Hoi hoi, @Nijn,fijne vakantie,geniet ervan,een betere week had je niet uit kunnen kiezen!! @Nieuwe brabo mama's,welkom en veel kletsplezier! @Wenneke,oei dat heb ik dus ook gehad,ij mij heeft fysio erg goed geholpen,ik heb er nu een stuk minder last van. @Mamma1984,hier ook een leuke vaderdag gehad,wij hebben ook 2 canvas doeken beschildert voor Papa,hij was er erg blij mee. Daarna ook gefietst naar opa en oma en s'avonds naar de andere opa en oma waar de kids zondags altijd logeren,dus heb nu het rjk voor mezelf... @Chelleke,wat een drukte was het in Volkel heh? Wij wildden zaterdag gaan shoppen in Uden,niet meer aan gedacht dat het wel ns errug druk zou zijn,nou dat hebben we geweten,baal baal!!! Wel leuk gehad? Tot snellie weer dames!!!
Hey Dames Ja het was verder wel gezellie op Volkel Kan nu al bijna 3 dagen mijn hand/pols niet gebruiken :x Foto's maken is vrijdag toch niet zo goed bevallen voor mijn hand/pols. Daardoor kan ik zaterdag ook bijna geen foto's meer maken. Wel balen hoor want kan bijna niks zo, niet met Damian, mezelf en het huishouden Typen gaat ook maar moeizaam...hoop dat die ontsteking snel opgewiebert is Zo genoeg geklaagt haha @ Nijn Geniet lekker van je weekje vakantie! @ Wenneke Beterschap met je bekken en rug @ Daisy Nee, dat hadden jullie even niet goed uitgekiend Toch nog wel leuk kunnen shoppen? Fijne dag allemaal 8)
@Chelleke,das echt balen joh zo! Heb je wel hulp? Enne we zijn dus doorgereden naar Cuijk(daar werkt mn schoonmoeder in een kledingzaak) maar daar was ook niet echt veel te beleven,hahah,maar Lars is iig geslaagd,hij heeft een nieuwe broek en een blouse en een shirt,maarja we zijn er nog niet,ik wil toch naar Uden!!!! @Wenneke,tsja dat is ook belastend tuurlijk,voortaan als eerste een stoel pikken
Ja Rob is nu nog thuis, heeft avonddienst en ik kan altijd terug vallen op mamsie. Maar met wat passen en meten komen we er wel Maar het is voorlopig wel weer rustig in Uden dus je kunt wel weer een keertje komen hihi
hihi...ooh..en welke grote knul is dan van jouw? Zijn foto's van KDV idd van haar verjaardag...kon de andere kindjes er wel afhalen...maar dacht ach...zal wel goed zijn toch....
oh die foto s heb ik niet gezien hahaha zag foto s van bad verder niet gekeken zal s kijken of ie erop staat
oh zo...hihi..ja kindjes herken je na verlop van tijd als je ze vaker ziet... Nu ben ik wel benieuwd hoor, welke groep zit jouw knul en wil je zijn naam vertellen? Hoeft niet hoor!! EDIT...stom kan zelf natuurlijk op jouw hyves kijken he....hihi...dacht al dat ik je herkende...wist het niet zeker..maar je ziet zoveel mensen! Maar idd je kleine/grote man komt me ook wel bekend voor...Maar hij zit niet elke dag samen met ALyssa of wel? Groetjes, Miranda
ze zitten in dezelfde groep zie ik op de foto s maar niels staat er niet by hy s er alleen woensdag middag en vrydagmiddag
Hey Wenneke, Hihi, Alyssa zit op de Hummels, Bengels is wat oudere kindjes. Misschien heeft hij idd op dezelfde groep gezeten en is hij pas over? Want die foto's zijn toevallig van Maandag middag...eigenlijk niet haar dag..maar moest werken! Alyssa zit op Dinsdag woensdag en vrijdag...en ben ook idd werkeloos...administratief zoek ik...en jij? Groetjes, Miranda
Leuk,leuk, dit topic had ik nog niet gezien! Ik kom uit een dorpje tussen tilburg en eindhoven.Zag bij iemand staan dat zij in lage mierde heeft gewoond, daar woon ik vlakbij. Ik ben mama van Maud (19-12-08 ) die nu haar eerste 2 tandjes krijgt..och germ!