@ Chelleke: leuk zeg van je vriendin, gefeliciteerd! @ Duster: spannend! Fijn dat de gesprekken goed gegaan zijn.
Dank jullie wel. Ben nu wel beetje drietig Lieve Cane, de hond van mijn oom en tante word/is vandaag ingeslapen
@Chelleke; Wat zielig. Wat voor ras is het? Dikke knuffel! Over de gesprekken. Ik vond de gesprekken best goed gaan, maar denk eerlijk gezegd niet dat het iets gaat worden. Ze beginnen er toch meteen over dat je een klein kindje hebt en hoe je het allemaal geregeld hebt. Kleine kinderen zijn nl. vaak ziek en dan is het lastig oppas te regelen, etc, etc. Echt jammer al die vooroordelen. Mijn moeder gaat oppassen en kan zij niet dan doet mijn zus het met alle liefde, dus het is allemaal goed geregeld, maar zie ze dat maar eens uit te leggen X
Ik dacht het al te zien aan het plaatje. Ik ben helemaal weg van Newfoundlanders, ze zijn echt prachtig. Mijn man vindt ze helaas iets minder...... X
Zo hier laat ik het weer bij voor vandaag. Ga mezelf verwennen met een lekker warm bad. Alvast een fijn weekend!
Ach wat zielig...en wát een mooi beest!! Wij hebben zelf een kalf van een hond, ongeveer 50kg (vóór & ná castratie) Hij is afgelopen februari één geworden, maar moet er niet aan denken hem nú of wanneer dan ook al af te staan! Je kan er zo lekker mee knuffelen, ook al kwijlt ie héél de boel onder...(Tja, alvast oefenen voor een écht baby'tje ) En het is gewoon Familie van je geworden...Sterkte hoor! Weet wat 't is, we hebben thuis altijd dieren gehad, en ook die waren op een gegeven moment "ouder"...(hoewel, wat is 8 of 9 jaar nou?) De oudste bij ons is 15 en een half geworden!! Hier foto van onze lobbes...
Lekker beest Hier ook altijd honden gehad. Heb er nu zelf ook 2. Heb er ook al 3 weg moeten brengen Een boxer van bijna 13 (maar toen was ik nog maar 6) 1tje na bijna 14 jaar (kruising herder x bouvier) en 1tje was 15 geworden (bastaard). Die hebben we nog 4 mooie jaren kunnen geven. Zijn vorige baas wou hem in laten slapen omdat ze hem beu waren. Dat deed de dierenarts niet. Uiteindelijk is hij bij ons nog verder oud geworden. Hij staat nu op de kast in een hele mooi urn. Helaas was dat nog niet mogelijk toen ik Kootje moest laten gaan. Heel genant maar elke jaar brand ik nog een kaarsje op sterf en geboortedag
Ik heb meer witte vloed dus hier zullen de duiveltjes toch ook wel doorbreken morgen of maandag. Maar ik had toch best wel goede hoop dit keer door die buik-, rug- en hoofdpijn (wat er nog steeds zit) Maar bij Damian waren mijn (.)(.) van een kleine b naar een flinke b gegaan voor de nod (nu zijn het Bzakjes ) en ik vond alles stinken en dat heb ik nu niet en dat neemt eigenlijk dan toch wel weer een hele hoop goede hoop weg. Nouja geen bloed geeft moed zeggen ze Fijn weekend allemaal
hoihoi we hebben een duowagen via marktplaats.maandag komt de babykamer maar de kamer is nog lang niet af pfffffff dan maar in de verpakking laten staan. fyne avond
@Wenneke; Hoeveel leeftijdsverschil zit er straks tussen jullie kindjes? Wij moeten ook nog een duo-wagen scoren. Hebben straks een verschil van 1,5jaar Morgen moeten we weer naar het ZH. Ik was er van overtuigd dat we weer een echo kregen, maar Dirk denkt dat het alleen een gesprek is. Duimen jullie mee dat ik gelijk heb ? Liefs Silvia