We hadden eerst een soort stof, alcantara ofzo ? Nu hebben we leer dat is echt stukken beter ! Ben thuisblijfmoeder.
Hier toppie gehad en heel de dag droog gehad. Dus iedereen in de tuin laten zitten. We zijn nu wel gesloopt
@ Daantje: ik heb vroeger (toen ik nog bij mn ouders woonde ook in de haagse beemden gewoond. Ik heb een dochter van 7 maanden en ik ben sinds een maandje weer aan het werk. Ik heb ouderschapsverlof na het bevallingsverlof opgenomen, dus lekker lang thuis kunnen genieten van ons meisje. Nu werk ik 3 dagen in de week. @ Eline: het is zeker weer even wennen om aan het werk te gaan en je kindje dan achter te laten. Ik merk dat wij nu (ik ben nu ongeveer 4 weken aan het werk) in een ritme komen. En op het kdv (1 dag per week) gaat het ook steeds beter. @ Chelleke: gefeliciteerd met Damian!! Fijn dat jullie lekker buiten konden zitten. Hoe vond Damian het om zo in de belangstelling te staan? Veel cadeautjes uitgepakt? Spannend om voor een tweede kindje te gaan.
@Mama1984, lekker dat je nog ouderschapsverlof hebt kunnen opnemen na je zwangerschapsverlof. Lijkt me heerlijk om zo lekker lang van je kindje te kunnen genieten! Fijn om te lezen dat je toch nog redelijk snel een ritme hebt gekregen . Ik ben heel benieuwd hoe het me volgende week vergaat. @Taby, leuk weer een moeder uit de buurt . @Chelleke, lekker zeg dat jullie buiten hebben kunnen zitten. Hier heeft het de hele ochtend geregend. Jullie kleine man zal wel helemaal af zijn na zo'n dag of valt het mee?
@ Mamma1984 Damian had het niet zo door dat het allemaal om hem ging. Hij best wat leuke cadeautjes gehad. Zal vandaag en morgen de foto's wel doen, en dan laat ik dat wel weten @ Eline23 Damian heb ik nog lekker naar bed gedaan van 14u tot 16u dus hij heeft het eigenlijk best goed gedaan. Alleen toen hij 16u maar beneden kwam waren er best veel mensen tegelijk op dat moment toen moest hij wel even de kat uit de boom kijken. Maar verder vond hij het wel prima @ Taby Welkom
@ chelleke: dus Damian is lekker verwend, leuk hoor! En fijn dat hij tussendoor nog even heeft kunnen slapen, lijkt me best een drukke dag voor zo'n kleintje. @ taby: welkom! Hebben jullie plannen voor koninginnedag?
@Chelleke, fijn dat het goed is gegaan met Damian! Heeft hij vandaag lekker gespeeld met zijn nieuwe speelgoed? @mamma1984, wij hebben nog geen plannen. Vind het al heerlijk dat mijn man ook lekker een dagje vrij heeft , kan hij ook weer wat meer de kleine man optrekken.
er zijn toch genoeg mama's uit brabant geweldig hihihih jammer genoeg niet uit sint michielsgestel maar kan nog komen toch! anders wel mama's uit den bosch en omgeving misschien hihihih komt goed nou welkom alemaal vriendelijke groeten errisjuh
Hier weer een moeder-to-be uit Etten-Leur! Wat grappig dat er zoveel meiden uit de buurt zijn! Liefs Isa
@ Errisjuh: valt niet tegen hè @ Isa: welkom! @ Eline: wij weten ook nog niet wat we gaan doen. Eerst maar eens kijken hoe het weer is en dan zien we wel wat we gaan doen.
Wat leuk al drie moeders uit Etten-Leur. Mijn man is vanavond naar het oranjefestival en ik blijf maar lekker thuis. Heb niet zo'n zin om te gaan, vind het niet leuk om Britt weg te brengen en ben ook moe van het werken. Ben na bijna 6 maanden weer begonnen met m'n werk. Maar ik moet zeggen dat ik afgelopen dagen met plezier heb gewerkt. Allemaal een hele gezellige koninginnedag morgen.
@Isa24: Welkom!! En gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk weer een moeder uit de buurt. @Princi: Ook welkom!! En ook gefeliciteerd met je zwangerschap @Chelleke: Ik begrijp dat jouw kleine man zich voorlopig niet verveeld, al had ik niet andes verwacht met zoveel nieuw speelgoed .
@Princi: welkom! @Chelleke: Damian nog steeds niet uitgekeken op zn nieuwe speelgoed @Iedereen, ondanks het drama in Apeldoorn, een leuke koninginnedag gehad? Wij hebben niet echt veel gedaan. Ben 's ochtends een mamafiets gaan kopen bij Halfords Je kreeg tussen 9.00 en 10.00 uur 20% korting, dus dat was wel de moeite waard. 's Middags hier in het dorp nog een rondje gelopen en natuurlijk tv gekeken. Echt verschrikkelijk wat er daar in Apeldoorn gebeurd is Allemaal nog een fijn weekend!