noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Wow Wendy dat klinkt klinkt geweldig. Bedacht me vandaag opeens dat ik was vergeten te vragen hoe jullie dag was! Zagen je mannen er ook mooi uit?? ben benieuwd naar de fotos! Inderdaad een lange dag, maar op je gelukshormoon heb je die vast met een big smile doorlopen!! Hihi.

@daisy: babyborrel was leuk. Erg warm, maar konden lekker naar buiten toe. De kleine meid was erg verwend. Wat een kadootjes! Maar het idee sprak me zeker aan. Alleen hebben wij een kleine tuin. Dus zouden dan denk ik ergens wat huren. Ach, eerst maar eens zwanger worden ;)
    Alsnog gefeliciteerd met Merel*. Ze zou al een grote meid geworden zijn zeg! Wat oneerlijk allemaal hè... Ik weet een beetje hoe het voelt. Mijn moeder is 12 jaar terug gestorven. Maar weet natuurlijk niet hoe het is om je eigen kindje te verliezen...

Fijne avond nog allemaal!
    Liefs Milo

2. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hoi!

Wat een heerlijke dag was het vandaag weer. Heb een hoop kunnen doen in huis, behalve de strijk dan, maar dat komt morgenavond wel weer!

@ Milo: ik denk er over om de opleiding Personeel & Arbeid te gaan doen. Het lijkt me een erg leuke en interessante opleiding.

@ Daisy: wat bijzonder dat jullie de geboortedag van Merel* "gevierd" hebben. Lijkt me heel speciaal.

@ Duster: hoe was je vrijgezellenfeest van het weekend?

@ veghelsemeid: welkom hier! Ben niet nieuwsgierig hoor :) maar is dat jouw tatoo op de foto?

@ wenneke: vreselijk he die puinhoop! Wij hebben twee jaar geleden een dakkapel laten plaatsen en voor alles helemaal af was...pff! Sterkte!

@ wendy: GEFELICITEERD!!!! Zo te lezen hebben jullie een prachtige en onvergetelijke dag achter de rug. Nu lekker nagenieten van jullie mooie dag. Gaan jullie nog op huwelijksreis?

-------------------------------------------------------------

Morgen weer werken! Ga zo lekker mn bedje in.
    Fijne dag morgen!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee we gaan niet op huwelijksreis. Ik kan jesse niet zo lang missen :D

We gaan met zijn 3en 3 weken naar frankrijk das ook leuk :D

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Wendy; Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Hoe heeft jullie kleine man het die dag gehad? Ben benieuwd naar de foto's

@Daisy; Heb nog helemaal niet gereageerd op de "verjaardag"van Merel* Fijn dat jullie er een mooie dag van gemaakt hebben. Jammer van het etentje, maar dat halen jullie vast wel in.

@Mama1984; Succes morgen!

Wij zijn morgen een jaar getrouwd en we hebben ook de eerste echo! Heb er onwijs veel zin in :):):):):)

Liefs Silvia

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ Hanneke: Welkom!! Toevallig heb ik in Etten-leur gewoond en in Zevenbergen. We komen dus uit dezelfde streek. gefeliciteerd met je zwangerschap. 30 maanden... pfff. Vrijdag is dus een hele spannende dag.

@ mama: Goed van je om aan de bel te trekken. Hoop dat je leidinggevende voor je openstaat en je mogelijkheden kan bieden voor meer uitdaging. Succes morgen

@chelleke: wat een knapperd!!

@ veghelsemeid: welkom!

@ Wendy: Klinkt super joh, wat fijn dat alles is gelopen zoals je wilde en wat een mooi weer hadden jullie. Zo moet een bruiloft toch ook zijn. Is al je geregel van te voren dus niet voor niets geweest.

@ Daisy: Alsnog gefeliciteerd met Merel. Heb haar site bekeken en petje af voor jullie. Mooie foto's van haar. Ze was prachtig.

@ Duster: Veel plezier morgen, spannend! En alvast gefeliciteerd.

6. Koekeloerie

Wat een hitte he.. Heb echt een shop weekendje achter de rug. Het was er wel geen weer voor maar ben wel geslaagd!
    De kleine heeft gelukkig niet heel veel last van het weer. Ze ligt lekker in een rompertje, dus mama kan lekker de hele dag over haar blote beentje kriebelen ;)

Morgen voor het eerst weer even naar m'n werk sinds ik met verlof ben. Ga de kleine showen!

Fijne avond nog. Weltrusten!!

7. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    heey mama1984

ja dat is mijn tattoo
    heb ik nu 3weken
    heb sinds me zwangerschap al geroepen dat ik een portret van de kleine wilde haha

8. RiaR

RiaR Lid

26 jun 2009
    19
    0
    0
    ben ik hard naar op zoek
    in Elsendorp, Nederland
    Ik woon in Elsendorp :)

Gezellig al die mama's uit Brabant :):)

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    wendy gefewliciteerd

ja het is een puinhoop nu en duurt tot sept voor alles echt klaar is .maar deze week wort de beebkamer klaargemaakt.omdat de meubels komen .

maar we willen kijken of niels daar slaapt alweer een poging met ijzer onder bedje ivm meschien waterader.slaapt ie daar niet dan wort de nieuwe beebmeubels voor hem en krijgt beeb zijn doorgroei kamer omdat die niet kan staan op kleine kamertje.

wor al niet goed van als aan alles denk.soms

daarkomt by heb sinds zondag zow buikpijn dat soms byna niet kan lopen,net urine laten controleren weer blaasontsteking zucht.dus straks naar dokter aangezien in 4weken al 3juren heb gehad.erna naar de fysio voor bekken dus gaat goed hahaha.

geniet lekker van het weer

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Wendy super dat jullie een geweldige dag hebben gehad!
    En gefeliciteerd!!

11. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo!

@ ilse: ook nog lekker in Breda geshopt?? :)

Ik zit nu met de laptop in de tuin. Lekker van het weertje genieten. Julian ligt heerlijk te slapen, heeft vanmorgen in zijn zwembadje gespeeld.

Liefs Milo

12. Koekeloerie

@ Milo: Nee het is uiteindelijk Roosendaal geworden. Breda was nog net iets te ver weg met de kleine. Had liever daar geshopt. Je hebt er net wat meer winkels zitten. Komt nog wel!!

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama1984; Hoe is je gesprek gegaan?

Wij hebben vanochtend 'n echo gehad en het zag er allemaal goed uit. Ik ben nu 6wkn en 4dgn (moet m'n banner nog aanpassen ;)) Over 2wkn krijgen we weer een echo :):):):):):)

Liefs Silvia

14. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @ duster: fijn dat alles er goed uitzag! Al een kloppend hartje gezien? Loop je bij de gyn? Misschien heb je het al eens verteld, maar dan ben ik het vergeten:)
    Hoe voel je je verder op het moment?

Liefs Milo

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Milo; Ik heb een inwendige echo gehad en we hebben het hartje mooi kunnen zien kloppen. Tijdens mijn vorige bevalling zijn er 'n aantal fouten gemaakt door de VK, waardoor deze uiteindelijk is geëindigd in 'n SpoedKS. De GYN zegt 100%fout vd VK en daarom mag ik (bij gebrek aan vertrouwen) deze gehele zwangerschap onder controle van de GYN blijven :)

Foto staat trouwens in mijn album!

X

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Vergeet te vertellen hoe ik me voel. Ik ben vergeetachtig ;), ben erg moe heb 't benauwd en ben duizelig :( Maar verder voel ik me prima. Ach allemaal van die kwaatjes die erbij horen, 't is voor 'n goed doel....

17. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Gelijk ff bij je echo gespiekt! Leuk hoor! Nu je je verhaar zo typt, heb ik dat inderdaad gelezen van je. Ben je in het Amphia? Of in Tilburg? Wel fijn dat je nu in het ziekenhuis mag blijven. Je moet je er tenslotte wel veilig bij voelen.
    Ik ben vorige keer in het Amphia bevallen. (medische indicatie), zal bij een volgende weer zo zijn.

Je kwaaltjes horen er inderdaad bij. Maar kan soms toch knap vervelend zijn, toch?? :)

Liefs Milo

18. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Oja, heb je gewoon gelijk met het ziekenhuis gebeld toen je wist dat je zwanger was? Ik ben vorige keer bij VK begonnen en toen ivm mijn reuma doorgstuurd naar het ziekenhuis. Nu zegt mijn reumatoloog dat ik gewoon meteen naar het zkh mag gaan. Dus was ff nieuwsgierig :D

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik zit bij het 2steden in Tilburg. Ik heb meteen na mijn posi-test het ZH gebeld om 'n afspraak te maken. Dit kon rond de 7/8weken, omdat ze rond die tijd pas 'n kloppend hartje kunnen zien. Vandaag kreeg ik de keuze of 'n inwendige echo of nog 2weken wachten op de termijn echo (die ik dan toch zeker krijg) Ik vond die keuze dus niet zo moeilijk ;)

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Mooooi :)

Deel Deze Pagina