noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Kbloem; Welkom bij de N-Br. mama's

Sorry, ik ben hier al een paar dagen niet meer geweest :) Ik ben ook zo moe en de laatste dagen ben ik ook erg beroerd geweest.

Vandaag zijn ze hier begonnen met de verbouwing (vaste trap naar zolder en dakkapel), dus het is hier een hels kabaal en een bende, niet normaal meer. Matthijs is de hele dag uit logeren bij oma, maar ik kan hem gelukkig zo weer ophalen.

Iedereen een fijne avond!

2. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hoi hoi!

Ben ik ook weer even. Wij hebben nog steeds vakantie en zijn vandaag een dagje naar de Efteling geweest. Ons meisje heeft haar ogen uitgekeken in het sprookjesbos, Droomvlucht, Carnavalfestival. We hebben een heerlijke dag gehad. Als ik de weerberichten mag geloven wordt het van de week nog mooier weer, heerlijk!

@ Kbloem: Welkom!

@ Mgwc en Wenneke: wat grappig dat jullie zo dicht bij elkaar wonen en dat jullie kindjes op het zelfde kdv zitten.

@ Chelleke: hoe is het met je pols? Gaat het al iets beter?

@ Duster: hoe is het met je? Ja die verbouwing hebben wij 1,5 jaar terug gehad en het geeft een hoop stof/ rotzooi in huis, maar daarna heb je er wel een mooie kamer bij. Sterkte van de week!

Fijne avond allemaal!

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ Kbloem
    Welkom ;)

@ duster
    Suc6 met de verbouwing

@ Mamma1984
    Lekker dagje Efteling :)
    Hier is mijn pols nog hetzelfde, beetje balen, maarja ;)

4. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo,

Weer even bijlezen, druk weekend gehad dus weinig tijd ervoor gehad.

@chelleke: vervelend van je pols zeg. Is het met extra pijnstillers dan wel een beetje uit te houden? En al voor een jurk geslaagd?

@duster: lekker stof happen voor jullie dan. Wel fijn dat het kan die vaste trap! Succes nog!

Hier sinds vandaag officieel in de eerste ronde voor een brusje! Toch wel weer heel spannend. En ben benieuwd hoe alles gaat verlopen. Bij ons zoontje was het de vierde ronde raak, dus toen veel mazzel gehad! Daar rekenen we nu dus maar niet op.

Liefs Milo

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Milo
    ik wil jullie heel veel succes wensen. Dit moet een geweldig gevoel zijn om er weer voor te gaan. Ik duim voor je!

mag ik vragen wat voor anticonceptie je gebruikte? Zelfde als bij je zoontje?

Ik zit nog na te denken wat ik wil gaan doen. pil vs spiraaltje (condooms vind ik echt niks) Ik baalde achteraf best van de ontpilling.

nogmaals SUPER EN SUCCES!

6. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hoi Ilse

Jij ook nog welkom! En nog gefeliciteerd met je dochter Eva. Mooie naam! Zijn jullie al aan elkaar gewend? Intensief hè die eerste tijd. En wat een wonder, zo een mooi klein mensje.

Ik ben snel na mijn bevalling weer met de pil begonnen (microgynon). Ik moet zeggen, ik 'ontpil' snel. Zit meteen weer op mijn oude cyclus. Ook toen ik dus de eerste keer stopte na ruim 12 jaar pilgebruik.
    Nu ben ik in dec 08 weer gestopt met de pil, en per februari met mijn reumamedicatie. Dus hopelijk is nu alles uit mijn lijf!
    Omdat ik dus geen negatieve ervaringen heb met ontpillen, was mijn keuze om tijdelijk weer aan de pil te gaan snel gemaakt.
    Na een eventuele volgende zwangerschap (waarschijnlijk de laatste), zit ik ook wel aan een spiraaltje te denken hoor. Maar dus geen ervaring hiermee.

Liefs Milo

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

FF op vraagje voor anticonceptie...geen...maar dat heeft ermee te maken dat ik snel een brusje wilde voor Alyssa...Helaas heeft het niet zo mogen zijn nog niet...en moeten we waarschijnlijk de MMM weer in...zit er eigenlijk al weer in..vandaag voor de 3e keer bloed moeten laten prikken....zucht....

Maar als ik dan toch moet adviseren...mijn gyn zei me dat de pil toch het beste was om te nemen...het ontpillen is vaak na jaren...en als je bv over 2 jaar weer voor een kindje wil gaan zit er minder tijd tussen...het zou zelfs beter zijn voor je lichaam...

Groetjes,
    Miranda

8. Koekeloerie

Oh Miranda, vind heel rot voor jullie. Ik heb geen ervaring in MMM (eerlijk gezegd weet ik niet eens waar dit voor staat), maar ik weet nog hoe vreselijk de teleurstelling is bij een negatieve test. Ik zie dat je vrijdag de uitslag krijgt. Spannend.

Hierbij van mij ff een knuf..

Oke, het wordt dus de pil. Ik wil nl ook niet heel lang wachten met een 2e dus is dat een beter alternatief. Thanks

9. Koekeloerie

@ Milo: Bedankt!! Ik ben nog niet helemaal gewend, maar zou echt niet meer zonder haar kunnen. Het is inderdaad zo intensief. De bv is mislukt en daar baal ik flink van. Ik krijg haar gewoon niet aangelegd. Lactatiekundige is geweest. heb fingerfeeding, borstvoedingshulpset en tepelhoedje gebruikt. Ben nu nog aan het kolven omdat ik toch nog niet goed uit de voeten kan vanwege de hechtingen, maar ik ga dit niet lang meer trekken. Ben nu dus aan het afbouwen en stop deze week nog.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    MMM is medische malle molen..dus met behulp van ziekenhuis...zo is Alyssa er ook gekomen na 3 jaar hihi.

Ooh jammer dat de borstvoeding niet lukte..maar zo te lezen heb je wel alles geprobeerd! Toppie hoor, en jammer maar het is gewoon zo als het niet lukt...flesvoeding worden ze ook groot mee!!

Groetjes en truste,

Miranda

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

@Milo,heel veel succes!!!
    Spannend weer heh!

@MGCW,heh balen joh!Ook voor jullie heel veel succes en hopelijk kunnen jullie snel vermelden dat jullie weer zwanger zijn!!

@Ilse,welkom!
    Jammer van de borstvoeding meid,maar wat niet is,is niet hoor.Ik heb het ook 3 weken geprobeerd maar wilde ook niet lukken,ik ergerde me continu,toen toch maar gestopt en ow wat was dat een opluchting!
    Nog gefeliliciteerd met jullie dochter!
    Geniet er lekker van!

@Anticonceptie,moeilijk,ik was al hel lang niet meer aan de pil,wil ik nu eigenlijk ook niet,ik denk toch een spiraaltje...

@Duster,rustig aan meid!!

@Mamma1984,klinkt heerlijk zeg!
    Ik wil ook zo graag met de meiden naar de efteling(ook omdat mama het leuk vindt,haha)
    En idd het wordt prachtig weer dus lekker genieten zou ik zeggen!!!
    -------------
    Vandaag druk daggie,zo naar de markt,dan naar de VK,dan naar de huisarts met Fenne en dan is het alweer een uur of 3...
    Fijne dag all!!!

12. Koekeloerie

Goedemorgen!!

Daisy, klinkt als een lekker dagje... Hoe gaat het met de zwangerschap? Nog goed vol te houden??

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hoi hoi

@ Milo
    Extra pijnstillers helpen niet.
    Het is even lastig met de verzorging van Damian maar komt wel weer goed. :)
    Ik ben nog niet geslaagd voor een jurk.
    Volgende week ga ik weer 1tje passen.
    Maar ik denk dat ik het na deze even op de lange baan schuif, ik wil waarschijnlijk toch dit jaar niet meer trouwen. :)
    Spannend, jullie 1e ronde! :)

@ Miranda
    *knuf*

@ Ilse
    Balen van de bv *knuf*

@ Daisy
    Suc6 met je drukke dag ;)

@ All
    Fijne dag

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ook gezellig dicht bij mij dan ;) Ik kom uit Son!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden sorry dat ik al een aantal dagen niet geweest ben. :oops: Ben erg druk met de laatste voorbereidingen van de bruiloft. (zaterdag is de grote dag :D) We zijn nu zo goed als klaar dus kan ik weer gezellig mee kletsen :D Hoe is het her met onze brabantse girls ;)

Ilse welkom en nog gefeliciteerd met jullie meisje!

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hallo meiden, ik kom er nu oas achter dat dit topic bestaat. Ik kan niet zo snel alles terug lezen, maar vind het wel leuk om ook mee te kletsen.

Ik woon in Den Dungen (vlak bij Den Bosch), en ben nu 31 weken zwanger. Helaas door complicaties vandaag voor het laatst op het werk geweest en ben dus vervroegd met verlof.

Ik zal mijn best gaan doen alles terug te lezen maar met al die vrije tijd zal dat wel lukken.:)

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    melisa welkom gezellig dat je ook mee komt kletsen.

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Welkom :)
    Vervelend van je complicaties!

19. Koekeloerie

wendy bedankt! Wat spannend!!! En is alles geregeld of zijn er nog laatste kleine puntjes. Komt een hoop bij kijken he?

Melisa: welkom!!

Ik heb een lekker relax dagje erop zitten. Een vriendin van me is op kraamvisite geweest, ff bijgekletst. Eva heeft heerlijk in haar wipper bij ons in de tuin gezeten.

Volgende week geven we een kraamfeest. Er komen heel wat meer mensen dan ik verwacht had. Ik begin te twijfelen of ik al die mensen wel kwijt kan!!!
    Wil wel alles roze versieren in de tuin. roze slingers etc. en roze hapjes en drankjes. Iemand nog ideeen? De rose en kleine tompoesjes heb ik al...

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja ilse er komt zeker een hoop bij kijken maar alles is nu geregeld en we hebben er super veel zin in!

Deel Deze Pagina