thnx, meiden, maar dat komt helemaal goed! We wilden eigenlijk niet gaan dit jaar, maar vinden toch dat we het wel verdiend hebben na al die ellende...
Hey, heb toestraks met vk gebeld, dit zijn de mogelijkheden: zwanger, maar miskraam gehad cyclus in de war, wel zwanger, maar nog te vroeg om te testen cyclus in de war, niet (meer) zwanger Maandag moet ik gaan bellen naar de huisarts voor een bloedtest En eventueel de verloskundige in Roosendaal bellen (die kon ik nu niet bereiken, had Oudenbosch aan de telefoon net) om te vragen wat hun aanraden mbt een echo e.d. VK heeft gezegd dat als cyclus in de war was, ik sowieso nu ook nog niet kan testen, omdat het nog geen 4 weken is dan. Zij zegt dat ik dan toch pas eind volgende week zou kunnen testen als ik zwanger ben, dus.. Dus, afwachten tot maandag, maandag zijn we trouwens ff dagje weg, maar ga wel bellen, beloofd. Afgelopen twee dagen wat oud bruin bloedverlies gehad, sinds vanavond ineens niet meer, weet niet voor hoe lang Steken in mijn zij en liezen wat meer toegenomen en zelfs een keer overgegeven. Mijn rug zeurt en mijn borsten trekken zodanig dat ik gewoon last krijg van mijn oksels.. Weet je, af en toe zou het zo veel makkelijker zijn als vrouwen gewoon een blauwe stip op hun buik zouden krijgen zodra ze zwanger zijn ofzo en dat deze dan gewoon na een paar dagen weer verdwijnt... Wachten tot maandag wordt op deze manier erg moeilijk, maar ja..
@sweetest: succes dit weekend nog! En hopelijk krijg je maandag duidelijkheid over wat er nu gaat gebeuren! Mijn man is vandaag jarig. En ik volgende week. Vieren het altijd samen. Dus vanavond feestje. Zal hier denk ik vandaag niet veel meer zijn. Alvast fijn weekend meiden!! Liefs Milo
Helaas ben ik vanochtend ongesteld geworden dus was het ook deze ronde weer niet raak jammer genoeg... Ik ga van de week denk ik toch even bellen voor een echo ofzo van mijn buik, want ik ga me toch langzamerhand steeds meer afvragen of het wel goed komt, zeker na jarenlang medicatie-gebruik tijdens mijn opname en alles. Daarbij heb ik in november 2007 een maagverkleining ondergaan, en voor zover bekend is daar niets mis mee gegaan, maar ik zou het nu even fijn vinden als zeker zou zijn dat we gewoon kinderen kunnen krijgen. Ben bang dat het toch richting tempen gaat, maar weet niet of ik daar al klaar voor ben, maar goed, dat zien we vanzelf wel... Vriendlief en ik gaan zo op bezoek bij een vriendin in Kaatsheuvel, en daarna nog boodschappen doen, dus ben er daarna weer. Gelukkig hebben we deze week de auto en gaan we maandag en vrijdag er sowieso tussenuit, want heb het echt ff gehad nu. Denk dat alle symptomen misschien ook wel een beetje met het overlijden van opa te maken hebben gehad, anders weet ik het ook niet. * Zit hier te bidden dat ze niet zwanger is zonder dat ze het weet en dat ze gewoon ongesteld wordt 9 maanden lang * Tot straks meiden
oh sweetest angel dikke knuffel meiden fijne vakantie tot over 3weken de 3d echo van ons meisje was super. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
@Milo; Van harte gefeliciteerd. Ga je het vanavond nou vertellen of heb je een andere oplossing gevonden voor het niet-drinken @Sweetest; Hè bah. En alle symptonen waren er nog wel. Een hele dikke knuffel voor jou @Wenneke; Fijn dat de 3d echo zo mooi was. Na de vakantie wel showen hè? Een hele fijne vakantie
@ sweetest Kloten meis. -knuf- Hier ook veel medicatie gebruik gehad en nog...en heb toch een mooi wondertje @ Milo Gefeliciteerd met je man en veel plezier vanavond! @ Wenneke Fijn de de echo super was!
@ sweetest: balen meid Bekijk bijlage 7155 @ Milo: gefeliciteerd met je mannetje. En alvast een fijne avond! Ik ben ook wel benieuwd of je vanavond over je zwangerschap gaat vertellen, of toch maar dubbelfris in je wijnglas @ wenneke: nog gefeliciteerd met je verjaardag Ik ben ook erg benieuwd naar de echofoto's! En een fijne vakantie. Jij blijft in NL toch, volgens de weerberichten heb je mooi weer!
Ach Sweetest toch...KL*TE zeg!! Gelijk heb je dat je een echo wil! Want al die symptomen komen toch niet uit de lucht gevallen zeker? Héle dikke knuffel meid! All, haai ja, weer wat beterder..weet niet wat het was, moe, misselijk, benenpijn...hoofdpijn..Ach wie weet gewoon de verschillende zomers deze zomer Fijne vakantie voor degenen die gaan! Fijn weekend voor degenen die een fijn weekend hebben! Verder veel knuffels voor iedereen die er een kan gebruiken! En ik kom snel weer eens schrijven, we hebben het wat drukjes Liefs, deb
Iedereen een fijn weekend 8) Matthijs en ik gaan vandaag lekker bbq-en bij mijn schoonzusje. Dirk kan helaas niet mee, want hij heeft nachtdienst :x Tot Morgen!
Thanks! Wat is het rustig hier?????? Wij zijn dus weer thuis. Het was erg gezellig, maar wat zit ik vol zeg. Matthijs ligt net een half uurtje op bed Ik hoop dat hij een beetje lekker slaapt. X
Mooi zo dat het gesmaakt heeft Ga zo maar eens wat lezen en slapen. Morgen naar Waalwijk, op visite bij mijn dinnetje
Goedemorgen! Is het bij jullie ook zulk slecht weer? Pff het regent hier al heel de ochtend. @ Duster: lekker gegeten gister? @ Chelleke: fijne dag vandaag! @ Milo: was jullie feestje gezellig? En heb je je zwangerschap geheim kunnen houden? Mijn ouders komen vanmiddag de hond terugbrengen en vanavond krijgen we visite. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Ik kom pas net uit bed (wat een luxe!! ook ons zoontje slaapt nog) en wat een vies weertje. Gezellig feestje gehad gisterenavond! Smiddags hadden mijn man en ik besloten het gewoon te vertellen. Ik was zooo moe. En inmiddels wisten al wat mensen het. Dus we dachten, dit is een leuk moment om ons zoontje zijn shirtje aan te trekken! Hihi. Leuke reacties op gehad!! (wij zijn dus niet zo goed in lang onze mond houden blijkt nu..) Fijne dag allemaal! Wij mogen vanavond gaan uit eten met de vriendin van mijn vader. Jammie!! Liefs Milo