Hallo Brabo mamas(2be)!! Ik kan me hier ook aanmelden, ik kom uit Schijndel! Ben erg benieuwd of ik de andere dames uit deze regio misschien wel ken haha!! Zal me even voorstellen, ben 24 jaar, 2 jaar getrouwd, heb een zoontje van 13 maanden en 12 weken zwanger van #2! Maandag weer controle dus ben benieuwd of alles het goed doet... En dan op naar 14 januari 2010!!!
@ lovelylonnes: welkom hier en gefeliciteerd me je zwangerschap! Hier koelt het langzaam wel iets af heb ik het idee, maar geen regen hier hoor. Jammer want een verfrissende regenbui lijkt me wel even lekker. Fijne avond allemaal!
Hier ook geen bui te zien,heh errug jammer!!!! @Milo,ik hou het nog wel vol,tis dat het moet.Maar kan erg weinig,ben zo moe en sloom... Heb genoeg hulp,gelukkig!!! Sorry,heb ff snel gescrold....
Hallo meiden, Hier wat bewolkt vandaag. Maar nog wel warm. Vanmorgen de laatste keer naar muziek met dreumessen gehad (was 4 keertjes). Paps mocht mee komen kijken. In sept start er een cursus van 12 keer. Misschien gaan we die ook doen. Was zo leuk! Verder weer drukke dag vandaag. Kinderverjaardag en uit eten.(mannetje werkt onregelmatig, dus ook om het weekend) De vrije weekenden zitten altijd aardig volgepropt. Wel met leuke dingen, dus ik klaag niet Fijne dag vandaag en tot snel weer. Liefs Milo
Pfff hier al 2 dagen veel last in mijn onderrug/bekken. Dat heb ik normaal alleen tijdens de menstruatie sinds de geboorte van Damian. En steeds onder in mijn buik pijntjes...zou ik dan??? Ik durf het niet te hopen.
Hoi Meiden, Wat is het rustig hier.. Zijn er meiden die ervaring hebben met de ovultaietesten van Sensitest? (met het hartje als testvenstertje) Ik heb nog geen positieve test gehad. had hem eigenlijk eergisteren al positief verwacht.. Misschien heb ik mijn eisprong gemist. (ik doe de ovulatietesten maar 1 maal per dag) Dus we oefenen maar door Had bij vorige zwangerschap die van Matcare en daar wel goede ervaringen mee. Ben benieuwd. Liefs Milo
Hee meiden sorry dat ik er 3 dagen niet was, maar mijn laptop was stuk.Jullie raden het al hij is nu weer gemaakt JEEEEEJ dus ik ben er weer gezellig!
Ik heb de staafjes van sensitest, ook voor Damian. Die werken bij mij wel goed. Die met dat hartje weet ik niet. Ik heb die wel in zw.test besteld. Testen doe ik ook altijd maar 1 keer per dag hoor, vind het zonde 2 op een dag te doen. Bij mij is ie dan licht donker licht nog lichter en weg is het lijntje
Hallo, daar ben ik weer De bruiloft vrijdag was erg gezellig, maar zooooo vermoeiend. 's Ochtends om 6uur uit bed en 's nachts om 01uur er pas weer in. Ben nu nog niet helemaal bijgekomen :x @Mama1984; We gaan door met de "zwemles"tot Matthijs 4jaar is (tenminste als ik iets kan regelen als de baby geboren is ) Heb je al een keuze gemaakt? Voor wanneer moet je beslissen? @Lovelylonnes; Welkom en gefeliciteerd! Hoe was de controle? @Milo; Wat leuk dat de cursus zo goed bevallen is. Ga je in sept in Tilburg of in Goirle? Ik zit er nl. ook over na te denken........ Sorry, maar ik heb geen ervaring met de testen @Chelleke; Ik duim ook voor je! Liefs Silvia
Hallo! Ben ik ook weer even. Ben wel een paar keer komen kijken maar geen puf gehad om te reageren (waarschijnlijk door de hitte..) . Hier heeft het eindelijk vanmiddag een klein kwartiertje geregend, lekker hoor! Ik heb vandaag de keuken gepoetst (tsja, moet ook gebeuren) en vanmiddag zijn we even naar de meubelboulevard in Breda geweest, lekker rondgeneusd en alvast een cadeautje voor mn verjaardag gekocht (ben woensdag jarig). @ Chelleke: spannend!! Ik zie aan je banner dat je nog 1,5 week moet wachten, nog spannender haha. @ Milo: hier ook geen ervaring met Sensitesten. Waarom maak je gebruik van ovulatietesten? Is dat omdat je een onregelmatige cyclus hebt? @ Wendy: welcome back @ Duster: een lange maar leuke dag gehad dus vrijdag! Je schoonzusje had wel lekker weer (misschien wel tè warm) zeg. Nee nog geen keuze kunnen maken, hahaha hoezo twijfelachtig?! Ik wil heeeel graag maar kan zoveel redenen bedenken waarom ik het beter niet kan doen, maar ik kan ook net zoveel redenen bedenken waarom ik het juist wel moet doen. @ Mama van Stijn: welkom hier! Ik kom ook uit Rijen. Voor iedereen een fijne avond! Morgen moet ik weer gaan werken.
@Milo, ik heb de ovu testen van babyboompagina, maar heb geen eisprong gevonden, toch zwanger dus kan je helaas niet helpen.... @ chelleke, ik duim ook voor je dat het raak is! @iedereen, het is ook warm geweest he, gelukkig eeen beetje afgekoeld hier, nu moet je eigenlijk alles opgooien. De echo van zojuist was weer goed, eindelijk kan ik gaan genieten van het wonder in mn buik. Mn kleine binkie (13 maanden) is net van de bank gevallen, op zn achterhoofd dus maak me een beetje zorgen. Maar na een paar minuutjes huilen ging ie ook weer gewoon door met waar ie mee bezig was.... Maar omdat ie ook al heel moe was heb ik hem op bed gelegd.... Ga toch even de huisartsenpost bellen hoe ik hem in de gaten moet houden want vind het maar niks....
Owje knuffel voor je mannetje! Dank jullie wel voor het duimen. Ik ga er van uit dat mijn NOD eerder is dan 15 juli anders heb ik wel een hele lange lutale fase. Ik denk dat ie rond de 11e is....liever niet natuurlijk hihi