kom thuis blijf met ringvinger aan de deurknop van voordeur hangen en knakte,nergens ijs in vriezer schoonpa gebeld ijs erop en naar dokter hy denkt da niet gebroken is maar meschien scheurtje ofzo,is nu ingetaept aan middelvinger en week rust as daarna niet weg is terug komen. dus ben er weinig sorry aangezien byna niet kan typen nu
Hey thanks!! tis allemaal nog wel flink wennen. Wat een hoop mooie trouwjurken zie ik voorbij komen zeg Wenneke beterschap, hopelijk kan je er snel weer mee typen
Goedemorgen, @Ilse,welkom hier! Idd nog van harte met je dochter Eva! Gaat alles goed? @Wenneke,das minder,jakkie! beterschap!! @MGWC,mooie foto's zeg!! Ik was al goed aant kijken of ik je misschien zou kennen maar ik kan je niet goed zien,baal!!! Heb je hyves toevallig?? ------------------- Wat een lekker gevoel om al helemaal klaar te zijn,alleen nog even stofzuigen en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag,hahah. Vanaaf gaan we de babykamer aankleden,ze zijn net gordijnen komen hangen,wil zo graag dat het klaar is!!!! Fijne dag meiden!!!
Ik ben eventjes niet actief geweest in dit topic en ik heb gelijk heel veel gemist volgens mij . Leuk dat er weer een hoop nieuwe (wannabee) mama's uit Brabant bij zijn gekomen!
Goedemorgen! Daisy: de gordijnenhangers waren er vroeg bij! Heb je een thema voor de babykamer? Ik wilde ook zo graag dat alles ver van te voren klaar was. Ik had met 28 weken dus al een opgemaakt bedje en alle kleertjes gestreken in de kast gelegd. De kleine doet het prima. Ze is heel tevreden en echt een plaatje. Ik ben helaas gescheurd en geknipt en kan nog steeds niet veel. Best balen met dit weer. Gelukkig kan ik lekker forummen
Halloooo allemaal! Daar ben ik weer. We hebben een heerlijk weekje gehad, met nog best redelijk weer. We zijn lekker naar de dierentuin in Emmen geweest (een aanrader!), we hebben heerlijk gezwommen op het park, hunebedden gezien (ja je bent in Drenthe hè!) en geshopt in Assen. Al met al een echt weekje weg geweest. Volgende week zijn we ook nog vrij en zijn we van plan om dagjes weg te gaan. @ Ilse1982: welkom hier en gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje Eva! Geniet er maar lekker van want het gaat zooo snel (klinkt cliché maar het is echt waar) @ Wenneke: ik heb mooie trouwjurken voorbij zien komen, heb je al een keuze kunnen maken? @ Mgwc: jij en je man zagen er ook prachtig uit zeg! @ Daisy; is het gelukt met de babykamer? En hoe ga je het aankleden qua kleuren? Fijne avond/ weekend allemaal!
Fijn dat jullie een heerlijk weekje hebben gehad Ik ben gebroken en zoek zo mijn bed maar eens op. Bijna heel de dag op de opendag geweest op de vliegbasis hier in Volkel. Eindelijk weer eens vliegtuien op de plaat zetten. Sinds Damian heb ik dat niet meer gedaan. Had geen zin meer om 3 uur te rijden of een paar dagen weg te gaan voor vliegtuigen. Maar nu was het even een thuis wedstrijd
Hoi hoi! Wat is het rustig hier. Hebben jullie een leuke (eerste) vaderdag gehad? Wij hebben een gezellig dagje achter de rug. Eerst papa getrakteerd op ontbijt op bed met natuurlijk een zelfgemaakte tekening/ schilderijtje (handafdruk) en een cadeautje. Vanmiddag nog een stukje gefietst en naar mn schoonouders geweest. @ Wenneke: sorry, al die namen ook haha. Ik bedoelde Chelleke! @ Chelleke: leuke dag gehad op de vliegbasis? @ Bientje en Carolina: welkom!
Goedemorgen meiden, Hier een heel druk weekend achter de rug. ben nu nog aan het bijkomen... Deze week lekker een weekje vakantie, dus nu zal ik weer wat minder hier te vinden zijn... Liefs, Nijn
geeft niet. hier hele weekend op tractor pulling geweest met als resultaat bekken en me rug ,zodat zaterdag avond naar huis ben gegaan omdat byna niet meer kon lopen of staan ,dus gister de enigste stoelen die er stonde meteen meester gemaakt en ben er niet meer af geweest.dus woensdag effe aan vk vragen wat kan doen. geniet van het weer woensdag 25graden