hihi, ja 2 maanden terug was ze bijna 81 cm...maar ze kan nu al maatje 86 niet goed meer aan...zit te strak! En ze weegt zeker meer als 12 kilo...vanmorgen nog op de weegschaal gestaan met haar..en verschil was 12,5 kilo... Hoe groot is Niels? Groetjes, Mioranda
laatste x 75cm ongeveer 86 kan ie ruim aan en woog 2maand terug 11kilo maar die groeit in de lengte niet hard
hehe...tsjah..soms vragen ze me kan ze nog niet lopen..word wel tijd of niet..maar ze is pas 15 maanden! En ze loopt ook wel...enkel nog niet los... Groetjes, Miranda
wat een noord brabant mama's!! Nou ik ben dus ook een brabo, een echte...hihi Ik heb een paar jaar in etten leur gewoont en woon nu in de buurt van zevenbegren. Hey Miranda, ik tref jou hier??? Volgend mij kennen we elkaar van de MMC? Kan dat? Verder heb ik nog niet echt gelezen hier, maar zal dat zo snel mogelijk doen. Ik heb een zoon van 5 jaar (bijna aanstaande woensdag) en ben inmiddels zwanger van de tweede.....na 30 maanden en vele ziekenhuisbezoeken... Ben heel erg blij!!! Komende vrijdag de 1e echo, ik hoop dat het allemaal goed zit, dan kan ik nog blijer zijn! Liefs Hanneke
Welkom Hanneke Ik was gisteren weer begonnen met mijn ovutesten, dacht tijd zat want vorige keer was mijn ei op dag 15 Mooi niet dus, sloeg meteen posi aan had die avond van te voren geklust en vriendlief moest gisteren om 15u weg naar Frankrijk maar hij mocht mooi nog even aan het werk om 14.30 Ja je weet maar nooit haha. Gisteravond kreeg ik pijn onder in mijn buik en vanmorgen was het weg dus hij zal wel gesprongen zijn. Voor de zekerheid mag vriendlief vanaaf als hij terug komt nog een keer aan het werk Owja Damian staat in de Kinderen -inlove-
@ hanneke: welkom! @ chelleke: zo jullie hebben een druk weekend gehad, haha Hopelijk heeft het wat opgeleverd. En wat leuk dat Damian in de Kinderen staat. Is het zomaar of zijn jullie er voor gevraagd? Onze vakantie zit er op. Morgen ben ik nog vrij (reguliere vrije dag) en dinsdag moet ik weer gaan werken. Ik heb dan een gesprek met mijn leidinggevende omdat ik geen voldoening meer haal uit mn werk en er over denk om een opleiding te gaan volgen. Spannend dus.. Fijne zondagavond nog!
@ Chelleke: wat een leuke foto van Damian in het water. Super dat hij in Kinderen staat. Had je een mailtje gestuurd? Het gesprek heb ik dinsdag pas, ben morgen nog een dagje vrij
Hallo, @ mamma1984: alvast veel succes met het gesprek dinsdag! Aan wat voor een opleiding zit je te denken?? Inderdaad spannend! @ chelleke: jullie hebben het druk gehad, hihi. Maar goed dat je eerder ging testen! Ik duim voor je! En wat een knap koppie heeft Damian! @ Hanneke: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Jullie hebben er lang op moeten wachten zeg! Hopen dat alles goed blijft gaan! Hier een druk maar leuk weekend achter de rug. (babbyborrel, kinderverjaardag etc) Kleine man ligt nu lekker te slapen en grote man is aan het werk. Liefs Milo
Hoi meiden, @Hanneke,welkom!! Nou idd hopen dat alles goed zit met inimini!!! Ik ga duimen! @Chelleke,idd druk gehad jullie Leuk joh dat jullie man in Kinderen staat,wat een knapperd! @Mamma1984,alvast succes voor morgen meid!! @Wendy,ben zo benieuwd naar jullie dag!!!! @Milo,hoe was de babyborrel?? ------------- Ik las over gewichten en lengte's van jullie kids,wij hebben 2 flinke meiden,wogen laatste keer al ruim 10kg met 74cm... Gister zou Merel* 2 jaar zijn geworden,rare dag maar ook wel weer fijn! Lekker taart gegeten met de opa's en oma's,we wilden eigenlijk nog uit eten maar mama was zo vermoeid,nu willen we van de week een keertje gaan,gezellig met de meiden erbij!!!
Dank jullie wel wbt Damian Ow sorry, suc6 morgen dan Ja had een foto gemaild, doe ik wel eens vaker via de site
Goedemorgen @Mama1984: Succes morgen! @Chelleke; Leuk dat jullie kleine man in de kinderen staat @Hanneke; Welkom en gefeliciteerd! Aan je banner te zien zijn we even ver Liefs Silvia
Hey welkom, Mijn vriend komt uit Veghel (en mijn mannetje is er geboren) Heb er zelf ook even 1,5 jaar gewoond Woon nu weer in Uden
hey heb niet terug gelzen aangezien vandaag dakkapel gezet is en een troep pfffffffzeg tegen mannetje hoop dat alles op tyd klaaar is heb het liefste nu nog maar jah fyne dag
Hee meiden!! Ik ben er weer!!! Het was echt GEWELDIG. We hebben een super mooie dag gehad. 'S morgens vroeg op voor de kapper en de visagiste. Mijn jurk had ik toen al aan omdat deze overr mijn hoofd moest. Pff half 6 i vroeg als je tot 2 uur 's nachts door moet haha.. Vanaf 9 uur liep het huis vol en zat ik boven. Om half 10 kwam Bart aan. Toen kwam Bart eerst naar boven om mijn en mijn jurk te bewonderen. Hij vond het GEWELDIG!! Daarna naar de Kerk waar wij vonden dat de mis eigenlijk te lang duurde maar ach.. Toen naar de feestlocatie waar we de bruidstaart gingen aansnijden en de fotoreportage gingen afmaken. Daarna was de receptie en toen het diner en daarna het feest. Ik heb echt de hele avond staan swingen in mijn jurk. Ik vond alles helemaal geweldig en het was een dag om nooit te vergeten. Het is het geld dubbel en dwars waard De foto's volgen. Wezijn net thuis en aan het opruimen. de foto's liggen nog bij mijn ouders en schoonouders