hallo, Klinkt goed Sylvia! Ook wel lekker hè, eens een keer met zijn tweetjes! (nou ja, 3tjes in jullie situatie nu) Zie je al goed dat je zwanger bent?? Bij een tweede zie je het eerder zeggen ze toch? Ik ben moe, zo lekker in bad, tijdschriftje mee en dan op tijd mijn bedje in. Morgen weer werken. Fijne avond! Liefs Milo
@sweetest angel, debenbas, chelleke hier alles goed hoor en mijn schoonouders en schoon opa en oma namen het nieuws heel erg goed op voor hun is het het eerste klein kind dus echt bijzonder. Mijn schoonmoeder is de stief moeder van mijn man en heeft zelf nooit kinderen kunnen krijgen dus ja dan weet je het wel hahahah. Het zelfde bij de vrouw van opa, dat is zijn 2 de vrouw en heeft ook zelf nooit kinderen kunnen krijgen dus ik denk dat die van ons heel erg verwent gaat worden tegen die tijd. En mijn ouders hebben ook erg goed op genomen ze waren erg blij maar wisten niet dat wij bezig waren. Maar mijn vader is altijd van hoe wil je dat financieel gaan doen hij is erg bezorgt over ons vandaar dat ik in spanning zat van wat hun er over dachten. Maar dat is ook erg goed gegaan en we hebben gelijk van mijn moeder 2 slabbetjes gehad hahaha. Ook de zus van mij en de broer van mijn man vonden het heel erg leuk. Dus gelukkig kunnen we nu lekker gaan genietten en weten de directe familie het. @alle hier verder alles goed en weinig last nog steeds. Morgen ga ik stoppen met roken en dan moet alles helemaal goed gaann komen. groetjes sherly
Fijn dat jullie goede reacties hebben gehad, toppie Suc6 met het stoppen, je hebt er nu een hele goede reden voor
Goedemorgen @Sweetest Angel; Waar ben je???????? Ik ga zo maar aan m'n teruglees actie beginnen. Ik start maar bij jullie, want jullie hebben het minste geschreven Tot zo! Iedereen een fijne (werk)dag!
goedenmorge hier weer terug op aarde pffffffff 2kamers ligt laminaat erin vanavond gaan ze verder,niels hebben we toch weer op de andere kamer gelegd en hy heeft vannacht super geslapen ben benieuwd voor hoelang? nou verder veel last van buik,en dalijk met niels naar dokter die heeft soort bultjes met witte korsten rond ze mondje. woensdag komt caravan naar huis en dan mag ik die weer in gaan pakken dus druk druk druk. na de vakantie ben ik weer om bij te lezen.sorry meiden,ben allang blij da schoonpa nu zo snel mee laminaat wil leggen da we andere beebkamer ook uit dozen kunne halen hoop deze week nog. fijne dag
Goeiesmérreges Ladies!!!! SWEETEST!!!!!!!!!!!!EN?EN?EN?EN? Jeetje, ik las vandaag pas wat je gister schreef..!!DAT zijn wel hele spannende symptomen zeg Duster, héérlijk genieten met je manneke!! Nee, niet komen spieken danhahaha!!! Moeilijk he? Vooral nu we absolutely in spanning zitten wat Sweetest ons gaat vertellen!!!! Good luck met het gesprek... van je man, oké weet ik, maar toch succes!!! MiloEn? Lekker gebadderd gister?? Ben jalours hoor...op zo'n bad!! Heerlijk lijkt me dat! Ons huis is destijds, voor we de sleutels kregen, totaal gerenoveerd. Er ZAT origineel een bad in..debje helemaal blij en joepie....Kregen we de sleutels..WEG BAD!!..en "gello douchecabine".... Werkse meis! Sherly Wat heerlijk zeg, al die fijne reacties!!!!! Hihihi, het wordt dus al wat, jullie uitzet...met 2 nieuwe slabbetjes van de "oma" Good luck met stoppen met roken, lijkt me heeeeeeeeeel lastig!! Ik rook zelf nl ook, ja weet 't, we zijn onlangs nog gelasert...geldverspilling!!!! Maar moet straks OOK stoppen, ben wel minder gaan roken ...gelukkig... *ego*ego*ego*berichtje* (Sweetest, je hoeft niet langs te komen) Kom ff melden dat de afspraak staat!! Vanwege de vakantie-periode de maand augustus, zal onze 1e afspraak 14 September zijn om 14uur!! .....weet niet goed hoe of wat...was best zenuwachtig... en deze doos vroeg zelfs nog (ja hoe verzin je het als je de afdeling FERTILITEIT aan de lijn hebt) "Eh, weet niet of ik de goede afdeling gebeld heb??" DÔHHHHHH!!!!!!! Dussss...ben benieuwd, ook al duurt t nog ff...wel al heel spannend Verder alles goed met iedereen??? Liefs!
Ik zag dat er een berichtje was en moest echt kijken, maar nog geen bericht van Sweetest @SWEETEST; WAAR BLIJF JE NOU???????? Ik hoop dat je een klein feestje aan het vieren bent Het gesprek van mijn man is verzet van 16 naar 11uur. Kunnen we vanmiddag nog gezellig naar de kinderboerderij Sorry, ik moet nog steeds terug lezen. Ga het zeker ook doen hoor, maar nu even niet Ik moet nog afwassen/douchen/hond uitlaten........ X
hihihi! Geeft nie Duster! Heb 'n afspraak bij de Gynaecoloog gemaakt...eindelijk.... Ja ik geloof dat we nogal veel hebben gekletst??? Komt vast goed hier hahahaha!!!
Ik ga echt nog terug lezen hoor Dacht het al wel, maar had het niet gelezen. Spannend hoor! Maar aan mijn duimen te zien (en vooral te voelen) heb je die afspraak helemaal niet meer nodig Ik hoop het zo! Maar 14 sept is het ook al bijna. De tijd gaat zo snel En nu ga ik dan echt iets doen, voordat m'n mannetje weer op de stoep staat
Lees inderdaad net...door al die spanning...dat ik ben vergeten te vermelden dat het hier inderdaad om een afspraak met de gynaecoloog gaat...afdeling Fertiliteit... Tja, écht nog een leek op dat gebied hahaha!!! Als je denkt dat moeder natuur het allemaal op z'n beloop laat...moet je ineens bellen. Ik ben in dat opzicht erg wereldvreemd Maarehh, duster,..jouw ventje is nog thuis hahaha kom op, gaat eens achter die pc weg Grapje hahahaha!!! Las dat jullie straks nog naar de Kinderboerderij gaan, leuk is dat ja Veel plezier straks alvast! In de tussentijd blijven we geduldig wachten op nieuws van Sweetest????
Haha!! Dezelfde gedachte!!! "voordat t mannetje weer op de stoep staat" Liefs en succes en veel plezier
Hallloo! @ Sweetest: en en en en en en??? @ Debenbas; 14 september is het zo, echt waar. 18 september is mn meisje jarig en dat gaat ook al veel te snel! Ik heb al veel kunnen doen in huis. Ga zo nog even de was er uit halen en er weer een nieuwe in doen. Lekker dankbaar werk he, het huishouden! Ik ben nog op zoek naar een poets. Heeft iemand ervaring? Waar moet ik op letten en hoeveel kan ik ongeveer per uur betalen? Tips zijn welkom! Fijne (werk) dag!
@Mama; Ik heb 2 poetsadresjes. Bij de ene krijg ik 8,50 (maar daar hoef ik bijna niks te doen) en bij de andere 10,- per uur. Een tientje per uur is normaal X
Thanks Duster! Enne wat moet je allemaal doen in hoeveel tijd en zijn de mensen dan gewoon thuis of heb je de sleutel? Ga nu zelf maar weer aan de poets, gezellig hè!
Heb ik geluk dat ik gister alles al heb gedaan...behalve het dagelijks stofzuigen dan...Doe ik vanavond Die joekel loopt al verharend rond hier...'t is goed!! Mama (leuker om je mama te noemen dan 1984 hahaha!!Wel funny, die van mij komt ook uit '84) Maareh, ja dat is ook zo..dat het zó is.. bedoelde ik hahaha!...14 sept. En dan dáárna nog maar 10 nachtjes dáárna slapen en dan is dit meisje alweer 35.... Jullie hummeltje dan 'al' één jaar...gaat snel allemaal he? Mijn nichtje..kindje van m'n broer, wordt aankomende augustus 1
@mama; Ik doe elke week de badkamer en wc beneden soppen en elke week de kamer + hal stoffen en zuigen. De ene week doe ik de eerste verdieping stoffen en zuigen en de andere week de zolderverdieping. De 1ste verdieping bestaat uit 3 grote slaapkamers (de kleinste is net zo groot als onze grootste) Als ik de zolderverdieping doe, doe ik soms iets extra's zoals ramen lappen, deuren soppen. Maar ik werk er maar 3uur, dus vaak blijft er geen tijd over. Maar hiervoor heb ik een kleiner huis gedaan en daar deed ik in 4uur tijd het hele huis; stoffen, stofzuigen, dweilen en meestal ook iets extra's. Ik denk dat dat bij onze huizen ook goed te doen is
@mama; Ik werk trouwens meestal als er niemand is. Ze laten mij dan 's ochtends binnen en ik trek gewoon de deur dicht als ik wegga. Zo kan je wel het beste doorwerken. Maar zeker de eerste keren dat je een hulp laat komen, kan je het 't beste doen als er iemand thuis is. Kan je meteen zien hoe ze werkt en evt. vragen beantwoorden