noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dat is een antwoord om Milo haar vraag :)

2. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Ik weet dat hij dat niet mag, maar ja, gaat een hele lange strijd worden en kan niet echt ergens anders terecht.
    Voor de echo zou ik eventueel naar Bergen op Zoom kunnen...

Oh ok, is goed :)

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Vervelend hoor Bekijk bijlage 6478

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sweetest Angel; Dat kan toch zomaar niet, wat een dokter :$ Kan je niet overstappen naar een andere HA? En over het roken bij jou thuis. Je kan toch gewoon nu al zeggen dat jij gestopt bent en dat je niet meer wilt dat er in jullie huis gerookt wordt? Een hele dikke knuffel voor jou!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Milo; Ben helemaal vergeten te reageren over jouw vraag vd echo. Ik heb de eerste 2x een inwendige echo gehad. Was toen 7 en 9weken. Vandaag een uitwendige. Elke Gyn is verschillend; soms proberen ze het eerst uitwendig, maar die van mij doet in zo'n vroeg stadium altijd een inwendige. Merk je trouwens weinig van (en het resultaat is veel beter ;)) Als je een uitwendige krijgt kan je het beste met 'n volle blaas gaan (2uur vantevoren voor 't laatst naar de WC en een half uur vantevoren 1liter water drinken)

6. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Uhm, zal het toch ff verder moeten uitleggen denk ik..

Ik was 16 toen ik de diagnose borderline kreeg, huisarts weet dit, en heeft helaas het idee, wat heel veel mensen hebben, dat borderliners alleen maar liegen...
    Dus wat heeft meneer gedaan, hij vertrouwt me niet alleen, hij heeft zijn mening ook openlijk ten boeke gedaan bij de andere huisartsen in Roosendaal.
    Is lang getouwtrek geweest waar ik inmiddels helemaal moe van ben, en geen moeite meer voor wil doen ook, ondanks dat het steekt, maar goed.
    Schijnbaar is nog steeds niet goed bekend wat borderline inhoudt bij zelfs artsen :$

Het ergste is nog, naar mijn mening, dat ik volgens mijn psychiater ne therapeute, niet eens meer 'in aanmerking kom' voor de diagnose borderline ;)
    Het is bij mij zodanig afgezwakt en het kleine restje wat er nog zit, heb ik zodanig goed onder controle, dat ik eigenlijk uitbehandeld ben en volledig genezen en gezond verklaard ben, afgezien van mijn handicap dan.
    Ook lang gedubt over wel kindje, geen kindje, kan ik het aan...
    Volgens iedereen wel, volgens onszelf gaat het ook goed komen.
    Alleen als ik dan zo'n dag als gisteren heb, denk ik continue dat ik het dus niet kan...ga me allerlei dingen in mijn hoofd halen;
    dat ik het kindje vergeet uit bad te halen als de telefoon gaat, dat ik teveel eten geef of juist te weinig, dat ik het laat vallen of te hard vast houdt (ja, ben een hele goede in mezelf gek maken af en te :$)
    Maar goed, mijn ventje heeft al een dochtertje van zes inmiddels bij zijn ex, die hij helaas al een tijdje niet meer gezien heeft, rechtzaak loopt, maar mevrouw de ex vind het niet zo'n leuk idee dat de nieuwe vriendin van ventje gehandicapt is, en ook nog borderline heeft.
    Haar nieuwe vriend schijnt mij namelijk van vroeger te kennen :(
    Dochterlief heeft zelf gezegd tegen de advocaat toen hij vroeg wat ze ervan vond dat ik voor grote stukken in de rolstoel zit en weet je wat ze zei:
    "Als ik dan moe ben, mag ik vast wel even meerijden" :D:D
    En op het stelsel dat ik weleens van het ene op het andere moment kan omslaan van heel gelukkig naar heel verdrietig zei ze:
    "Maar daar hoeft ze niet verdrietig om te zijn hoor, kan zij toch niets aan doen dat ze de kabeltjes verkeerd hebben aangesloten!" :D:D
    Tja, kinderlogica he, just love it.

Ondertussen wonen ventje en ik 1,5 jaar samen, en dochterlief heb ik nog nooit gezien, behalve van foto's en video's...
    Ventje heeft haar ook al zolang niet meer gezien....
    Doet echt auw...voor ons alletwee.... leuk zulke exen.....
    snappen die dan niet dat het kind voorgaat:(
    Echt, als je uit elkaar gaat, terwijl je kinderen hebt, hoeveel ruzie je ook hebt en hoeveel je elkaar ook haat, vergeet nooit dat het wel de papa/mama is van je bloedeigen kinderen.
    Vind het zo leuk dat mevr ex verhalen vertelt....:x

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Pfff, Sweetest wat een verhaal. Kom straks nog even op je verhaal reageren. Maar zit op het moment zelf niet zo lekker in m´n vel en moet alleen maar harder huilen als ik jouw verhaal lees :x Een hele dikke knuffel, meid! Ik ga even wandelen

Dat ik me niet goed voel heeft trouwens niks met de echo te maken, die was helemaal goed :) Maar ook daar vertel ik jullie straks meer over ;)

8. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

@ Sweetest: meid als ik jouw verhaal lees word ik heel boos! Weet je ha wel wat beroepsgeheim betekend?? Jeetje zeg!!
    Nu kan jij niet ongedwongen je ha bellen met je "probleem" en zelfs niet eens een echo laten maken omdat je tante op de desbetreffende afdeling in het ziekenhuis werkt. Dit is mijn eerste reactie, je andere verhaal heb ik nog niet gelezen, ga ik straks thuis doen :D Sorry ik was zooo boos toen ik jouw verhaal las!

Ik ga zo naar huis toe, maar eerst lekker mn meisje ophalen :)

9. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @ sweetest angel: Ff snel een reactie, ik vind het super knap van je dat je ons verteld wat je hebt! Zal niet makkelijk voor je zijn. Sterkte met alles meis. Ik probeer straks nog even een uitgebreider berichtje te typen.

10. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @duster: voor jou ook een knuffel, lekker wandelen en uitwaaien. Gelukkig was de echo goed! Hoor er straks graag meer over!

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hier een mama2b uit Eindhoven! 16 nov uitgeteld!

12. Mamma1984

@ sweetest: heb je verhaal inmiddels gelezen. Ik vind het vervelend voor je dat je al zoveel naars meegemaakt hebt in je leven :( . En wat vervelend voor je vriend en jou dat jullie zijn dochter al zolang (en jij zelfs nooit) gezien hebben.
    Veel sterkte voor jou en je vriend!

@ Duster: Knuffel voor jou meid! Heb je vanmiddag lekker kunnen wandelen en uitwaaien?

13. Mamma1984

@ dani: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  15. Mamma1984

he chelleke hoe doe je die knuffel? Hij is erg leuk!

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Die heb ik op mijn pc opgeslagen en dan hier op het forum bij afbeelding toevoegen :)

17. Mamma1984

Ik ga het eens proberen!

18. Mamma1984

Voor iedereen: [​IMG] ;) :D

19. Mamma1984

hey het lukt me niet chelleke :D Ik dacht dat het gelukt was, niet dus!

20. Mamma1984

Deel Deze Pagina