noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hihi nee hoor hij vermaakt zich nog prima :D
    Wbt koninginnendag, we zijn ook even naar het dorp geweest.
    Even langs de kraampjes van de kinderen (niet allemaal want het waren er erg veel) en even rondje dorp.
    Rob ging om 15:15 uur werken dus heb ik verder niet veel meer gedaan.
    Jij ook nog een fijne zondag :)

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    @iedereen: we hebben niet zoveel gedaan met Koninginnedag. Lekker rustig aan gedaan en veel TV gekeken naa de beelden van het drama.

Nog een fijne zondagmiddag!

Morgen mag ik weer voor het eerst aan het werk :(

3. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    @Eline23: Balen dat je morgen weer aan het werk moet. Volgens vliegt je zwangerschapsverlof zo voorbij, toch? Heb je wel weer zin om aan het werk te gaan? Het lijkt me zo vervelend om voor het eerst je kindje achter te laten..

Leuk dat er zoveel mama's en mama's in wording uit de buurt komen :)!

4. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ja, mijn verlof is zeker voorbij gevlogen. Ik zal er straks maar van gaan genieten als ik jou was, want het is echt zo voorbij ;) . Het voelt een beetje dubbel. Aan de ene kant heb ik helamaal geen zin om te gaan werken en mijn kleintje achter te moeten laten, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer lekker om aan het werk te gaan. Wel jammer, dat ik nu sinds een paar weken een heerlijk ritme te pakken had overdag met de kleine en dat gaat vanaf morgen natuurlijk weer helemaal omgegooid worden :( . Maar ook dat zal op den duur wel weer goedkomen...

Jouw zwangerschap vordert ook al lekker. Stop je 4 of 6 weken vantevoren?

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Eline heel veel suc6 morgen :thumup:

6. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

@ Eline: een spannende dag voor jou morgen dus. Jij en je mannetje zullen vast even moeten wennen maar het komt echt goed. En waarschijnlijk is je eerste dag zo voorbij met bijpraten en inlezen e.d.! Veel sterkte morgen.

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Eline, succes morgen.
    Het zal wennen zijn, maar toch ook wel weer lekker zijn. Er even tussenuit zeg maar.
    Ik ben vorige week begonnen en moet zeggen dat ik heb genoten van mijn werkdagen.
    Maar heb toch ook wel weer genoten dat ik thuis bij Britt was.
    Gaat de kleine naar het KDV?

8. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    @Eline: Ik zou oorspronkelijk 4 weken van tevoren met verlof gaan, echter gaat het met het bedrijf waarbij ik werk niet zo goed, waardoor de kans op faillissement erg groot is :( . Voorlopig is het nog even afwachten, maar vooralsnog ga ik 4 weken van tevoren met verlof. Ik moet zeggen: ik kijk er wel een beetje naar uit. Het is soms best lastig en zwaar om een volle 40-urige werkweek te draaien als je je niet goed kunt concentreren, haha!

9. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    @iedereen: Nou, heb vandaag mijn eerste werkdag gehad. Het viel vanochtend wel even tegen toen ik de kleine man weg moest brengen, maar eenmaal op mijn werk ging het wel weer. Het was gelukkig weer als vanouds, lekker gezellig! Ik mocht zelfs een uurtje eerder weg, omdat het mijn eerste werkdag was en zodat ik dan wat eerder bij mijn kleine man kon zijn. Vond ik wel super van mijn werkgever :D .

@Taby, de kleine gaat naar zijn beide oma's. Voorlopig dus nog geen KDV :) .

@Isa24, ik kan me goed voorstellen dat het toch wel tegenvalt om 40 uur te werken. Ik heb het geluk gehad dat ik vanaf 20 weken zwangerschap de kans kreeg om al 24 uur in de week te gaan werken. Dat heb ik toen ook met beide handen aangepakt!

10. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

@ Eline: wat fijn dat je eerste werkdag zo goed is gegaan. Begrijpelijk dat je het even moeilijk had, volgensmij heeft iedereen dat wel! Toppie van je werkgever dat je eerder weg mocht zeg, ze kunnen zich goed inleven in een werkende mama, haha. Fijn!

@Isa: dat is ook spannend als het niet helemaal goed gaat met het bedrijf waar je werkt.
    Ik ben noodgedwongen 6 weken van te voren met verlof gegaan maar was daar stiekem toch wel heeeel blij mee, haha. Zoals jij zegt het is zo moeilijk om je te concentreren terwijl je veel bezig bent met zwanger zijn en bevalen enz!

Ik was vandaag lekker vrij (dat is het voordeel van werken bij de overheid ;) ) en we zijn in de tuin aan de slag gegaan. Nieuwe schutting gezet en gras gelegd. Laat de zomer maar komen!

11. anenpe

anenpe Lid

28 feb 2009
    12
    0
    0
    Ik ben 28 jaar en een wannabee mamma uit berlicum. Dat ligt vlakbij sint michielsgestel. Ik heb in sint michielsgestel in het seminarium gewoond. Daar hebben ze appartementen in gemaakt. Inmiddels woon ik samen in berlicum.

12. Nijntje77

Nijntje77 Lid

24 feb 2009
    20
    0
    0
    regio 040
    Hier nog een brabo mama.

Ik kom uit een dorpje naast Eindhoven.

Ben mama van dochter Merel, 2.5 jaar
    En zoon Thomas van bijna 10 weekjes.

Maandag moet ook ik weer aan het werk :(

13. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Hoi!

Een wannabe uit Den Bosch meldt zich... We zitten nu in de eerste ronde.

Groetjes!

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Welkom nieuwe meiden ;)

15. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Yep, welkom meiden!

Leuk weer aantal nieuwe (wannabe) moeders uit Brabant erbij!

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Jaa hier nog een mama uit Breda :p

17. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dan ook ff een berichtje van mij, Ik ben WannabeMom uit Middelrode!

Knuf Sookie

18. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden,

Hier nog een mama uit breda.
    We hebben een zoontje van 1,5 jaar en gaan vanaf juli voor een brusje voor onze kleine man. (ik heb reuma, dus moest eerst een aantal maanden met medicatie stoppen, vandaar dat we in juli uitkomen)
    Dus spannend weer allemaal!

Groetjes Milo

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hier nog een Brabo-mama!

Ik heet Silvia, 30 jaar en kom ook uit Rijen (hallo Buuf ;)) Wij hebben een zoontje Matthijs van bijna 10 maanden

Groetjes Silvia

20. woops

woops Niet meer actief

#60 woops, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2009
    Hoi,

Hier een mama in spe.
    Ik kom ook uit Noord-Brabant.
    Uit het gezellige stadje Tilburg.
    De Reeshof is het stads-deel waar ik woon.

Groetjes

Deel Deze Pagina