Lekker slapie doen meid, tot latersss.... enneh droom maar vast over een positieve test??? Met al die ooievaars Duster...nee, je voelt dr nie veel van nie...alleen soms...pfffffff..die van mij heeft energie teveel soms...behalve op de goeie momenten hahaha!!! maar hij probeert t wel in te halen nu... (dus kom inderdaad maar op met de ooievaars)
oeps...het is alweer bijna 18uur...kga eens eten maken, t ventje is nu ook thuis Latersssssssss!! Liefs, deb
Heb je wel al gegeten?? Wij wel...aardappeltjes (gebakken..hmm) , boontjes en slavink of blinde vink..één van de 2.. Hij was goed blind in ieder geval!!!!
Ventje is bezig met eten maken, sate... (Normaal helemaal geen zin in maar ja) Hij heeft twee nieuwe kookboeken voor ons besteld: Lekker Limburgs koken, oh zo lekker Ja, hij is een rasechte Maastrichtenaar, hoe die dan in Roosendaal terecht komt he hihi Zitten er al wel een tijdje over te denken om die kant op te gaan, is wat goedkoper, wat meer werkgelegenheid en meer grote plekken om lekker met de honden te lopen...
Ff een vraagje hoor, heb jij je vingers opgestoken en gevraagd hoeveel het er waren of?? Hoe weet je anders zo goed dat ie blind was
Da's waar ja...en het doet ook wel buitenlands aan soms...die heuvels ...*zucht* Héél mooi aan die kant! Géén zin in saté???? ...ja, nu ik erover nadenk...maar ik heb al gegeten natuurlijk hahaha!! Welke kant van Limboland ongeveer??
Hahahhaaha....hij had nie vingers nie en ook nie handjes nie meer hahahahahahhahaha!!! Maar wel lekker!!! ..voor één keer in 't jaar dan hahaha!!
Ja, ik weet het, ik ben raar Uhm, omgeving Maastricht dan he, Stein, Maastricht, Beek, Neerbeek, Elsloo, Margraten enz... Pff, ken bijna de plattegrond uit mijn kop hihi
Da's wel mooi daar ja... Echt veeeeeeeeeel groen daar ja! Hebben wij hier ook! ..één x in 't jaar?Slavinkjes? Nou, omdat ik ze bij nader inzien toch niet echt je-van-het-vond...eigenlijk...Doe mij maar een ehh..biefstukje, lekker mals..liefst medium..nu mag 't nog...of eh...wéér! Wanneer wilde jij ook weer testen?? Maandag?..Echt heeeeeeeel spannend zeg!
Hmm, dat is ook wel lekker ja idd... smullen! Maaruh, ik ben er ff vandoor, ff sate eten Spreek je later weer hypere Enne ja, maandag (denk)
Hallo ladies, Ik ben er 1 dagje niet en loop weer gigantisch achter hihi Iedereen lekker weekend? Of zijn er ook dames die in het weekend moeten werken? Heb vanmorgen ons zoontje bij mijn vader en zijn vriendin opgehaald. Was daar een dagje en nachtje geweest. Had zich natuurlijk helemaal vermaakt daar!! De bruiloft die we gisteren hadden was leuk. Wel zere voetjes einde vd avond hoor! Was weer wennen, opletten wat ik mag eten en geen drupje alcohol. Ik stond dus aan de kinderchampagne met het toasten en toen het diner geserveerd werd, kon mijn bordje terug omdat het half doorbakken was... Tja, de bruid had toen meteen door hoe laat het was.. (we wilden nog niks vertellen, maar ja) Maar leuk feestje gehad! Nog leuke dingen doen dit weekend? Mijn mannetje moet werken. Is wel ongezellig. Fijne dag allemaal! Liefs Milo
Goedemiddag Milo, Is een heel feest geweest dan bij je vader voor je zoontje Volgens mij kun je altijd proberen het zo goed mogelijk geheim te houden, maar er zijn van die dingen waaraan je het zo goed kan merken he Ga je zelf nog wat doen t weekend? (behalve hier rondneuzen ) Wij doen het gewoon lekker rustig aan. Ventje kijkt zo kwalificatie F1 en morgen de race en ik kijk denk ik lekker mee
Hier ook geen wilde plannen, krijg opruimkriebels (hormonen??), dus de wasmachine draait volop en ga zo ook maar eens stofzuigen. Moet straks ook nog boodschappen doen, bleh. Geen zin in haha. Ja, opa en oma geven hem volop aandacht natuurlijk en waren lekker gaan fietsen met hem. Meneertje was er zo moe van dat hij braaf de hele nacht had doorgeslapen. Ik ben zelf niet zo een fan van F1, dus eigenlijk stiekem ook blij dat manlief het niet hoeft te volgen (gemeen hè) Vind jij het wel leuk? Liefs
Ik was nooit zo'n fan van F1, het interesseerde me helemaal niets, maar toen kwam ventje inwonen en die keek trouw, en ben mee gaan kijken... Vorig jaar naar de Racesalon van de Bavaria City Race in Rotterdam geweest waar ventje weer elk jaar vrijwilliger is bij de VIPS. Ja, ik ben niet zo'n 'junk' maar kan er wel van genieten, lekker met een kopje choco op de bank met ventje, ja hoor Opruimkriebels heb ik ook, maar mag nu toch niets doen van ventje, wou gaan stofzuigen 8) Was al in machine, vaat klaar, honden klaar...ach ja, ik verzin wel iets ofzo, kan niet echt stilzitten..
Ik zie trouwens dat ik niet veel gemist heb, behalve dan een verhaal over een hoop ooievaairs en blinde/ slavinken van debenbas