noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij hebben vandaag allebei een nieuwe fiets gekocht. Bart een gewone en ik en mama fiets met zitje en nog een fietskar dan kan hij nu al mee :D

2. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hoi Wendy,

Das een mooi trouwkadootje :D
    Leuk hoor! Kun je de fietskar ook afkoppelen en als wandelwagen gebruiken? Jullie kunnen zo inderdaad wat kilometertjes maken met dit weer.

Liefs Milo

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Super Duster!!

4. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hallo!

@ Duster wat een mooie echo! Leuk dat jullie het hartje al hebben zien kloppen. Op naar je volgende echo!
    Minder dat je kwaaltjes hebt, maar het is zoals je zegt, het hoort er helaas een beetje bij. En als je die eerste 12 weken eenmaal door bent voel je je vaak al iets beter.

@ Wendy: jullie kunnen lekker gaan fietsen met dit weer! Die kleintjes vinden het heerlijk op de fiets, mn meisje kijkt altijd haar ogen uit.

@ Ilse: heb je veel gekocht in R'daal? Waar ben je geweest, in de stad of bij Rosada?
    -------------------------------------------------------------
    Het gesprek met mn leidinggevende vandaag is goed verlopen. Hij zag ook wel in dat er voor mij op deze manier weinig voldoening te halen valt uit mn werk. Hij staat positief tegenover mijn plan om te gaan studeren.
    Donderdagmiddag ga ik naar een informatiebijeenkomst over de opleiding P&A en dan wil ik echt de knoop doorhakken en een beslissing nemen. Spannend dus!

5. Koekeloerie

mamma: Wat goed zeg! Die informatiebijeenkomst is al wel snel. Je zit er lekker kort op. Hebben ze bij je huidige werk wel een plaats voor je als je die opleiding hebt afgerond?

we zijn in het centrum van R'daal geweest. Om heel eerlijk te zijn vind ik Rosada echt butt. Veel te duur, nooit je maat en qua winkeld niet heel veel keus... maar das mijn mening ;)

6. Mamma1984

@ Ilse: de informatiebijeenkomst is idd snel, maarja de opleiding start al in september. Deze informatiebijeenkomst is dus de laatste.. Vandaar dat ik nu ook echt een beslissing moet nemen.
    Of mijn werkgever plaats heeft voor mij na het behalen van mijn diploma (over 4 jaar) weer ik niet. Maar 4 jaar is een hele tijd, er kan dus nog veel veranderen. Ik werk bij de overheid, dus is er bij deze organisatie geen plek, dan vast wel ergens anders.

Ik ben nog nooit in Roosendaal geweest, maar elke keer als we langs Rosada rijden denk ik, hmmm zou het wat zijn. Maar uit jouw reactie begrijp ik dat het niet echt de moeite waard is!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Idd Milo de fietskar kunnen we ook als kinderwagen gebruiken.

dit zijn ze ;)
    Dit is de fiets van Bart (Batavus expresso)

Dit is mijn fiets. Ook deze kleur incl. voorstoeltje en windscherm (Batavus Mambo)

En dit is de kar (croozer 2 persoons)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker slapen tot morgen lieverds :D

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ziet er goed uit Wendy :)
    Welterusten!

10. Koekeloerie

@ Wendy: Daar kan je aardig wat km mee fietsen! Zien er goed uit!

@ Mamma: Das een flinke opleiding, 4 jaar! Pittig hoor. Jij liever dan ik ;) Hoeveel uur werk je nu?
    Het is wel de moeite om een keer te gaan kijken bij Rosada. Het is wel leuk opgezet en wie weet slaag jij wel.

Zo hier gaan de ramen even lekker open. Hopen dat de hitte een beetje uit het huis trekt. we hebben wel airco op de slaapkamer, maar die durf ik vanwege de kleine niet aan te zetten.

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Moggel,

@Duster,ben hartstikke blij voor jullie!!

@Wendy,wowie,wat een mooie fietsen en handig zo'n kar!
    Wij hebben een bakfiets alleen nog nooit gebruikt,erg jammer!

@Mamma,fijn dat jullie eruit zijn gekomen,spannend hoor,weer wat anders!

@Ilse,nee ik zou de airco ook niet aanzetten..
    Is de hitte er nog uitgegaan?
    ------------------
    Vandaag houden we ons maar weer koest heh,pfff,het wordt nog warmer dan gister,ow my god!!!!
    Probeer zo wat op te ruimen hier en het eten vast klaar te zetten...

Geniet van de zon meiden en voor diegene die moeten werken,werk ze!!!

12. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Hier een mama die vandaag mag werken. is nu nog koel hier. De zon is natuurlijk ook nog niet doorgebroken.. Heb het heeeel rustig vandaag. Dus kan wel meelezen.
    Vanmorgen mannetje al met de fiets naar het dagverblijf gebracht. Hij had vannacht niet zo goed geslapen. Heeft echt last van de warmte gehad.

@wendy: inderdaad erg mooie fietsen! Laat je je ervaringen met de fietskar weten? Ben benieuwd!

Fijne dag allemaal,
    Liefs Milo

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

net effe paar dingen gehaalt en kan weer niet houden van de pijn n bekken,gister fysio geweest en zo min mogelijk tillen en sjouwen pffffff.

vanmiddag gaan mannetje en schoonpa verder aan de slaapkamer en maandag wort ie gestukadoort en 13e komt beebkamer.

wendy ik heb ook een mama fiets ,mooie fiets hoor en fietsen erg fyn
    fijne dag

14. Mamma1984

Hallo!

Wat een weertje he, heerlijk! Af en toe wel een beetje tè warm, maar ach, we mogen niet klagen!

@ Wendy: mooie fietsen! En handig zo'n fietskar, dan kan Jesse nu al lekker mee op de fiets.

@ Ilse: het lijkt me ook pittig om een opleiding te volgen, te werken en natuurlijke het allerbelangrijkste mama zijn, maar daarom niet minder leuk. Ik werk nu 24 uur, waarvan ik dan een middag van mn baas krijg om naar school te gaan. Dus dan werk ik straks 2,5 dag en 1 middag + avond ga ik naar school toe (als ik het echt ga doen).

@ Daisy: hou je het nog een beetje vol zo met die warmte? Lijkt me erg zwaar om hoogzwanger te zijn met deze hitte. Doe maar lekker rustig aan.

@ Milo: lekker gewerkt vandaag? En hoe is het met je mannetje gegaan op het kdv?

@ Wenneke: hoe is het met jou en de pijn? En schiet het een beetje op met de babykamer?

Fijne avond allemaal!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Milo ik hou je op de hoogte van de fietskar. Alles wordt zaterdag geleverd

en Daisy waarom heb je de bakfiets nog niet gebruikt?
    Nog geen tijd gehad ;)

Hier een drukke werkdag en man man wat is het heet...vanavond komt mijn gehele schoonfamilie op bezoek met de foto's van de bruiloft!!! :D

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    JAAAAA Ik heb vast 1 foto digitaal de rest volgt :D

17. Koekeloerie

WAUW Wendy!! Super gave foto! Mooie jurk, mooi kapsel, leuke man.. haha plaatje is compleet!

18. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @ mama: ik denk als je de opleiding echt graag wil, je het gaat redden hoor! Het zal zeker veel zijn denk ik. Maar voor een goed doel toch! Wat voor een werk doe je nu? Succes met je keuze!
    Ik heb nog lekker gewerkt. Wel warm. Ik heb geen airco :( op mijn kamer. Julian heeft zich prima gemaakt. Met dit weer zijn ze veel buiten. Hebben een grote speelplaats met bomen etc op het KDV. Hij heeft nu wel weer een ontstoken oogje! Heeft hij wel vaker en schreeuwt moord en brand als ik het schoon wil maken.

@ wendy: mooie jurk!!! Jullie zien er prachtig uit. Ben benieuwd naar de rest van de fotos! (zal eens kijken of ik er nog 1 op mijn computer heb van mn trouwjurk)

Vandaag begonnen met ovu testen. Ben benieuwd.

Fijne avond allemaal!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Weer 1

20. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390