@ Mama1984 Geef toch helemaal niks, je kan niet alles weten @ Daisy Sterkte met je baaldag Pfff ben beetje gebroken Net de woonkamer helemaal gepoetst en ff goed gezogen (heb 2 honden en 2 poezen, dus 1 keer in de week heel goed zuigen, de rest van de dagen met een franse slag) Boven kast in elkaar gezet voor op Damian zijn kamer. 3 wasjes gedaan. Nu ben ik wel even klaar, doe morgen wel dweilen
Fijne avond meiden!! Daisy, balen van je baaldag. Doe maar lekker rustig aan!! Chelleke en Mama1984, kl#te zeg van die reuma!! Dikke knuffel voor jullie. Liefs, Nijn PS: Deze week ben ik hier niet zo veel te vinden, want ik moet 4,5 dag werken...
@ Daisy: beterschap! Ik zag net jullie site voor Merel, wat een mooi meisje. Mooie site ook. @ Chelleke: jij bent goed bezig geweest. Lekker is dat he als je huisje weer "glimt". @ Nijntje: ik heb geen reuma, volgensmij was dat Milo. Werk ze van de week! Ik ben hier ook volgende week pas weer te vinden. Ik ga morgen op vakantie. Tot volgend weekend!
Goedemorgen, @Mama1984; Een hele fijne vakantie @Nijntje; Werk ze deze week! Matthijs is gisteren voor het eerst zelf gaat staan (op de bank) Groetjes Silvia
Goedemorgen, @Mamma1984,een hele fijne vakantie!! Geniet ervan! @Nijntje,werk ze!! @Chelleke,je mag ook wel ns hier langs komen hoor @Duster,wowie wat geod van Matthijs zeg!!! Enne ook hier een hele dikke proficiat!! Hoe voel je je? ------------------- De kids slapen bij opa en oma,heb de hele dag voor mezelf,laat nu mn schattie ziek thuis zijn8) Ik ben weer wat opgeknapt nu Lars nog... Fijne dag!
@Daisy; Ik heb af en toe wat last van mijn darmen en ben hééééééél erg moe, maar verder voel ik me prima Beterschap voor Lars! X
Waar komen jullie vandaan?? acnaib - Dongen anenpe - Berlicum bianca75 - Valkenswaard Britteke - Breda chantal84 - Etten-Leur Chelleke - Uden Claudia - Vught Daantje77 - Breda Daisy1975- Oss Diana1978 - Eindhoven Dretjuh - Goirle duster2000 - Rijen E1982 - s'Hertogenbosch Eline23 - Omgeving Breda errisjuh - Sint Michielsgestel Isa24 - Etten-Leur Linda86 - Omgeving s'Hertogenbosch Mamma1984 - Rijen MamaKitty - Omgeving Gorinchem Mgwc - Berghem Milo - Breda noesje - Putte, omgeving Bergen op Zoom Nijntje27 - Berghem Nijntje77 - Omgeving Eindhoven Princi - Oss saartje27 - Omgeving s'Hertogenbosch Sams- sillie78 - Oss Sjorsje- Etten-Leur sookie - Middelrode Suusvdw - Handel Trieske - Tilburg Taby - Etten-Leur wendy1983 - Son en Breugel wops - Tilburg Wie zijn er al mama en hoe oud zijn jullie kindjes??? Eline23 - Floris ../../.... geboren Mamma1984 - Fenna 18/09/2008 geboren! MamaKitty - Dochter ../../.... geboren! & Zoontje ../../.... geboren! Dretjuh - Layla 21/09/2008 geboren! Daantje77 - Evy ../../.... geboren! Taby - Britt ../../.... geboren! Nijntje77 - Merel ../../.... geboren! & Thomas ../../.... geboren! Britteke - Sam ../../.... geboren! Milo - Julian 21/11/2007 geboren! duster2000 - Matthijs 13/08/2008 geboren! wendy1983 - Jesse 04/12/2008 geboren! Mgwc - Alyssa 24/03/2008 geboren! saartje27 - Zoontje 26/10/2007 geboren! Daisy1975 - Merel * 28/06/2007 geboren! & Fenne en Linne 16/07/2008 geboren! Sams-Floor 01/09/08 geboren! Sjorsje - Lianna 29/07/2007 geboren! & Yosyp 02/09/2008 geboren! bianca75 - Suzanne 04/07/2008 geboren! Linda86 - Milan 27/07/2008 geboren! Acnaib - ../../.... geboren! Diana1978 - Zoontje 31/05/2008 geboren! Chelleke - Zoontje 26/04/2008 geboren! Suusvdw - Mijntje 21/02/2009 geboren Claudia - Stijn 25/08/2008 geboren! Wie is er Mama2B en wanneer zijn jullie uitgerekend??? saartje27 - 01/12/2009 uitgerekend! Trieske - 05/11/2009 uitgerekend! sillie78 - ../../.... uitgerekend! wops - 15/01/2010 uitgerekend! Princi - ../../.... uitgerekend! Isa24 - ../../.... uitgerekend! Dretjuh - 11/12/2009 uitgerekend! Daisy1975 - 31/07/2009 uitgerekend! Sjorsje - 18/08/2009 uitgerekend! Linda86 - 21/12/2009 uitgerekend! Diana1978 - 17/01/2010 uitgerekend! Duster2000 - 17/02/2010 uitgerekend! Wie is er bezig met 'opnieuw' mama worden??? noesje - NOD 24/06- 38e ronde-dinsdag 9 juni 1e IUI Mgwc - NOD 04/07 - 10e ronde sookie - NOD ../.. - .. ronde E1982 - NOD ../.. - .. ronde anenpe - NOD ../.. - .. ronde chantal84 - NOD ../.. - .. ronde Nijntje27 Sams-NOD../..-..ronde Milo- NOD 18/07- 1e ronde Chelleke - NOD 12/07 - 2e ronde
Hoi hoi Damian heeft het weer niet slecht gedaan vannacht. Hij kwam vanmorgen om 6.45 en daar is dan niks van te zeggen. We hebben hem lekker bij ons gelegd want de wekker ging om 7.30 Alleen waren we te lui om er uit te gaan (we moesten zwemmen) Dus hebben we aso tot 09.30 blijven liggen en zelfs nog wat geslapen. Trouwens ik snap even iets niet helemaal. Ik heb nog steeds geen helder rood bloed. Ik veegde gister ochtend een beetje rood af en verder heb ik een beetje bruinig gehad in mijn maandverband. Ik snap er niks van, zou ik dan amper ongesteld zijn? Ik heb dit nog niet eerder gehad zo. Vanmiddag even naar de brillenwinkel. 8) Heb eindelijk weer een nieuwe bril uitgezocht. Die roze ben ik helemaal beu en ik had al wel weer een zwarte op maar die heeft Damian paar maanden geleden gesloopt. Maar nu mocht ik weer een nieuwe uitzoeken. Vanmiddag even mijn ogen weer opmeten. Ben benieuwd of ze weer het zelfde zijn gebleven. Hoop dat de bril dan snel klaar is.
Jeeej vanmiddag zijn ze de duiveltjes eindelijk goed doorgekomen. Kunnen we in ieder geval weer verder. Heb nu wel hele auwie buik *pruillipje*
Hallo Meiden, Hier een lekker dagje werken achter de rug. En de kleine man was thuis met papa. Maandag is altijd papadag. Ook erg fijn voor mama, want dan kom ik thuis in een schoon huis en papa kookt @ chelleke: op naar de volgende ronde! Hopen op meer geluk nu. @nijntje27, ik was het inderdaad met reuma. Maar snap dat je namen door elkaar haalt! Ik moet ook regelmatig terug lezen. Zo nog wat wasjes vouwen en dan met een boekje in bad. Liefs Milo
Meiden ik ga ff offline de pastoor staat op de stoep haha (dat hoeft van mij nou ook weer niet ) maar ja het schijnt erbij te horen als je in de kerk wilt trouwen haha.... Tot straks.... xxx
Fijn Chelleke,nu weet je waar je aan toe bent tenminste!!! We gaan duimen!!! @Milo,ow dat klinkt lekker je Maandag Heerlijk voor je en uiteraard ook voor papa,leuk zo''n papadag. @Duster,ow ja dat is vaak zo heh in het begin van een zwangerschap,gewoon aan toe geven als je de kans krijgt! @Wendy,have fun met de pastoor!! ----------------- Hier flink bezig geweest vandaag,alles gepoetst zowat,ben al begonnen met babykleertjes te wassen en te strijken,blegghhh,maar wel weer errug leuk om te doen,er hangt al wat in de kast Vanaaf vroeg mn bedje in.. Slaap lekker!
Hij is alweer weg. Alles voor de kerk is geregeld en ook de muziek heeft hij meegenomen. Nu alleen ons trouwboekje nog afdrukken en inbinden 100 keer hihi
Hee meiden ik ben er weer pfff wat had ik een druk weekend. vrijgezellenfeest....Was erg leuk hebben een workshop taartenmaken gedaan en zondag hadden we familiedag
Goedemorgen, @Wendy; fijn dat het nu geregeld is en . En 'n familiedag na je vrijgezellenfeest; klinkt erg vermoeiend, maar wel heel gezellig. Ik moet zo een paar uurtjes werken. Zal vanmiddag dus wel een middagdutje doen , maar vanavond kom ik zeker nog even langs. Iedereen een fijne dag!
Goedemorgen. @Duster,werk ze! @Wendy1983,klinkt erg leuk je vrijgezellefeessie.. ------------- Ben er ook weer vandoor,de kraamzorg komt zo!