Ik ben nog geen mama en ook nog geen mama2be, heb aankomende dinsdag de 1e IUI, maar kom wel uit noord brabant. Ik kom uit regio Bergen op Zoom. Mag ik me eigen hier ook bij aansluiten?? groetjes noesje
Hier een mama uit omgeving Den-Bosch. Ben mama van een zoontje van 19 maanden, en op 1 december uitgerekend van de 2de. Groetjes
Ik weet niet van wie het idee komt om een topic te starten van Brabntse mama's maar ik vind het echt kei leuk Via andere topics heb ik een aantal vriendinnen overgehouden maar dan zijn de reistijden soms best ver. Zo blijft het redelijk te doen allemaal.
Ow ja ik ben een werkende mama. Ik ben vertegenwoordiger en werk op woensdag thuis en op vrijdag ben ik vrij de andere dagen werk ik buiten de deur
Waar komen jullie vandaan?? errisjuh - Sint Michielsgestel Eline23 - Omgeving Breda Chelleke - Uden Mamma1984 - Rijen MamaKitty - Omgeving Gorinchem Dretjuh - Goirle Trieske - Tilburg chantal84 - Etten-Leur Daantje77 - Breda Taby - Etten-Leur Isa24 - Etten-Leur Princi - Oss anenpe - Berlicum Nijntje77 - Omgeving Eindhoven E1982 - s'Hertogenbosch Britteke - Breda sookie - Middelrode Milo - Breda duster2000 - Rijen wops - Tilburg wendy1983 - Son en Breugel Mgwc - Berghem sillie78 - Oss noesje - Omgeving Bergen op Zoom Trieske - Tilburg saartje27 - Omgeving s'Hertogenbosch Wie zijn er al mama en hoe oud zijn jullie kindjes??? Eline23 - Floris ../../.... geboren Mamma1984 - Prinsesje ../../.... geboren! MamaKitty - Dochter ../../.... geboren! & Zoontje ../../.... geboren! Dretjuh - Layla ../../.... geboren! Daantje77 - Evy ../../.... geboren! Taby - Britt ../../.... geboren! Nijntje77 - Merel ../../.... geboren! & Thomas ../../.... geboren! Britteke - Sam ../../.... geboren! Milo - Zoontje ../../.... geboren! duster2000 - Matthijs ../../.... geboren! wendy1983 - Kindje ../../.... geboren! Mgwc - Alyssa 24/03/2008 geboren! saartje27 - Zoontje ../../.... geboren! Wie is er Mama2B en wanneer zijn jullie uitgerekend??? saartje27 - ../../.... uitgerekend! Trieske - ../../.... uitgerekend! sillie78 - ../../.... uitgerekend! wops - ../../..... uitgerekend! Princi - ../../.... uitgerekend! Isa24 - ../../.... uitgerekend! Trieske - ../../.... uitgerekend! Dretjuh - ../../.... uitgerekend! Wie is er bezig met 'opnieuw' mama worden??? noesje - NOD ../..- .. ronde Mgwc - NOD 04/07 - 10e ronde sookie - NOD ../.. - .. ronde E1982 - NOD ../.. - .. ronde anenpe - NOD ../.. - .. ronde chantal84 - NOD ../.. - .. ronde Chelleke - NOD ../.. - .. ronde
Leuk zo'n lijst! @Wendy; Als je de volgende keer een reactie plaatst moet je onder je bericht naar overige opties gaan. Daar staat als het goed is bij notificatietype geen notificatie en deze moet je wijzigen in directe e-mailnotificatie. Daarna krijg je als het goed is een bericht zodra er iemand anders hier een bericht plaatst
Waar komen jullie vandaan?? errisjuh - Sint Michielsgestel Eline23 - Omgeving Breda Chelleke - Uden Mamma1984 - Rijen MamaKitty - Omgeving Gorinchem Dretjuh - Goirle Trieske - Tilburg chantal84 - Etten-Leur Daantje77 - Breda Taby - Etten-Leur Isa24 - Etten-Leur Princi - Oss anenpe - Berlicum Nijntje77 - Omgeving Eindhoven E1982 - s'Hertogenbosch Britteke - Breda sookie - Middelrode Milo - Breda duster2000 - Rijen wops - Tilburg wendy1983 - Son en Breugel Mgwc - Berghem sillie78 - Oss noesje - Omgeving Bergen op Zoom Trieske - Tilburg saartje27 - Omgeving s'Hertogenbosch Wie zijn er al mama en hoe oud zijn jullie kindjes??? Eline23 - Floris ../../.... geboren Mamma1984 - Prinsesje ../../.... geboren! MamaKitty - Dochter ../../.... geboren! & Zoontje ../../.... geboren! Dretjuh - Layla ../../.... geboren! Daantje77 - Evy ../../.... geboren! Taby - Britt ../../.... geboren! Nijntje77 - Merel ../../.... geboren! & Thomas ../../.... geboren! Britteke - Sam ../../.... geboren! Milo - Zoontje ../../.... geboren! duster2000 - Matthijs 13/08/2008 geboren! wendy1983 - Kindje ../../.... geboren! Mgwc - Alyssa 24/03/2008 geboren! saartje27 - Zoontje ../../.... geboren! Wie is er Mama2B en wanneer zijn jullie uitgerekend??? saartje27 - ../../.... uitgerekend! Trieske - ../../.... uitgerekend! sillie78 - ../../.... uitgerekend! wops - ../../..... uitgerekend! Princi - ../../.... uitgerekend! Isa24 - ../../.... uitgerekend! Trieske - ../../.... uitgerekend! Dretjuh - ../../.... uitgerekend! Wie is er bezig met 'opnieuw' mama worden??? noesje - NOD ../..- .. ronde Mgwc - NOD 04/07 - 10e ronde sookie - NOD ../.. - .. ronde E1982 - NOD ../.. - .. ronde anenpe - NOD ../.. - .. ronde chantal84 - NOD ../.. - .. ronde Chelleke - NOD ../.. - .. ronde
@MGWC; Heb hem aangevuld Jullie zijn vrij snel weer voor 'n 2de gaan klussen, of niet? Mag ik vragen of het bij Alyssa lang geduurd heeft voor jullie zwanger waren? Liefs Silvia
ja idd vrij snel...en idd dat was de reden om weer zo snel te beginnen...we hebben er bijna 3 jaar met MMM over gedaan om zwanger te raken. Uiteindelijk net voordat ik spuiten zou moeten gaan zetten de 6e ronde met chlomid 150 mg zwanger geraakt!! Groetjes, Miranda