Mensekinderen wat wordt het spannend.... Pm2b, van harte met jullie mooie kleine Rebecca! Had je een vlotte bevalling? Mama1984... (ik beken! ben best zenuw-de-penuw hier)hoofdpijn=weg, ...en nog steeds niks te bekennen hier Thnx, ook jij duster dat jullie je duimen uitlenen Wenneke mannen zijn over het algemeen 'doeners' ....geen vragers Pen als ze al vragen zeueren ze je de oren van de kop hihi! De mijne althans)...Hopelijk hangt alles nu waar 't moet/moest hangen? Milo Zwaai zwaai! De groente weer!!(Zeggen jullie ook Houdoe? Of wat zegt wie?Wie zegt wat? 8))
nee helaas me pa komt eind van de week terug om het goed te hangen dus 4gaten teveel in me net gestukadoorde muren en geen bloed geeft moed
Ik werk op ekkersrijt. Vlakbij de IKEA. Aan de kant waar ze nu die nieuwe viaduct hebben gebouwd. Aan de ene kant zit Neways, wij zitten aan de andere kant.... vlakbij het businesscenter van de KPN... Misschien een keer lunchen bij de IKEA of BK of Ekkersplaza?
Een hele vlotte.. Van 3cm ontsluiting naar de daadwerkelijke geboorte in 1 uur en 45 minuten. Totaal de hele bevalling 4 uur. En nog de 1000e baby in het kraamhotel ook dat terwijl ik van plan was om thuis te bevallen.
Hallo! Het zoontje van mijn vriendin is hier (4 mnd oud), dus kon gelijk ff oefenen met 2! De 2 mannetjes liggen nu op bed. @Prettymommy2be: welkom en van harte met je kleintje!! Gaat het goed allemaal?? @debenbas: wat een geduld hebben jullie zeg!! En ook hier duim ik voor jullie verder hoor! @duster sterkte met je hoofdpijn! Hoe is het verder met je 'zwangerschapskwaaltjes' op het moment? Of gaat het wel?? @wenneke: succes met je muur. Balen zeg . Hopelijk wordt het mooi opgelost. Liefs Milo
Hoi hoi! Vandaag weer gewerkt en net de auto naar de garage gebracht i.v.m. het kapotte raam. Ik hoop dat de auto morgen weer klaar is. @ wenneke: balen van je gestucte muur zeg!! Pff mannen, waarom luisteren ze nou nooit... Ik hoop voor je dat het een beetje netjes weg te werken is. Heb je spachtelputz? Wij hebben spachtelputz en "kregen" van de stucadoor een emmer die zij nog over hadden en dan kan je heel makkelijk de muren bijwerken. @ prettymommy2be: welkom hier en gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Gaat alles goed met moeder en dochter? @ debenbas: en en en??? Haha ik word helemaal zenuwachtig van jouw berichtjes hier!! @ milo: en hoe is dat nou, 2 kleintjes? Hoe is het met je? Heb je al last van zwangerschapskwaaltjes of valt het nog mee?
@mamma: leuk hoor 2 van die ukkies. Ik vond het goed te doen. Mijn zoontje is wel wat jaloers dan. En als ik het babytje dan pak voor de fles, zou hij het liefste bij me op schoot kruipen. Maar door hem dingetjes te laten doen en hem naast me te laten zitten kon ik het goed oplossen. En manlief was er natuurlijk ook nog! Ik heb nu nergens last van. Ik heb in de week na mijn innesteling veel last gehad van 'vlagen' misselijkheid en sterk reukvermogen. (had ik bij de eerste zwangerschap ook) Ruik nu nog alles wel 10x zo sterk heb ik het idee. Ach, hoort erbij en is allemaal niet erg!! Ben benieuwd welke klachten er nog bij gaan komen Liefs
.....nee hoor...weet nog niets, vind het wel heel leuk te lezen dat jullie zo benieuwd en nieuwsgierig zijn haha, ben ik zelf namelijk óók altijd bij een ander hihihi! Geeft een heel leuk gevoel om t met jullie te delen hahaha!! Net mn nichtje nog gesproken, die zegt dat het goed is wat later te testen,...aangezien onze familie nogal traag is wat betreft het-op-gang-laten-komen-van-de-hcg-tjes (niemand weet dit keer dat ik overtijd ben overigens...behalve wij..en ja...JULLIE ) Wacht, weet t goed gemaakt, ik zet wel ff een andere banner neer... Aftellen naar DE testDAG!!! Idee?? WOW dan PrettyMom2b...DA'S een héle snelle bevalling dan!!!! én nog eens de 1000ste!! Leuk hoor!...extra verwend? Milo heb je goed geoefend?? weet zeker dat je een natuurtalent bent met 2 koters haha! Mama84...autoraam??? (sorry...blijkbaar last van een korte termijn geheugen hihi...of heb niet gelezen..oeps)...Hopelijk is ie morgen klaar dan!! ..ohja andere banner....
Hey meiden, ik ben ook van Brabant, Roosendaal, 23 jaar jong en woon samen met mijn ventje. Hebben twee honden thuis lopen en zijn bezig voor de eerste. Morgen is NOD, maar omdat er deze week een sterfgeval in de familie was, wil ik pas het weekend testen. Ondertussen rare smaak in mijn mond, pijn in mijn bovenbuik net boven mijn navel, en geen afscheiding zoals ik dat normaal heb net voor NOD. Deb, we redden het weekend wel
goedenmorge dalijk dokter met niels ze piemeltje is beetje rood en aangezzien op vakantie geen verrassinge wil toch effe erlangs. ook hebben we geen warm water hahah komt me pa vanavond naar kijken is loodgieter. verder gaat het weekend de laminaar erin fyne dag
Goedemorgen, even snel een berichtje voordat ik ervandoor moet. We gaan weer babyzwemmen, de laatste keer voor de zomerstop. Ik kom vandaag nog wel een keertje langs om te reageren Iedereen een fijne (werk)dag!
Goedemorgen ladies! Weer even een berichtje vanaf mijn werk (foei foei...), is nu al rustiger hier. Merk dat vakantieperiode eraan zit te komen! @sweetest angel: ook jullie veel succes! @duster: waar zwem jij? In ryen of niet? Ik vind hier in breda de baby/dreumes lessen zo duur. Misschien ligt het aan mij hoor. 10 voor half uurtje. Gaan dus af en toe gewoon naar het gezinszwemmen. Kunnen we ook wat langer zwemmen. Verder onrustig nachtje gehad. Ons mannetje is geen goede slaper. Maar ging de laatste tijd weer erg goed. Vannacht weer 3 keer wakker geweest. En toen besloot hij om 6.15 uur dat de dag begonnen was. Hij moest van ons tot 7 uur in zijn bed blijven. Dan zit hij wat te spelen. En afgelopen dagen ben ik minder populair. papa moet alles doen... Maar ja die is er niet altijd . Dus heb af en toe een mokkende dreumes die 'nee,nee, nee' roept. Komt ook wel weer goed. (ook nieuw is meteen als hij sochtends beneden komt roepen: KOEK. Dacht het niet! hihi) Liefs Milo
Goedemorgen dames, Met mij en Rebecca gaat het heel goed hoor. Ik heb helemaaal geen last gehad van de bevalling en liep een dag later weer in de winkel. Rebecca had een perfecte start en het gaat nu nog steeds erg goed. Alleen is ze ENORM hongerig haha. Een echt vreetzakje. En ja, we zijn wel extra verwend omdat we de 1000e baby hebben gekregen. We stonden in lokale krantjes, in het brabants dagblad en zijn op brabant 10 tv geweest. Ook was er een feest georganiseerd met een mooie grote taart met rebecca's foto. @milo, balen dat je een rotnacht gehad hebt. @duster: veel plezier met babyzwemmen. @wenneke, ik hoop dat het niks ernstigs is. @sweetest angel, veel succes (en plezier) met zwanger worden.