow wat een heerlijk vooruitzicht,ik wil ook zo graag!!!!
    Waar gaan jullie naartoe?

@Nijntje,en overleefd??Het weer zat niet echt mee heh?

@Sams,veel plezier vanaaf!
    -------------------
    Jee wat een onderemers allemaal,hahah.
    Hier vandaga ook druk gehad,ben nu ook echt helemaal op.
    Straks komt er nog een vriendin op bezoek,ze blijft mee-eten,gezellie!!Alleen ik ben zoo moe;)
    Morgen gaan we (ik en de kids) naar Uilenbos in Lunteren,ben erg benieuwd...Heb daar afgesproken met een paar meiden van het forum,nou maar hopen dat het niet tegen gaat vallen in het echie:p

Ik ga wat voorbereidingen doen op het eten...

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Acnaib; Veel plezier vanavond (en de rest van het weekend)

@Mama1984; Lekker vakantie. Waar gaan jullie naar toe? M'n PB komt eraan hoor :) (waarschijnlijk morgen)

@Nijntje; Lekker geslapen?

@Daisy; Het was erg gezellig ;) Gezellig dagje voor de boeg morgen. Wie gaan er allemaal mee?

X

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jaaaaaaaaaaa, ik heb heerlijk geslapen...
    Ben nu nog wel moe, maar als ik nu blijf liggen, slaap ik vanavond niet meer...

Daisy, rustig aan meid!! Maar een leuke dag voor de boeg, gezellig!

mgwc, leuk dat jullie kaartjes hebben voor Rammstein. Ze schijnen altijd een mooie show te hebben...

acnaib, veel plezier vanavond!!!

mama1984, lekker op vakantie. Waar ga je naar toe??

duster, je drukke dagje is al weer bijna voorbij. Maar goed zeg dat je neefjes de vierdaagse uitgelopen hebben!

Iedereen is weg vanavond... Ga ik lekker bankhangen...

Fijne avond!!

PS: Willen jullie morgenvroeg even duimen? Ik heb morgen mijn eerste tenniswedstrijd....

12. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo allemaal,

Weer even bijgelezen, anders loop ik weer erg achter.
    Ons zoontje zit sinds een aantal dagen in de "peuterpuberteit". Hij was altijd erg makkelijk, vond eigenlijk alles goed. Sinds een paar maanden had hij het woordje NEE al wel ontdekt. Maar sinds deze week zijn daar driftbuien bijgekomen. Wat een lawaai kan er uit zo een ventje komen. Niks is dan goed. Even uit laten razen helpt gelukkig. En dan accepteerd hij ook weer dat je hem vastpakt. Tja, het 'echte' opvoeden is nu begonnen ;)

Morgen ochtend gaan we naar de cursus muziek met dreumessen en daarna door naar de fotograaf bij de VW dealer in Breda. Meer van jullie die daar een uitnodiging voor gehad hebben? (via Bell foto) Gaat weer geld kosten natuurlijk, want ik kan nooit kiezen tussen de fotos en neem er dan weer teveel. :D

Liefs Milo

13. Mamma1984

@ Nijntje: je hebt je schoolkamp overleefd zo te lezen, haha. Lekker bijgeslapen?

@Sams: veel plezier bij Guus! Het is lekker weer dus je boft!

@ Daisy: fijne dag morgen! Hoop voor jou dat het gezellig wordt, maar dat zal vast wel goedkomen.

@ Duster: je hebt pb terug

@ Milo; haha heerlijk die peuterpubertijd! Vermoeiend, maar ook een erg leuke fase, of niet? Fijne dag morgen en veel plezier in Tilburg. Leuk foto's maken, ik heb de uitnodiging niet gehad. Maar heb hier bij AH wel eens foto's laten maken en heb ze allemaal genomen... ze waren zoooo leuk en kon idd niet kiezen.

@ all: wij gaan maandag lekker een weekje naar Landal Het land van Bartje. In een superdeluxe bungalow, we hebben er nu al zin in. Nu nog hopen dat het mooi weer is, of iig droog!

Voor iedereen een fijn weekend!

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo meiden,

Mijn buuf is inmiddels op de hoogte, dus nu zal ik het hier ook maar vertellen.............

Ik ben zwanger :):):)

Het is allemaal nog erg pril, dus we hopen maar dat alles goed blijft gaan. Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 17 febr. 2010.

Ik ga zo een andere banner uitzoeken ;)

Liefs Silvia

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Duster hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    Super nieuws, zeg!!! Een carnavalsbeeb!!!

16. Mamma1984

@ Duster: (nogmaals) VAN HARTE GEFELICITEERD!! Ik vind het echt super leuk voor jullie. Geniet van je zwangerschap!

17. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Duster van harte met je zwangerschap!! Ontzettend leuk. Geniet ervan!

Liefs Milo

18. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Ja ,heerlijk een gillende dreumes. Haha. :) Het was even een omschakeling voor ons. Wisten natuurlijk wel dat dit ging komen. Tuurlijk is het ook weer heel leuk om te zien hoe hij zijn eigen grenzen gaat zoeken! En dat hij steeds wijzer wordt.

Geniet van jullie vakantie. Klinkt goed jullie bungalow! Met sauna en bubbelbad enzo??? Ik ben jaloers! ;)

Liefs Milo

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Duster gefeliciteerd!!!

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Bedankt voor jullie felicitaties!!!

@Milo; Klinkt gezellig druk :) Ik zie dat jouw zoontje 1,5 is. Als Matthijs 1,5 is moet ik bevallen :( Zal wel een gekkenhuis worden hier....... Ik hoor graag hoe de cursus bevalt. Een uitnodiging hebben wij (gelukkig) niet gehad. Probeer ze ook te vermijen, want ze zijn altijd zooooo leuk, maar ook zooooo duur ;)

Liefs Silvia

Deel Deze Pagina