noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Leuk Milo :)

Wat een ... nacht weer zeg ;) (3e nacht)
    kwart over 12 begon meneer te huilen
    lekker laten huilen
    van huilen kwam krijsen ;)
    Speen gebracht muziekje aan
    nog nijdiger
    Na een tijd krijsen toch maar met hem op zijn stoel gaan zitten.
    Werd ie rustiger, meegenomen naar mijn bed omdat ik niet lekker zat op de stoel.
    Even bij ons gekroeld, naar bed gebracht en toen ging hij lief slapen.
    Een kwartier later krijsen ;)
    Na een 15 a 20 min maar weer toegegeven want dit kon ik de buren niet aan doen
    (en die hebben van de week al geklaagd over de hond :) )
    Ben maar naar beneden gegaan en hem in de box gemikt.
    10 over 4 lag ik weer in bed en nu ben ik lui :)

Zal blij zijn als die sprong weer voorbij is :)

Hij slaat zijn eigen ook steeds in zijn gezicht ;)
    Kind spoort niet :$ :D

Grappig is dat ik Damian smorgens weer met liefde oppak en allemaal kusjes geef.
    Als Rob zoiets zou doen zou ik een week hem negeren :D

Vies weer is het hier, blegh hoop dat het nog beter word 8)

Fijne zondag!

2. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Hey meiden,

gisteren dus lekker ff weggeweest.
    Zelfs ook nog lekker met ventje in het Efteling hotel wat gegeten en gedronken, was echt super zo met zijn tweeen even ertussen uit.
    Daarna naar de winkel gegaan en toen kreeg ik pijn in mijn buik en mijn rug, dus naar de huisartsenpost geweest (grrr jeugdronde onderweg die niet plaats wilde maken:x)
    Daar aangekomen;
    test, niet zwanger, verhoogde eiwitten, geen nitraat, geen blaasontsteking
    Arts heeft me rustig gekregen en aangeraden om naar de dokter te gaan, omdat we nu een jaar bezig zijn en hij vind dat we met onze leeftijd geen belemmering hebben dus.

Zometeen bezoek, dus ben er weer maar even.
    Vanavond/middag ben ik wel weer, maar heb echt ff mijn rust nodig nu.

Fijn weekend allemaal meiden.
    En superbedankt voor alle knuffels!

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  4. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hallo meiden!

Wat is het hier rustig. Maar dat ligt vast aan de zomervakantie.

@ Chelleke: hoe is het de afgelopen nacht gegaan met Damian? Heeft hij/ hebben jullie lekker kunnen slapen?

@ Sweetest: meid het zit je ook niet mee hè. Gezellig een avondje er tussen uit en dan als "toetje" naar de eerste hulp toe. Lekker rustig aan doen hoor en ik zou de raad van de arts opvolgen en eens contact opnemen met je ha voor een doorverwijzing naar de gyn. Bekijk bijlage 7480

@ Milo: leuk dat iedereen nu van jullie zwangerschap weet!
    Lekker gegeten gisteravond?

Wij hebben zaterdag alvast een cadeautje voor de verjaardag voor onze kleine grote meid gekocht. Het is een kei schattig roze houten poppenwagentje geworden met witte stippen. Echt tè zoet gewoon :D maar zooo leuk! Ik wil nu nog een pop kopen, voor in de poppenwagen.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nou ja zeg...ben ik me toch ff helemaal perplex en ook enorm boos!

Belde het ziekenhuis op...moet afspraak maken voor dag 10...dan is er een follikelmeting..dus ff kijken of er iets groeit.

Weet je wat ik te horen krijg....we doen de maand augustus geen metingen!! Dus bel in september maar terug.......naja....

Ikke was het daar niet mee eens en ben fftjes wat bozer geworden...wel netjes hoor....en heb gezegd maar daar benik het niet mee eens. De gyn heeft me zelf gezegd dat ik op de eerste dag moest bellen voor FM...en niets over vakantie! Dan had ie me geen provera hoeven geven al die extra troep...had ik net zogoed zelf af kunnen wachten..........

Echt zit gewoon te trillen!

De assistente ging nu even overleggenomdat er dus ook niets in mijn dossier stond....nee logisch...hij had me gezegd dat dit zo ging dus wil ik dat ook...

Zei ook meteen en ander ziekenhuis...ze hebben nog eentje in veghel......kreeg meteen...nee is zelfde beleid omdat zelfde ziekenhuis is...naja...vraag het dan even daar!! Anders bel ik zelf wel hoor!

zucht..............ga echt geen maand wachten voor niets en dan weer aan de provera...dan slik ik het gewoon en dan maar geen metingen hoor....ga ik wel ovulatietesten halen weet ik het ook...............pffff

ben echt helemaal flabbergasted zoals ze dat zeggen...ff afkoelen zodat ik straks als ze terugbeld...ze ging even overleggen...wel mijn woordje kan doen..ik wil een follikelmeting....want word uit mezelf niet ongesteld....(is wel niet zo...maar hoeft zei niet te weten..staat niet in mijn dossier...

Groetjes,
    Miranda

6. Mamma1984

@ Mgwc: wat een tegenslag! Ik kan me voorstellen dat je het niet eens bent met de gang van zaken. Moet je eerst die troep slikken en dan heb je er vervolgens helemaal niets aan :( Ik hoop voor je dat ze een uitzondering kunnen maken en ze toch een meting kunnen doen.

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mgwc; Wat een domper. Vertel ze straks maar eens goed de waarheid. Hoop dat het gaat lukken

@Mama; Heb je de poppenwagen in dat winkeltje hier in 't dorp gekocht?

Ik heb vanochtend een sollicitatiegesprek gehad. Ging er eigenlijk gewoon naar toe omdat ik moet solliciteren, maar nou is het nog een leuke baan ook ;) Heb dus wel verteld dat ik zwanger ben, dus ben benieuwd. Hoor het eind deze week :)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    spannend!!

Oh en werd terug gebeld door assistent..omdat hun een fout hebben gemaakt en mij niet op de hoogte hebben gesteld....gyn zei zelfs nog zien we je half augustus terug....

Mag ik toch komen!!!

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ Mamma1984
    Damian heeft vannacht netjes geslapen tot 7.45 :)
    Poppenwagen klinkt erg leuk :)

@ Miranda
    :$ stelletje mafkezen daar zeg ;)
    Ik hoop dat het nog in orde komt!
    Lees net van wel, fijn :)

@ Duster
    Spannend, duim voor je!

10. Mamma1984

@ Duster: ja die poppenwagen is het, schattig he! Het is ook zo'n leuk winkeltje vol met hebbedingetjes!
    Spannend van je sollicitatie! Ik hoop voor je dat het wat wordt.

@ Mgwc: fijn dat je toch nog mag komen!

@ Chelleke: dus je bent nu helemaal uitgeslapen ;)

Wij gaan zo bij schoonouders bbqen, lekker!
    Fijne avond allemaal.

11. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Hey meiden,

vandaag ff lekker weggeweest naar Blijdorp, was echt topdag.
    Zijn net terug, weer ff energie opgedaan.

Morgen begint het weer, maar nu hebben we nog ff lekker onze rust.

Sorry dat ik niet veel typ, maar ben lekker moe, en wil ook even mezelf niet teveel aan zwangerschap laten denken nu.

Spreek jullie morgen weer.

Liefs,
    Angel

12. Mamma1984

Ik ben er ook nog ff. De bbq was lekker. Morgen weer werken :(
    Het is nu erg stil bij ons ivm vakanties en ben bezig met archiveren, niet het leukste werk om te doen maarja ach de tijd gaat op zich wel snel

@ Sweetest: oh leuk Blijdorp! Lekker he zo'n dagje weg. Ik begrijp best dat je even niet teveel met zwanger worden bezig wil zijn. Knuff!

13. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden,

Drukke dagen achter de rug. Wel wat gelezen hier. Maar ben erg moe op het moment! Niet echt veel puf om te reageren.
    Ben vandaag een dagje vrij en woe en do (als het lekker warm wordt) mag ik heerlijk werken :D. Ach, nog 3,5 week en dan heb ik vakantie. Ben er wel aan toe merk ik nu.

@miranda: wat een verhaal van jou zeg! Goed dat je op je strepen bent blijven staan!! Hopen op een mooi eitje en nog meer op een zwangerschap!

Verder geen nieuws hier. Fijne dag iedereen!!

Liefs Milo

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama; Ben nog niet in het winkeltje geweest. Is het een aanrader?

@Sweetest; Fijn dat jullie zo genoten hebben :)

15. Mamma1984

Hallo meiden,

Even snel vanaf mn werk, de werkdag zit er weer bijna op :)

@ Duster: ja het is echt een heel leuk winkeltje. Vol met houtenspeelgoed en hebbedingetjes. Hebben jullie al iets gekocht voor de verjaardag van Matthijs?

@ Milo: lekker rustig aan doen en vroeg naar bed toe! Heerlijk vooruitzicht zo'n vakantie.

Fijne avond allemaal!

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama; We hebben de grote boerderij van Little People gekocht en een aantal losse poppetjes.

Wij hebben gisteren het hoogste bod geplaatst op een vakantieveiling. Lekker een weekje naar Belgisch-Limburg. Alleen krijg ik nu maar geen bevestiging via de mail :(

17. Mamma1984

@ Duster: die boerderij is ook heel leuk. Ik heb van de week ook een paar poppetjes gekocht. Was in de aanbieding bij de Kruidvat.
    Lekker hoor een weekje weg. Ik heb geen ervaring met vakantieveiling, anders misschien even een mailtje sturen?

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama; Wij hebben de poppetje ook bij KV gekocht ;) Als we bij mijn zus zijn is Matthijs altijd helemaal weg vd boerderij, dus dat komt vast goed :) De veiling is via de site van het vakantiepark. Ik heb al wel een mail gestuurd, maar nog niks gehoord. Als ik morgen nog geen antwoord heb zal ik eens bellen

Voor de vacature van afgelopen week ben ik afgewezen, omdat................ ik zwanger ben. Ik zal de letterlijke tekst even kopiëren: Je leek ons een goede keuze maar eerlijk duurt het langst; je zwangerschap is voor ons de doorslag geweest het niet te doen.
    Ik heb zo weer een sollicitatie, maar jullie begrijpen wel dat ik er totaal geen zin in heb :x

19. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo allemaal.
    Nou weer lekker uitgerust en fanatiek aan het werk. :D

@duster: das balen zeg! En vandaag weer solliitatie? Hoe is het gegaan?

Verder geen nieuws hier. Gaan langzaamaan op weg naar de afspraak bij de gynaecoloog. Nog kleine 1,5 week, maar tel al af. Spannend!

Iedereen fijne dag.
    Liefs Milo

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik kan er niks aan doen maar ik vind het belachelijk ;)
    Ik dacht altijd dat ze je daar niet op mogen afwijzen? :(
    Kan me voorstellen dat het niet motiverend is om naar die sollicitatie te gaan ;)
    Suc6 -knuf-

Deel Deze Pagina