noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

@Wendy,een hele fijne en onvergetelijke dag gewenst vandaag!!!
    Ben zo benieuwd hoe je eruit ziet:)

@Dani,gefeliciteerd nog met je zwangerschap en welkom bij de brabo's!!!

@Milo,klinkt lekker hoor.
    Wij gaan niet weg dit jaar,volgend jaar misschien weer!

@Duster,toch veel plezier gewenst!!
    ---------------------------
    Ik ben in shock,die Michael zeg!!
    Niet te geloven,echt erg voor zn naasten allemaal..
    Weer een stukje jeugd als herinnering...

Ga zo mn meiden naar Oma brengen en dan ff stad in en dan naar huis poetsen en strijken(zijn iig mn plannen,zegt niets over dat het ook echt gebeurt;))

Fijne dag!

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ Dani welkom!!

@Wendy: Heel veel plezier morgen. wens jullie een onvergetelijke dag!!!

@ Chelleke: lekker naar Italie (noord?)

@ Milo: Wij gaan niet op vakantie dit jaar. We gaan lekker thuis van de vakantie en Eva genieten. Met de kleine man vliegen, dat vind ie vast wel heeeel erg spannend of niet?

@ Melisa: bedankt. Ik wil er niet heel veel geld aan kwijt zijn, dus we doen het wel thuis. Heb werkelijk geen idee hoeveel mensen er langskomen... zie wel hoor. We zetten een grote tent in de tuin en we zetten binnen alles aan kant. Komt vast goed.

@ Duster: Weten ze al van je zwangerschap af? Anders hebben ze er denk ik wel begrip voor. Moe is moe en luister naar je lichaam meid.

3. MamavanTom

3 feb 2009
    20
    0
    0
    Ik kom uit waspik vlkbij de efteling:)

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Ilse; ze weten gelukkig al wel van mijn zwangerschap, maar we gaan iets actiefs doen :) Maar er zijn nog 2 zwangere, dus als het niet gaat doen we niet mee. Maar ik voel me zo beroerd en het is denk ik ver weg, dus als het echt niet meer gaat kan ik niet naar huis. En de laatste dagen ben ik heel duizelig en wordt het af en toe helemaal zwart voor mijn ogen.

@Daisy; Je zit vol met plannen. Hoe voel je je verder?

X

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Duster,eet je wel goed?
    En heb je al bloed moeten laten prikken?
    Ik voel me hartstikke geod op het moment,wil vanalls nu maar kan niet zo veel meer,ben ook heel erg moe s'avonds...
    ----------------
    De plannen zijn gewijzigd,zal je altijd zien slapen de meiden,hahahah..
    Ga nu maar opruimen hebben we dat vast gehad!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Wendy heel veel plezier morgen!! Lekker genieten!! De 27e juni is een hele mooie dag om ook voor de kerk te trouwen ;)

Duster veel plezier morgen, maar doe maar rustig aan! Gelukkig zijn jullie met meerdere zwangere vrouwen.

Daisy, gaat hard nu zeg!!

*zwaait naar de andere meiden *

All, ik had gezegd dat ik hier wat vaker te vinden zou zijn deze week, maar het is buiten zo'n lekker weer...

Liefs, Nijn

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Daisy; Ik heb echt e hele dag honger :( Op het moment dat ik eet (en net daarna) voel ik me ook wel beter, maar ik kan toch zeker niet de hele dag eten.....

8. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hoi!!

Ben ik ook even snel! Het is ook zooo mooi weer dat het bijna zonde is om binnen achter de computer te zitten.

@ Wendy: voor morgen alvast een hele mooie en onvergetelijke dag gewenst. GENIET! Want zo'n dag is zo weer voorbij, weet ik uit ervaring.

@ mamavantom: welkom hier. Waspik is hier vlakbij, leuk!

@ Duster: balen dat je je niet zo lekker voelt. Zeker nu met het mooie weer... Sterkte van het weekend. Lekker rustig aan doen en als het niet gaat, gaat het niet. Naar je lichaam luisteren! Heel veel plezier van het weekend.

@ Nijntje: ook lekker aan het genieten van je vakantie?

Zo ik ga weer es lekker in de tuin liggen met mn boekje. Ons meisje ligt op bed, hopelijk gaat ze zo een dutje doen. Fenna gaat nu over van 2 slaapjes per dag naar 1 slaapje, er zit nu dus werkelijk geen ritme meer in onze dag, haha.

Alvast een fijn weekend allemaal!

9. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo allemaal,

Even in de schadum binnen, mannetje ligt toch te slapen.

@duster: balen dat je je zo vervelend voelt. Het warme weer zal nu waarschijnlijk helemaal niet zo lekker voor je zijn.. Sterkte. Het duizelige worden etc herken ik wel van mn zwangerschap. Had altijd zoute dropjes etc op zak. Niet dat het altijd wat hielp hoor, maar het idee..

@Wendy: alvast een hele mooie dag morgen!! Geniet ervan!

@Daisy en Ilse: snap dat jullie het vliegtuig niet opzoeken met een (toekomstog) klein babytje. Had ik ook niet gedaan denk ik. Lekker in en om het huis genieten is ook heerlijk toch?? Helemaal als het weer zo mooi is!
    Ik weet niet of Julian het vliegtuig goed zal snappen. Hij is dan 20 maanden. Maar alles wat beweegt is leuk (Trein/auto etc), dus vliegtuig vast ook! (hoopt mams hihi)

@ nijntje: lekker genieten van het weer, is niet echt computer weer nu.

@allemaal: fijne dag vandaag.

Liefs Milo

10. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Oja, net nog ff snel naar de stad geweest. Is weer erg leuk shoppen met de uitverkoop nu!
    Ben niet zo een shopper meer voor mezelf, meer voor de kleine man. Maar nu toch wel voor mezelf kunnen slagen. Leuk, leuk. :D

11. Koekeloerie

@ Milo: Shoppen!!! Wij gaan morgen naar Breda, dus ik hoop niet dat jij al alles hebt weggekaapt ;)

12. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hoi hoi!

@ Milo: leuk he shoppen tijdens de uitverkoop! Ik heb gisteren ook lekker geshopt voor mezelf!
    Valt me trouwens wel op dat sinds ons kleine meisje er is ik veeeel meer voor haar koop dan voor mezelf. Ach, shoppen voor mn meisje vind ik ook veel leuker dan voor mezelf :D

@ Ilse; shop ze morgen in Breda! Het is zomerboulevard in Breda, dus vast ook heel gezellig om een terrasje te pakken. Fijne dag morgen!

@ All: fijne avond allemaal!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo dames,

mag ik mij hier ook melden?
    ik ben een (inport) brabantse mama in spé, woon ook vlakbij Holle Bolle Gijs :D

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wenneke volgens mij heb ik je vanmiddag gezien.... :)

15. Koekeloerie

welkom mumtobe!

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ duster
    Ondanks de vermoeidheid toch veel plezier met het vrijgezellinfeest
    Wel goed aan jezelf denken hè

@ Ilse
    We gaan de eerste week naar Rome en de 2e week naar Toscane. :)

@ Ilse
    Hier ook niet meer zo'n shopper voor mezelf, eigenlijk bijna helemaal niet meer hihi
    Vind veel leuke voor Damian te shoppen

@ De nieuwe
    Welkom :)

17. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @ilse: heb nog hèèl veel voor jou overgelaten hoor :D, dus leef je uit! Maar dat komt vast goed!

@mamma1984: erg herkenbaar, sinds ons zoontje er is besteed ik liever geld aan hem qua kleetjes. Gelukkig kan ik het redelijk in de hand houden hoor. Maar uitverkoop is verleidelijk. :)

Fijne dag allemaal, wij gaan straks naar een kraamfeest.

Liefs

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    j dacht het ook hahah samen met mijn man want kan byna niet lopen ivm bekken/rug hahha

zow net stad en land afgebeld en uiteindelijk in sint oedenrode nog 1doos dvd scherm te pakken gekregen by intertoys 2schermen en dvd speler 100euro en aangezien we volgend jaar spanje willen wel handig.

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi ja ik ook samen met mijn man, we gingen wandelend naar schooltje toe en samen ophalen..vind ze leuk!

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja ik loop normaal ook maar nu kan ik da niet volhouden hahah

niels viel gister nog over alyssa heen haha

Deel Deze Pagina