noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    WOW ook mooi Milo

2. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

@ Wendy: wauw mooie foto's! Jullie zagen er echt prachtig uit. Vanavond lekker genieten van de foto's met je schoonfamilie.

@ Milo: ik ben directiesecretaresse. Op zich een leuke baan maar mijn baas heeft moeite met delegeren en daarnaast vind ik de werkzaamheden best simpel (zeker na 2,5 jaar).
    De opleiding lijkt me erg leuk! Maar wat ik moeilijk vind aan mijn keuze is of het wel te doen is; mama zijn, werken èn studeren. Ik wil niet dat mijn dochter de dupe wordt van mijn keuze om weer te gaan studeren.
    Maar morgen eerst maar eens naar de informatiebijeenkomst, eens kijken of de studie me daarna nog steeds leuk lijkt.

Mooie foto van jullie trouwen!

@ Duster: hoe is het met Matthijs, heeft hij zn zwemdiploma's gehaald? En hoe is het met jou, hou je het nog een beetje vol in deze hitte?

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ Milo: Jij was ook al zo'n mooi bruidje. Wat een mooie jurk en zooow lief met je zoontje. ik zou er bijna door gaan trouwen... bijna ;)

@ mamma: ik snap je punt heel goed, maar er is dalijk ook weer een periode na je kind. Ik bedoel, als ze groter is en voltijd naar school gaat. Je moet jezelf niet vergeten en misschien is het nu even pittig maar je doet het voor een betere toekomst. Met tegenzin naar je werk gaan en simpel werk waar geen vooruitgang meer mogelijk is doet je de das om. Hopelijk ben je er snel achter na de bijeenkomst morgen wat je wilt gaan doen. Is er geen verkorte opleiding mogelijk (die 4 jaar joh...pfff)

@ Wendy: Leuke spontane foto. Jullie zien er erg gelukkig uit zeg! :D

Begin die hitte nu wel een beetje beu te raken. eva ligt hier de hele dag in haar rompertje. Als ze zich ff druk maakt loopt het zweet over dr lijfje... zooow zielig.

4. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @ilse: ons bruidsjongetje was het kindje van mijn vriendin. Ons zoontje was toen nog net niet in de maak. Hihi :D. Die is een dik jaar na de bruiloft geboren. (ze lijken wel op elkaar, beide een blond koppie)
    Maar is een aanrader hoor, trouwen! (als je het geld er voor over hebt.. maar dat heb je zelf in de hand natuurlijk! :))

Ach, die Eva. Ze is nog zo klein natuurlijk. Echt sneu. Zonnetje is lekker, maar het is inderdaad heel benauwd. Sterkte morgen maar weer. Weer zo een dag geloof ik!

Liefs

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Leuke foto zeg :)
    En een mooie jurk :)

Heerlijk hoe je straalt :)

@ Milo
    Ook een mooie :)

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ Milo, haha ja ik twijfelde al toen ik het bericht had geplaatst of het wel jouw zoon was. De foto wordt er nu niet minder mooi door hoor ;)

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi leuk he...maja kindjes spelen toch leuk met elkaar daar!

Gisteren waren ze in badje geweest..nou ja zandbadje hihi..

Groetjes,
    Miranda

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    dat klopt jah hahah toen ik thuis kwam ging meneer met schoenen en kleren aan hier in het grote zwembad hahah

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, ja hier klein badje..maar ook gisteren avond was ik het terras aan het schoonmaken...en ineens hoor ik plons plons plons...zit madam met schoenen broekje shirtje rompertje en pamper ineens midden in het bad te kraaien......

Wel grappig om te zien!!

Groetjes,
    miranda

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja mooi is dat he hahah

12. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @ mama & chelleke, dank jullie wel. Was ook erg blij met mij jurk!

@Wenneke: jullie waren ook erg mooi! Hoe is het met de pijn?

@chelleke: ben je er al aan uit of je dit jaar nog wil trouwen? En je was toch nog een jurk gaan passen?? Was het wat??

@ mama: hoe was de informatie bijeenkomst?? Hopelijk heb je een goede indruk gekregen van de studie!

@ilse; Hoe is het met Eva gegaan vandaag?

Liefs Milo

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Heb niet meer bijgelezen, druk, druk, druk.

@Mama1984: Hoe was de bijeenkomst? Matthijs is voor beide zwemdiploma's geslaagd :):):):):)

Morgen hebben we de bruiloft van mijn schoonzusje. De wekker staat om 6uur, dus ik hoop dat ik het de hele dag vol kan houden...... Ik had 'n aantal weken geleden 'n pak gekocht, maar ik pas hem al niet meer :). Heb toen ook 'n jurk gekocht, maar daarin lijk ik wel min.15weken zwanger :$ Durf haast niet te zeggen dat ik pas 7 weken ben

Liefs Silvia

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hey Milo

Ik denk niet dat er dit jaar getrouwd gaat worden.
    Zolang ik die prednison slik wil ik dat niet :)
    Ik heb van de week een jurk gepast. Hij was veel ste groot.
    Ik wist dat het een maat 40 was, ik heb 38, maar wou het toch proberen. Helaas. Maar ik weet wel dat het zoiets word want dat rode vond ik echt mooi. :)

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Veel plezier morgen Silvia :)

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wowie wat een prachtige trouwfoto's zeg!!
    Jullie zien er stralend uit,helemaal super!!!
    Ik heb idd nog geen tijd gehad om te gaan fietsen en nu haalt het niks meer uit met die bakfiets,volgend jaar maar weer;)

@Milo,jullie zagen er ook prachtig uit zeg!!
    Ik wil ook!!!!)volgend jaar,joehoe!!)

@Duster,heel veel plezier morgen,hopelijk valt de hitte mee..
    En leuk toch al een buikje!

@Wenneke,ook al zo'n mooi stel!!!
    Kan je het nog een beetje volhouden?
    -------------
    Sorry,verder weet ik het niet meer.
    Ik heb het zooooooo warm,wordt er niet vrolijk van...
    Vanavond de kids in bad gedaan(ja Lars dan) en Linne had in bad gepoept,whahahahahaha...Lag een lekkere drol in haar badzitje..

Ik ga douchen en mn duik mn bed in!!!
    Doeiii!
    xxx

17. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Goeiemorgen!!

Pff wat een hitte hè, ik vind het nu al warm. Ik heb gelijk de airco aangezet op mn werk en de zonneschermen naar beneden gedaan. Hopelijk helpt het om het hier een beetje koel te houden.

@ Duster: gefeliciteerd!!! Goed hoor van Matthijs dat hij zn diploma's gehaald heeft. Echt leuk. Gaan jullie door voor de volgende diploma's, of was dit het?
    Veel plezier vandaag op de bruiloft! En leuk toch een buikje?! Lekker van genieten hoor.

@ Milo & Duster: de informatiebijeenkomst was heel helder. De studiebegeleiders hebben een goed beeld gegeven van de inhoud en opbouw van de studie. Ook gaven zij aan dat studenten van de deeltijdstudie allemaal al een baan en vaak ook al een gezin hebben. Zelfstudie komt op 10 tot 15 uur per week (naast het contactmoment). Het lijkt me allemaal erg leuk. Ik heb de boekenlijst en het rooster ingekeken en ik heb leuke vakken voorbij zien komen.
    Tsja en dan nu nog een keuze maken :D Gisteren was ik er helemaal van overtuigd: ik ga deze opleiding volgen. Maar na een paar uur komt dan toch die twijfel "ga ik het allemaal wel redden?". Pff moeilijk hoor een keuze maken.

@ Chelleke: moet je de Prednison nog lang slikken? Jammer dat die jurk niet past, kunnen ze de jurk niet in een maat kleiner bestellen? Maarja bedenk me nu dat je de jurk dan natuurlijk ook meteen moet kopen.

@ Daisy: haha grappig dat Lune in het badje gepoept heeft. Fenna heeft het ook wel eens gepresteerd om (ik zet haar na het douchen altijd even in haar wippertje zodat ik me ook nog snel kan afspoelen) in haar wippertje (gelukkig wel op het zeiltje) te poepen!!

-------------------------------------------------------------

Ik ga maar eens aan de slag. Voor iedereen een fijne (werk) dag!!

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    De prednison moet ik nu slikken tot na de bevalling ;)
    De jurk had ik bij een mevr thuis gepast en die had geen maat kleiner, kan ze ook niet bestellen.
    Ach die jurk komt wel, ik heb tijd zat ;)
    Eerst maar eens zwanger worden, zwanger zijn en bevallen hihi.

Heel veel suc6 met je keuze voor die opleiding!

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hey

ja vandaag een betere dag heb ook nog niet veel gedaan hahah

is ook zow warm.

fijne dag

20. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden,

Hoe gaat het allemaal? Hier een rustig ochtendje in de achtertuin achter de rug. Meneertje heeft heerlijk in zijn zwembadje gezeten.

@ chelleke: die bruidsjurken met rood stonden je inderdaad mooi! Maar hopelijk nu eerst snel zwanger! Heeft prednison nog negatieve invloeden op zwanger worden? Heb het wel gebruikt, maar dat is alweer jaren terug.

@duster: goed van matthijs! Een echte watterrat dus? Leuk hoor. Succes en veel plezier vandaag op de bruiloft!

@daisy: is er al meer bekend over een bevaldatum? Echt de laatste loodjes nu hè. Hou je het nog wel een beetje vol?
    Hier had gisteren julian buiten in zijn zwembadje gepoept :D, zat eind van de dag er nog even in, in zijn blote kontje. Zegt hij: "bah mama, poep". En pakt het zo met zijn handje eruit om aan mij te geven :$ haha.

@ mamma: hou je het nog vol in de airco :). Fijn dat de bijeenkomst in ieder geval veel duidelijkheid heeft gebracht! Ben je niet voor niks geweest. Nu toch weer aan het twijfelen (heel herkenbaar, zo ben ik zelf ook..) Misschien een stomme (brutale) vraag, maar willen jullie nog een tweede kindje? kan me voorstellen dat dat misschien ook je keuze kan beinvloeden. Omdat je dan je opleiding moet onderbreken.
    Nogmaals succes met kiezen!

@iedereen: fijne dag vandaag!

Liefs Milo

Deel Deze Pagina