noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Aaah mooi zo. Heb je ook een klein smokinkje voor Jesse ;)

2. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden

@miranda: wat vervelend voor jullie zeg! Heb je op Alyssa lang moeten wachten? Hoop dat je snel zwanger bent! Ik duim voor jullie.

@ilse: zo te lezen heb je er alles aan gedaan om de borstvoeding te laten slagen! Ik heb er geen ervaring mee, mijn kindje is dus met de fles groot geworden. Ik moest meteen na de bevalling herstarten met mijn medicijnen, waarbij ik geen BV mocht geven. Maar kan me voorstellen dat je teleurstelling groot is. Hopelijk gaat ze het goed doen met de fles en is dat misschien een kleine troost...

@chelleke: het zal inderdaad pittig zijn met tillen etc als je last hebt van je reuma! Kun je op zulke momenten wel "vrolijk" blijven. Ik zou zo kunnen denken dat je er op zulke momenten flink doorheen kan zitten!
    Ga je nu ook naar een jurk met kleurtje kijken? Wie weet ben je wel snel zwanger en pas je niet meer in een trouwjurk. ;)

Ik ga zo maar eens koken. Mannetje is zo klaar met werken.

Fijne avond allemaal en misschien tot later!
    Milo

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hey meiden

heb sinds gister het gevoel dat vocht ofzo verlies elke x is ondergoed vochtig geen afscheiding ofzo erin maak me beetje ongerust morge aan vk vragen hoe of wat.

heeft er hier iemand meschien nogeen idee wat t kan zijn?

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alle nieuwelingen: Welkom!

@Mama1984; Fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad. En nu nog lekker een weekje relaxen. Hier gaat alles goed, ben alleen erg moe. De vaste trap staat nu, maar waarschijnlijk wordt het pas eind aug :x:$ dat ze de dakkapel komen plaatsen....

Ik ga maar weer eens poetsen. Het stof hangt echt overal in huis :(

Fijne avond!

5. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hoi hoi!

Wat was het lekker weer vandaag. Ik heb vandaag in de tuin gewerkt en daarna lekker in het zonnetje gezeten. Ook zijn we nog een stukje gaan fietsen. Kortom lekker relaxt dagje gehad!

@ Wenneke: ik heb geen idee wat het kan zijn? Is het niet zo dat je moeilijk je plas op kan houden en dat je misschien wat verliest? Ik zou het idd maar even na laten kijken door de vk.. Sterkte!

@ Milo: wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Heel veel succes en dat het maar snel raak mag zijn.

@ Mgwc: balen dat het niet lukt om zwanger te worden van een tweede. Heel veel sterkte en succes in de mmm.

@ Daisy: drukke dag gehad vandaag. Hoe was het bij de vk?

@ Chelleke: hoe is het met de pijn? Hou je het nog een beetje vol? En waarom wil je dit jaar niet meer trouwen?

@ Wendy: hoe gaat het met de zenuwen? Volgensmij krijg je mooi weer zaterdag, lekker hoor. Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen.

@ Melisa: welkom hier en nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Jammer dat je door complicaties niet meer kan werken. Maar nog maar een paar weekjes en dan heb je je kleintje in je armen.

@ Ilse: leuk een kraamfeest! Zo te lezen krijg je het erg druk. Ik heb bij Life & cooking wel eens gezien dat ze van bladerdeeg stengels maakten met glazuur en rose & witte muisjes er op, misschien een idee? Succes met de voorbereidingen!

@ Duster: fijn dat (een gedeelte van) de verbouwing er op zit! Nu nog poetsen en misschien nog schilderen en dan zit het er voorlopig weer op. Die mannen hebben trouwens hard gewerkt! Wel jammer dat het zo lang duurt voordat ze de dakkapel komen plaatsen!

Ik ga nu GTST kijken. Fijne avond allemaal!

6. Koekeloerie

@ Wenneke: Misschien toch waterige afscheiding. Ik kreeg daar ook heel veel last van rond 24 weken (dacht dat het vruchtwater was). Sindsdien tot het eind heb ik inlegkruisjes moeten dragen anders was mijn onderbroek ook echt zeiknat. Morgen idd voor de zekerheid navragen hoor!!

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @wenneke: ik denk dat het afscheiding is hoor. Ik hoor er veel meiden over die zwanger zijn. Ik heb er zelf ook veel last van gehad. Nu wordt het minder.

Kraamfeest: wij hebben het afgelopen maandag geregeld. Ik zie al dat bezoek weken lang niet zo zitten. Mijn zusje had het afgelopen weekend, en het was echt super.

Ik was zo vroeg wakker vandaag dat ik maar wat ga rommelen in huis. Vanavond weer zw.gym, dus kruip er vanmiddag nog wel even in.

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

@Melisa,kraamfeest,leuk leuk,wij willen dat ook gaan doen.
    Wat doen jullie precies?
    WElkom btw(weet niet of ik dat al gezegd had??)

@All,kom maar op met leuke ideetjes voor een kraamfeest:)
    -----------------
    Ik ga mn meiden weer in bed leggen en dan opruimen,krijf straks visite en dan lekker buiten zitten,heerlijk!!!

Fijne dag!!

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ow en moet vanmiddag voor het eerst weer naar de gyn,eindelijk weer ns een echo!!!
    Ben erg benieuwd en beeb was nog niet gedraaid dus nog steeds dwars....

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    thanks ga t vanmiddag effe vragen heb er by niels geen last van gehad

fijne dag

11. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Goedemorgen allemaal

Wat een lekker zonnetje weer vandaag.

@wendy: nog 3 nachtjes slapen voor jullie. Spannend! Hou je de zenuwen nog onder controle??
    @ilse: leuk hoor een kraamfeest, ik zit er ook aan te denken bij een eventuele 2de kindje. Ben benieuwd hoe je ervaringen zijn! Had je de datum al op de geboortekaartjes staan? Lijkt me zo moeilijk om op voorhand al een 'geschikte' datum te kiezen.
    @mgwc: ik las net even terug en zie dat jullie 3 jaar op Alyssa hebben moeten wachten. Mijn vorige vraag is hierbij gelijk overbodig. Hoop dat die 3 jaar jullie nu bespaard blijft hoor!
    @ wenneke: hoe is het met je vochtverlies? De VK al erover gesproken?
    @daisy: veel plezier met de echo! Hopelijk heeft de beeb het hoofdje de goede richting op nu :). Krijg je sowieso een ziekenhuisbevalling of heb je zelf de keuze?

Liefs Milo

12. Koekeloerie

Goedemorgen:

Meiden die vandaag op controle moeten: Succes.

Wat betreft het kraamfeest. We hebben het inderdaad op het geboortekaartje gezet. Het feest is als Eva 4 weken is. We doen het feest om heel veel kraamvisite te voorkomen, maar eigenlijk is dat mislukt. Veel fam is nl toch gewoon eerder komen kijken en wij kunnen nog moeilijk nee zeggen. Tis zo lastig want mensen zijn enthousiast.

Maar nu nog de invulling van de dag..
    Zit te denken om een soort van collage te maken met daarop de foto's van de allereerste echo t/m nu.
    We willen iedereen een hapje en een drankje aanbieden maar wat??
    Heb gekeken voor catering maar zit dan al snel richting de 500 euro en vind dat net iets te veel van het goede. Aan de andere kant heb ik ook geen zin om in de keuken te staan en ik heb geen ruimte om het koel te houden... hahaha lastig.

@ Melisa: Hoe heeft je zus het gedaan met hapjes en drankjes? Bleven mensen lang of kwamen ze even langswaaien?

En dan het volgende dillema.... Hoe doen je dat met de kleine. Van hand tot hand laten gaan of even aan iedereen laten zien door haar zelf vast te houden? Of gewoon op bed leggen? (vind niet dat ik dat kan maken, mensen komen toch voor Eva)

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jesse heeft schijnbaar het zelfde giletje als bart :D

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey,

nog steeds een dwarse beeb;)
    Maar was ook wel te verwachten,over 2 weken terugkomen en dan kijken hoe ze ligt,ligt ze nog dwars dan gaat de gyn proberen te draaien en anders wordt het toch weer een ks,en eigenlijk gaat de gyn daar wel van uit,dus misschien hebben we over 2 weken al een datum:$Wow het gaat echt hard nu!!!!

Ben weer weg,kom morgen nog wel ff kletsen!!

15. Koekeloerie

Wow Daisy dat gaat dan ineens heel snel ja. Ik hoop voor je dat de gyn haar toch nog kan draaien. Kleine dwarsligger hihi!

Aan de andere kant is het wel fijn als je weet wanneer ze het gaan halen. Heb je iedergeval niet de onrust op het einde van de zwangerschap en overtijd lopen al helemaal niet ;)!

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @Ilse: mijn zus heeft een zaaltje gehuurd, en die hebben alles verzorgd. Hapjes en drankjes. Ze waren 550 euro kwijt voor 80 man. De visite was gevarieerd. De helft van de mensen was er de hele middag, de rest kwam verspreid. Maar omdat het goed verzorgd was, merkte je wel dat iedereen graag bleef "hangen".

Wat betreft de baby: ze heeft haar zelf vastgehouden. Je merkt op een kraam borrel dat mensen minder gefixeerd zijn op de baby zelf.

Wij hebben een zelf een bruik cafe besproken. Een maand na de uitgerekende datum. Het kost even wat geld, maar als ik het thuis zou doen, moet het in delen, want ik kan geen 70 mensen herbergen. Wel hebben we de datum van de doop al vasgelegd. Ook op die dag. Hoeft familie niet 2 keer te rijden als ze bij de doop willen zijn.

17. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo allemaal,

Hoe gaat het allemaal met iedereen? Hier alles goed. De kleine man heeft er weer 2 daagjes KDV opzitten. En heeft met dit mooie weer daar natuurlijk veel buiten gespeeld.
    Hebben jullie trouwens al zomervakantie plannen?? Wij gaan in sept 12 dagen naar Tunesie toe. Bewust uitgekozen op korte vliegtijd. En korte tranfertijd (5 min..)
    Vorig jaar na veel twijfelen naar Corfu gevlogen en dat ging erg goed. Maar ja, toen bleef meneertje nog braaf op schoot zitten. Dat zal nu wel anders worden. :D

Liefs Milo

18. Dani11

Dani11 Niet meer actief

hoi hoi

hier een mama to be uit Eindhoven :)

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Welkom Dani en nog gefeliciteerd met je zwangerschap

@ Milo
    Wij gaan naar Italie, begin sept. :)
    Gisteren een heerlijke dag in Gaia dierenpark gehad. :)

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Wendy; Alvast een hele mooie dag gewenst voor morgen.

Ik ben al de hele week misselijk en heb echt barstende hoofdpijn. Nou heb ik dit weekend een vrijgezellenfeest van zat.ochtend 9u30 tot zondagochtend :$ Ik wil het liefst afzeggen, maar het is van mijn schoonzusje, dus ik vind dat ik dat niet kan maken :( Ik ben ook zoooooo moe, kan rustig de hele dag slapen. 's Avonds ga ik iig niet mee op stap, maar blijf ik op de locatie. Ik zal hier het weekend dus niet zijn, want ik ga vanmiddag al naar mijn schoonouders om daar te logeren.

Iedereen een fijn weekend!

Deel Deze Pagina