Aloha! Hihihi!! Milo! Wat funny he? Als die kleintjes beginnen te praten!! Echt wel dat die weten wát ze willen! ....koek!! Sweetest!Haai meid, gezellig dat je mee komt klessebesse! Al duimend gaan we voor 't weekend he? Duster, veel zwemplezier...niet meer aan gedacht eigenlijk, maar vroeger...ja vruuger, toen alles nog goeiekoop was...kon je zwemmen voor 5 hele guldens...een heel uur! ach Wenneke, veel succes met 't arm manneke z'n plasser. Hopelijk doet ie geen zeer? Succes met t laminaat! Chelleke hoe is't met jou? ...ik denk zelfs nog regelmatig aan die mooie hond! ja vreemd, ik ken 'm niet eens maar dan is ie wel heel bijzonder! ...In huize berlicum gaat alles zo z'n gangetje. Een liessteek hier en wat gespannen onderbuik daar, weer naar de wc en dan toch maar even wat doen... Nog niets te bekennen, alleen begint ventlief nu toch wel wat zenuwachtig te worden...ikke ook
gelukkig maar dan, niet ontstoken *zucht* !! Heb een aftelbanner geplaatst ...ben van plan om zondag misschien te testen.....áls ik dat haal
duim voor je zow hier op weegschaal gestaan nou is schrikbarend pffffff straks lekker naar de kapper heb trouwens een leuke buikband besteld er staat op : mark did it hahahah
Kom alleen even zwaaien. Heb wel gelezen, maar geen tijd om te reageren Ik ga zo op visite bij een oude schoolvriendin en daarna gaan we naar de stad voor een nieuwe koelkast. En mijn mannetje is eindelijk 1 hele dag vrij, dus vanavond gaan we lekker saampjes bankhangen
Dank je wel allemaal @ wenneke: Super die text op de buikband, maakt helemaal persoonlijk. Ik hoop dat je zoontje er niet teveel last van blijft houden.. @ milo: Hij is in ieder geval al wel duidelijk, lekker joh, zo'n jochie dat precies weet wat ie dan even wilt Hier is alles nog hetzelfde, rare smaak in mijn mond, geen bloedverlies, geen kramp gisteren wat hele lichtje steekjes gehad in mijn linkerlies en net boven mijn navel wat pijn, maar dat is allemaal weg en ben alleen maar hypervrolijk nu!
Haj haj Hier alles zijn gangetje. Ik lees en leef nog wel steeds mee maar heb de laatste 2 a 3 weken zo'n hoofdpijn en reageer dus eigenlijk vrij weinig. Rob zegt wel steeds dat ik naar de ha moet, maar ik heb daar geen goede ervaringen mee. Krijg altijd de mededeling dat het tussen mijn oren zit en neem maar een paracetamol. 2 keer is het toch degelijk wel iets geweest (schildklierafwijking en reuma) dus....ik ga er nooit zo snel meer naar toe. Klusseizoen is weer begonnen hier Vandaag ook begonnen met ovutesten.... heel licht streepje dus ik denk dat mijn ei weer op dag 13 zal komen Met Damian gaat alles toppie, lekker boefje 8)
is het geen spierspanningshoofdpijn ?????? ik heb dat ook en ga naar de masseur die me rug en nek spieren los maakt en dan kan ik er tegen ga ik er niet heen dan kan ik het niet houden van de hoofdpijn.
hoi hoi! Ben ik ook weer even! @ Milo: fijn dat je (nog) geen last hebt van zwangerschapskwaaltjes. En koek lijkt me ook erg lekker tijdens mn ontbijt @ debenbas: ik word helemaal zenuwachtig van jouw berichtjes hier en nou MOET ik nog tot zondag wachten pff.. @ wenneke: fijn dat er niks ernstigs is met niels. Nu maar hopen dat de irritatie snel weer weg is. @ sweetestangel: welkom! Ook spannend voor jou lees ik. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen. @ Chelleke: wat vervelend dat je zo'n last hebt van hoofdpijn. Ik heb ook een tijd gehad dat ik vaak last had van hoofdpijn. Ik ben toen bij de fysio geweest en toen dat niet hielp bij de neuroloog. Van de neuroloog moest ik toen een schema bijhouden met wanneer ik hoofdpijn had en hoe erg het was (op een schaal van 1 tm 3) misschien is dat een idee? En dat je daarna toch naar de ha gaat? Wat een lieve foto van je mannetje zeg! Echt een droppie! @ duster: fijne dag/avond! Mijn meisje wil geen melk meer drinken, echt helemaaal niets! Nu krijgt ze 's ochtends nog pap (180/6 + bambix) maarja dat is natuurlijk niet genoeg melk voor heel de dag. Pff geef wel vitamine D bij maar er zit natuurlijk wel iets meer in melk dan dat. Ik heb al vanalles geprobeerd, de melk in een bekertje gedaan ipv in de fles. Voor de boterham gegeven, na de boterham gegeven, tijdens de boterham... 's Avonds wil ze ook niet echt veel melk drinken... zo komen we natuurlijk nooit aan de 500ml! Iemand nog tips?
Zou goed kunnen hoor,heb ook het idee dat het vanuit mijn nek/schouders komt. Misschien inderdaad een idee om even langs een masseur te gaan! @ Mamma1984 Vervelend dat je meisje niet wil drinken en het is nu zo belangrijk met dit weer. Ik hoop dat ze snel weer gaat drinken -knuf- Bedankt voor de tip!
Helloooow ladies, zoals beloofd hou ik jullie op de hoogte...en haal de spanning er weer compleet vanaf! Helaas pindakaas dus, maar ja, op naar de volgende ronde... Volgende x reageer ik op jullie stories..nu ff wat bankhangen, lezen enzo...bietje buikpijn en "roestbruin" verlies, maar weet zeker dat ze er zijn Bedankt voor het meeduimen en meehopen en meelezen lieverds! Tot snel, liefs, deb
Oh Deb, zo jammer meis, ik was zo aan het hopen voor je.. Komt goed, ik weet het zeker Ik duim voor je
Hey Sweetest!! ja joh, we zitten nulekker aan de DRANK!! Hihi! Hebben net geproost op "de Volgende Ronde" en gaan er zeker tegenaan!! Hoe issie met jou? En je NOD?? Spannend of niet? Hopelijk geeft je opa je wat angel en baby-dust Dikke knuf!
Hey Deb! Je bent nog wakker Lekker joh, zo'n drankje op de wond he Hier alles nog hetzelfde, morgen komen de testen binnen, maar durf echt niet te testen, ben stiknerveus dat het toch niet raak is. Ondertussen nog steeds vieze smaak in mijn mond en geen bloedverlies en alles. Alles beetje pijn in mijn liezen af en toe... Hihi, ja als mijn opa me wat Angel en baby-dust zou kunnen sturen... dan is ie een nog toffere opa als ie altijd al was Dikke knuf terug!
Ja hahaha! praat nog net niet met dubbele tong! Ben de afgelopen tijd de bob geweest, dus nu mag 't ff hihi! Dat wordt dan heeeeeeel spannend meid! Oh ik duim zo voor je!! Brand wel ff een kaarsje...ff wachten... zó, die brand Truste voor straks, anders stuur ik wel ff pb Oânt Moârn! Knuf
@Debenbas; Zit gewoon met tranen in mijn ogen. Ik had het zo gehoopt voor jullie. Echt balen, als je dan overtijd bent en je wordt toch ongi. Een hele dikke knuffel voor jou! @Mama; Matthijs mag al gewone melk (al is opvolgmelk nog wel beter), misschien is dat een idee. En 500ml krijgt hij al lang niet meer. Hij krijgt 's ochtends 210 (papfles) en 's middags 150. Als ze 's ochtends wel goed drinkt kan je die misschien verhogen van 180 naar 210 (alle beetjes helpen ) Ik heb ook een tijdje zijn brood in de melk gesopt. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes! KAn de auto trouwens niet gemaakt worden? Sorry, ik heb de rest wel gelezen, maar door het berichtje van Debenbas, ben ik het allemaal al weer vergeten X
Goedemorgen!! Ahhhhhh debenbas wat jammer zeg Ik had echt goede hoop dat je zwanger zou zijn. Dat jij er zo nuchter onder kunt blijven, daar heb ik respect voor. Veel succes voor de volgende ronde! @ sweetestangel: ik duim voor jou! @ Duster: Fenna krijgt 's ochtends pap (met een lepeltje) van 180/6 en bambix. En 's middags een fles van 150/5 (waar ze dus niks van drinkt, gisteren overgedaan in een tuitbeker en toen dronk ze wel alles op) en 's avonds een fles van 180/6 (drinkt ze helemaal niets van!) en eergisteren heb ik daar ook een bordje pap van gemaakt en toen at ze het grootste deel op. Maarja 's avonds een onbijtpapje lijkt me ook niet de bedoeling. Nouja we zien wel. Over de auto: je zag m nog staan met plakband en jij dacht "dat is nog niet gemaakt" Inderdaad, we moeten de auto naar de dealer brengen waar we de auto gekocht hebben (voorbij Eindhoven dus daar zijn we blij mee!) Maar we hebben gelukkig nog bovag garantie dus dat is weer een meevaller! Zo ik ga weer eens aan het werk...! Fijne dag!
@Mama; Ik zad 's ochtends de auto staan en dacht die is wel erg snel klaar, maar helaas Dat is wel balen. Kunnen jullie hem snel wegbrengen? Matthijs krijgt ook bambix. Maar ik geef hem gewoon 210 ipv 180 en dan wat extra bambix. Hij heeft het 's ochtends ook echt nodig. Op het CB hadden ze tegen mij gezegd dat de avondfles er tussen de 9 en 12 maanden af gaat. Matthijs heeft zijn avondfles op tot hij een maand of 9,5 à 10 was en van de 1 op de andere dag wilde hij hem niet meer. We hebben zijn avondeten verschoven naar 18u/18u30 en daarna krijgt hij niks meer