noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :):):)

Dat shirtje hebben wij ook op het oog :)

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Duster balen meid van je gesprek.

Meiden ik ga lekker slapen ik heb hoofdpijn en morgen weer werken
    xxx

3. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Milo gefeliciteerd!!!

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

vannacht elk uur gezien was net of ongesteld moest worden en harde buiken dus net vk gebeld ,ze zegt ook ja dit was by niels ook toch een teken van je lijf die gevoelig is.dus moet me zo rustig mogelijk gaan houden ook op vakantie .en als harde buiken met regelmaat komen meteen bellen.

fijne dag meiden

5. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    :D:D:DMILO VAN HARTE GEPROFICIATEERD!!!!!!!!!
    ...ik hoop je snel te volgen...

superdruk gehad de laatste tijd, misschien ook maar goed ook :p ben nu (pas) 2 daagjes overtijd maar durf nog niet te testen ivm teleurstelling(??) Dus eind deze week, indien mogelijk alstublieft dankjewel, gaan wij eens testen ;)

Groetjes aan iedereen!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Milo Gefeliciteerd!!

Wenneke..doe lekker rustig he...tis nog veel te snel voor deze spruit om eruit te willen....

spannend! debenbas, we duimen!

Groetjes,
    Miranda

7. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden!

Ik zit op mijn werk en mijn collegas weten natuurlijk nog van niks, dus moest even voorzichtig kijken hier. Ben nu even alleen.
    Iedereen bedankt voor de felicitaties! Is nog allemaal heel onwerkelijk. Merk wel dat ik makkelijker mijn mond dicht kan houden. Alleen ouders en mijn beste vriendin weten het en verder niemand.

@mamma: had het shirtje begin van de week toch maar besteld. Maatje te groot genomen, had natuurlijk niet verwacht dat het al raak zou zijn!
    @Chelleke: hoop dat jij dit shirtje ook snel nodig zal hebben!
    @debenbas: spannend!! Knap hoor dat je zo lang kan wachten! Ik heb dat geduld dus niet!! Had al voor NOD negatief gestest. Maar op NOD dus toch positief. Ik duim voor je.

We mogen 14 aug naar de gynaecoloog toe. Ben dan ruim 7,5 week. Is wel de sterfdag van mijn moeder, maar dat is niet erg. Is ze er voor mijn gevoel een beetje bij.

Fijne dag allemaal nog!
    Liefs Milo

8. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @miranda: vergeet ik jou nog! Had je MMM verhaal gelezen. Maar nog niet op gereageerd. Wil je heel veel sterkte wensen!! Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn! En dat de medicijnen dus snel zijn werk doen. (kon ik je maar een beetje 'vruchtbaarheid' schenken...)

Liefs Milo

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Milo,

Lief van je hihi, kon dat idd maar....Ach het lukt wel weer hoor! Met Alyssa is het ook gelukt met de MMM dus waarom zou een tweede niet lukken!

trouwens over de 1e gesproken...die ligt al 1 uur op bedje..maar wil niet slapen.....ze ligt nu dus echt te jammeren...zucht..ze wilde gisteren ook al niet slapen....wat te doen...wat te doen...ik ga ze er maar uithalen vermoed ik want zo laten jammeren vind ik ook niet leuk..

Groetjes,
    Miranda

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    tjah meschien sprongetje ofzo niels slaapt nu wel weer nachten door gelukkig ,hahah

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    oh jah

ik ben 31juli jarig en we hebben dan s avonds om 7uur de 3d echo joeppie hebben we by niels nooit gedaan ben benieuwd

12. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

@ debenbas: spannend meid. Ik vind het knap dat je tot het einde van de week wilt wachten met testen, ik zou het niet kunnen!

@ milo: leuk idee van dat shirtje!

@ wenneke: leuk verjaardagscadeau, een pretecho. Wij hebben ook nooit een pretecho laten maken, maar het lijkt me toch wel erg leuk!

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Debenbas; Spannend! Ik wilde ook tot het einde vd week wachten, maar op woensdag was ik al niet meer te pruimen (omdat ik dacht ongi te worden) dat m'n man zei dat ik beter kon testen. Slechter kon mijn humeur toch niet worden ;) En toen had ik een positest :)

@Wenneke; Leuk de 3d echo. Waar heb je die?

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    in oss zij doet dit erbij en werkt normaal in het ziekenhuis op de echo s .

15. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    :Dhihihi, ja ik kan mezelf ook niet echt bedwingen hoor...
    Maar heb nu zo'n 10 min. geleden hoofdpijn, en dat zegt meestal niet zoveel goeds...
    Wie weet hoef ik niet eens meer te testen :(

Aan de andere kant hoop ik dat ik net zoveel geluk mag hebben als jij duster!:D

8)Maar..eerlijk heb ik er al een hard hoofd in. ;)(vandaar de hoofdpijn?)
    18 maanden, waarom zou deze x wel gelukt zijn? :D ach ja...een vrouw zit érg raar in elkaar!!!!Dit exemplaar zeker!!

Kga maar eens misdaad series kijken...verstand op -231:D
    Hou jullie zéker op de hoogte!!
    (..:)lekker ego-berichtje hoor deb! ...ik maak t goed!)

16. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

@ deb: ze zeggen "geen bloed geeft moed" misschien heb je wel hoofdpijn omdat je toch stiekem zenuwachtig bent?! Anyway, ik hoop voor je dat het dit keer echt raak is en dat je een positieve test in handen hebt!

Fijne avond!

17. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Dames zou ik mij bij jullie mogen voegen?
    Sinds kort ben ik een Tilburg-mama haha..

1 juli is mijn dochter Rebecca geboren.

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik word gillend gek hier

we hebben beebkamer laten stukadotren hangt die vent van mij de verwarming op gister op de muur waar commode of bed moet staan grrrrr.nu komt schoonpa zo kijken hoe of wat .

en had m nog gebeld toen naar masseur ging da ie daar geen verwarming kon neerhangen soms.

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Debenbas; Ik ben nog voor je aan het duimen

@prettymommy; Welkom en nog gefeliciteerd

@Wenneke; Mannen, grrrrrrrrrrr :x

20. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Kom ff zwaaien naar iedereen! Verder geen nieuws te melden eigenlijk. Hihi.
    Tot later. Fijne dag allemaal!

liefs Milo

Deel Deze Pagina