noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sweetest; Goed dat je je verhaal hier verteld hebt. Ik hoop dat het een beetje oplucht om het van je af te schrijven. Wat erg voor jou en je vriend. Hoop dat er snel een goede omgangsregeling komt. Als ik je zo zie schrijven denk ik dat jullie super ouders zullen zijn. Ik hoop echt dat jullie snel een posi test in handen hebben, jullie hebben het meer dan verdiend. Dikke knuffel!

@Dani; Welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap

@Mama; Heb vanmiddag gewandeld, daarna op bed gelegen en daarna weer gewandeld :) Had het echt even nodig ;)

BEDANKT VOOR DE KNUFFELS!

Vanochtend hebben we dus de echo gehad en het zag er allemaal goed uit. Het was een erg beweeglijk beebje, tijdens de echo draaide hij/zij gewoon een rondje, zo schattig! Ik ben 3 daagjes verder, dus uitgerekend op 16-02-2010 (dinsdag met carnaval ;)) Moet nog wel even mijn banner aanpassen, maar dat komt nog wel.....

Na de echo ging ik dus naar m'n moeder. Ik vond haar heel stil, maar had niet in de gaten wat er aan de hand was. Toen ter sprake kwam dat mijn zwager gisteren geweest was, vroeg ik of er iets speciaals was. Zegt ze; Ja, je vader was 14jaar geleden overleden :):x Wij hechten altijd veel belang aan dit soort dagen en nou was ik het gewoon vergeten. De datum ken ik natuurlijk uit mijn hoofd, maar wist gewoon niet dat het al zo ver was. Ik kan er nog steeds niet bij dat ik het ben vergeten en heb er echt de hele dag om moeten huilen. Daarom vanmiddag meteen naar het kerkhof gelopen om lekker een potje te brullen. En de rest vd dag dus lekker uitgewaaid. Voel me nog steeds zwaar klote, maar kan er weinig meer aan veranderen..............

Liefs Silvia

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :D

Als je op het paperclipje druk kun je de smilie plaatsen waar je maar wil. Daar waar de muis staat komt dan je smilie :)

Ach Silvia dat is vervelend zeg, maar kan wel gebeuren.
    Je papa vind het vast niet erg. Bekijk bijlage 6568
    Jeetje 14 jaar alweer dat is al een hele tijd.

3. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

@ Duster: gefeliciteerd met de goede echo! Fijn dat met het beebje alles goed is. En eerder uitgeteld is altijd leuk, dan ben je nu dus ook verder dan 10 wk en 4 dgn toch?

En wat erg voor je dat je de sterfdag van je vader vergeten bent Bekijk bijlage 6571 Maar het is niet zo heel gek dat je het vergeten bent (Matthijs is bijna jarig, zelf zwanger met de nodige kwaaltjes) je leeft natuurlijk naar vandaag toe met de echo. Ik kan me voorstellen dat je je "schuldig' voelt maar je vader* zal het vast wel begrijpen en het je vast niet kwalijk nemen. Knuff!

4. Mamma1984

@ chelleke: ik zie geen paperclip oh ja toch wel Bekijk bijlage 6570 tsja ik ben typisch een persoon die haar haarkleur eer aan doet (ik hoef de kleur niet te noemen toch :p )

5. Mamma1984

Ik ga naar bed toe! Trusten allemaal!

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hihi zo erg zal het wel niet zijn :D
    Welterusten ;)

7. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    :$Zo dan!!!
    Ben d'r ff een dagje niet :)Dwas shoppen)

Maarehh....Sweetest, Petje af meid dat je het hier verteld hoor;)
    (Had je een pbtje getsuurd...maar je weet 't wel...die joekel...pfff die heeft de 'wis'knop gevonden of zo??;)Kon helemaal opnieuw beginnen...en had gedacht het later wel te doen...sorry...:))

Verder ben ik niet echt heel lekker vandaag...dus reageer snel op jullie hier...meiden...een heeeeeeeeeeeele dikke knuf (duster, geeft niet meisje...vergeet die van mij ook nog wel eens, afgelopen april was ie 6 jaar alweer weg:)..ook vergeten...)

Hoop niet dat ik de griep heb

Oh! Welkom Nieuweling! Sorry...Zal je naam snel opzoeken meid...
    Proficiat vast;)

doei meiden truste

8. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Goedemorgen,
    Hoe is het met iedereen??
    Voel je je alweer wat beter duster?? Jij was dus ook heel jong toen je je vader verloor. Hij zal het je vast niet kwalijk nemen! Je denkt vast genoeg aan hem!! Was je moeder er 'boos' om?
    @dani: welkom, gaat het goed met je zwangerschap??
    @deb: weer wat opgeknapt door een nachtje slaap :D?
    @iedereen: fijne dag!!

Hier verder alles goed. Ukje net naar kinderdagverblijf gebracht en zit nu op het werk.
    Liefs Milo

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

@sweetestangel veels terkte meid ben zelf kind van gescheiden ouders heb geen contact met ma door me stiefpa.

verder gister nog spoed naar fysio geweest en vrydag weer.ook moet dalijk op controle by vk.
    en en zaterdag gaan we al op vakantie heb er wel zin in dus vanmiddag as niels kdv is in gaan pakken.

ennnnnnnnnnnnn me vloer ligt erin alleen afwerking nog .

zow ga zo gaauw naar vk

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama; Ik ben nu 11weken en 1 dag, maar moet m'n banner nog aanpassen ;)

@Milo; Ik was 16 toen mijn vader stierf. Een erg lastige leeftijd om een ouder te verliezen. En door omstandigeheden heb ik het nog steeds niet goed kunnen verwerken. Gelukkig gaat het wel een stuk beter, maar toch .......:x Mijn moeder was niet boos. Ze was wel heel verdrietig, maar dat was niet omdat ik het vergeten was.

@Debenbas; Hoe voel je je?

Bedankt voor jullie lieve reacties!

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  12. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @chelleke: Haha, helemaal cool jou plaatjes erbij!!

@duster: ik was net 1 week 17 toen ik mijn moeder verloor. (ze kreeg longkanker toen ik net 16 was) Ik kan me wel een beetje plaatsen in je gevoel. Ik heb het gelukkig wel goed kunnen 'verwerken'. En kan met fijne gevoelens aan haar terugdenken. Mijn zoontje is naar mijn moeder vernoemd: Julian. (mama heette Julia) En dat geeft me ook een heel fijn gevoel!
    Hoop dat je het verlies van je vader een goed plekje kan geven. En vergeten doen we ze natuurlijk niet!! Sterkte ermee meis.

Liefs Milo

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Vreselijk om zo jong al een ouder te moeten verliezen :(
    Ik moet er niet aan denken om mijn papa en/of mama te verliezen :(
    (2 keer spannend geweest met mijn papa, kanker en hartafwijking, maar god zij dank is hij er nog)
    Dikke knuffel voor jullie Bekijk bijlage 6625

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    dikke knuffel voor degene die ouder zijn verloren

vk was alles goed alleen ligt beeb in stuit maar kan nog draaien.moet me wel rustig houden en ze ging dokter bellen ivm 5e kuur antibiotica.

fijne dag meiden

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    zow de kleren zijn in ieder geval in de caravan hahah

was overal handoeken aan zoeken heeft die vent van me ze met klusse gebruikt soms ,dus kom handoeken te kort dalijk maar effe paar by action halen.

16. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Zo, heb ff geslapen, waren ff de stad in geweest voor boodschappen, maar ventje kom me daarna gelijk weer in bed leggen... ben zo moe elke keer, en zo snel..

Welkom nieuweling (ik moet je naam echt even opzoeken)

Hoe is verder meiden?

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb vanmiddag een gesprek gehad bij het UWV ivm mijn uitkering. Ik heb een nieuwe coach toegewezen gekregen. Hij werkt daar pas 3weken en is nog ERG fanatiek. Ik moet voortaan 2x per week solliciteren ipv 1x per week. Na 3 dagen moet ik opbellen om te vragen of ze mijn sollicitatie binnen hebben gehad. En ik mag niet meer via een online sollicitatieformulier solliciteren, maar moet een persoonlijke brief schrijven. Hij denkt wel dat het niet gaat lukken ivm mijn zwangerschap, maar het moet toch :( Verder had hij nog de opmerking of ik er niet eens aan moest denken om onderhand mijn rijbewijs te halen :$ (omdat ik afhankelijk ben van 't OV) Ik zeg: ik heb m'n rijbewijs, maar we kunnen echt geen 2 auto's betalen :x:x:x Echt een EIKEL die nog punten moet scoren. Net of ik voor m'n lol in de WW zit

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Tssss wat een zak van een kerel zeg :$ ;)

19. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Oe, om gek van te worden he duster

Gelukkig heb ik er zelf nooit mee te maken gehad, ben gelijk afgekeurd dus.
    2 jaar terug geen tijdelijke afkeuring meer, maar een gehele, ze zeiden toen dat ik voor de rest nooit meer gekeurd zou hoeven worden.
    Gebaseerd op handicap en borderline, die nog door blijft lopen, want werken icm mijn borderline, is vragen of mijn borderline weer de kop opsteekt volgens de arts.
    Gelukkig heb ik wel vrijwilligerswerk, ook gewoon thuis en af en toe vergaderen, maar ja, het is toch wat.
    Kan het gewoon zelf indelen en heb geen druk.

20. Mamma1984

Wow Duster... heftig! 2x per week solliciteren (op welke baan??!! er is keuze zat :S ) en dan na 3 al dagen bellen om naar de bekende weg te vragen pfff. En die opmerking over je rijbewijs!! Lekker kort door de bocht zeg... Sterkte!

Sweetest lekker geslapen vanmiddag?! Ben je al iets minder moe?

Wenneke ben je helemaal klaar voor de vakantie?

Deel Deze Pagina