noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hoi!

Het is echt heeerlijk zomerweer! Wij gaan vanmiddag naar de stad toe (Breda).

@ Duster: de boerderij is ook erg leuk! Vieren jullie Matthijs zn verjaardag nog uitgebreid?
    Balen zeg dat je afgewezen bent. Zo schiet het ook net op om een baan te vinden... Wel eerlijk van het bedrijf dat ze de reden noemen, er zijn vast ook zat bedrijven die een of andere smoes verzinnen maar hetzelfde bedoelen.
    Hoe is je sollicitatie vandaag gegaan?

@ Milo: is het bij jou op het werk niet stil? Bij mij is het echt komkommertijd, heeeel rustig. In september is het dan weer 3x zo druk.
    De afspraak bij de gyn komt nu dichtbij, spannend hoor!

Voor iedereen een fijne zomer (werk) dag!

2. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @mamma, nou hier is het ook komkommertijd hoor! Wel wat te doen, maar op een erg rustig tempo!! Vorige week gesprek gehad met vervangende leidinggevende. Die vond dat we dan nu maar wat minder moesten werken en de min-uren in drukkere periodes inhalen?? Tja, waarom zou ik part time werken en vaste werkdagen hebben?? haha. Vind het niet erg om eens keertje terug te komen. Maar ga nu niet halve weken thuis zitten als zoonlief op de opvang is en dan straks volle weken werken en op die dagen geen opvang hebben. (ik snap dat dit het management beter uitkomt)
    Bij ons zijn sept en oktober ook erg drukke maanden. iedereen weer terug van vakantie en alles draait dan weer volop. Ik ben dan alleen wel 3 weekjes weg.

Shop ze in Breda!

groetjes milo

3. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Hey meiden,

hier nog een roosendaalse. :)

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama; We vieren het maar klein, maar wel in 2x :( Op zijn verjaardag zelf en degene die dan niet kunnen ivm vakantie en/of werk kunnen op onze gezamelijke verjaardag komen (ik ben de 17e jarig) Gaan jullie er iets bijzonders van maken?

Over de sollicitatie; Het gesprek ging goed (maar dat gaat 't meestal :p) Ze had zelfs geen problemen met de zwangerschap, want als ik met verlof ben, is het bij hun juist erg rustig. Maar ze heeft wel 12 kandidaten en het duurt 3weken voordat ik iets hoor :$

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lala; Welkom! Ik ken je natuurlijk al van de Febr. 2010 mama's

6. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Hey ja klopt haha! Ik zou vaker langs moeten komen, maar dr wordt daar zoveel geschreven dat het niet bij te houden is!

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ja, het is daar echt een gekkenhuis ;) Hier is het iig een héél stuk rustiger :)

8. Mamma1984

Hoi meiden!

Hoe is het er allemaal mee? Is het warm buiten?
    Ik zit hier heeeeerlijk te genieten van mn werkdag.. (jaja we blijven positief :D)

@ Milo: lekker hè komkommertijd. Op zich wel de periode om eens lekker op te ruimen.
    Leuk voorstel van leidinggevende, ik geloof dat ik heeeel hard zou lachen. Ik wil tijdens deze periode best halve dagen gaan werken hoor, maar ik ga echt niet wanneer het mn werkgever uitkomt fulltime werken :D Dat ze dat niet snappen.. :S

@ Lala: welkom hier!

@ Duster: wel lekker voor Matthijs dat je het in 2 keer viert.
    Wij vieren het een dag na de verjaardag en dan verdeeld over de ochtend en de middag. Dus ik hoop dat het qua bezoek een beetje 50/50 over de dag verdeeld is. En tussendoor kan Fenna dan lekker even bijslapen. Op de verjaardag zelf gaan we een dagje naar de dierentuin :)

Spannend van je sollicitatie. Maar je moet wel heeeeel lang wachten op de uitslag!
    Heb je je kat trouwens nog gevonden ;)

Fijne avond allemaal!

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama; Het is al fijn dat mijn zussen verspreid komen. Anders zit je met zoveel drukke kinderen in huis. En mijn nicht is met haar kinderen op vakantie, dus het wordt lekker rustig. Ik denk dat we op mijn verjaardag naar de dierentuin zullen gaan. Anders is dat ook zo saai als er niemand meer langskomt ;) De kat kwam even later gewoon weer rustig binnen lopen :) Het is erg warm buiten, we gaan zo lekker even in het badje. Werk ze nog!

10. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Ha meiden,

Wat een weertje hè. Ben er moe van :D
    Mijn werkweekje zit er weer op. Mannetje ligt net op bed, dus ik kan lekker rustig op de bank zitten. Morgen ben ik jarig (30:$), maar hebben het feestje al gehad. Dus niet veel spannends morgen. Mogen savonds lekker bij vrienden komen eten. Dus das ook verwennerij!

@duster en mamma: leuk hoor de verjaardagen van jullie ukkies! Bijzondere dag!
    @mamma: nog leuke dingen geshopt in Breda?
    @lala: welkom!
    @ deb en chelleke en sweetest: hoe is het met jullie meiden?

Voor iedereen: fijne avond nog!

Liefs Milo

Ps had van mijn collega's het boek van Derek Ogilvie gekregen. Ben benieuwd! Wel heel leuk!

11. Mamma1984

Hallo!

@ Duster: dan heb je het lekker verdeeld toch! Voor Matthijs komt het nu echt dichtbij he zn verjaardag, echt spannend. Ik denk ook constant van vorig jaar was ik nog zwanger, vorig jaar had ik nu verlof enz. Ik denk dat ik dat op de dag zelf ook heb, nu braken mn vliezen enz enz Pff het is ook zo snel gegaan het 1e jaar. Aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant toch ook wel weer jammer.

@ Milo: jij hebt al lekker weekend. En morgen ben je jarig, 30 jaar al weer! Leuk dat je door vrienden uitgenodigd bent, hoef je zelf lekker niet te koken.
    Ik ben gisteren met mn moeder de stad in geweest voor... ja je raad het nooit... cadeautjes voor Fenna's verjaardag :D En we (of eigenlijk mn moeder, ze krijgt de cadeautjes van mn ouders) zijn goed geslaagd. Daarna nog lekker een terrasje gepakt.

Fijne avond meiden!

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Vorig jaar was ik op 6aug uitgerekend. Wat ben ik blij dat het toen niet zo warm was ;)

13. Mamma1984

#1053 Mamma1984, 6 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2009
    Haha kan ik me voorstellen Duster. Lijkt me ook geen pretje om nu te mogen bevallen. Maarja warm krijg je het toch wel :p

14. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Hey meiden,

vanochtend bij de huisarts geweest en zijn nu doorverwezen naar de gyn.
    Als het goed is bellen ze volgende week om een afspraak te maken.
    Huisarts zei dat het door de camcolit zou kunnen komen..dus ff afwachten nu.

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ Lala
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

@ Duster
    Fijn dat je s.gesprek goed is gegaan, wel balen dat je zo lang moet wachten op de uitslag :(

@ Milo
    Hier alles zijn gangetje.
    Lekker genoten van het mooie weer :)

@ Sweetest
    Fijn dat jullie doorverwezen zijn.

@ All
    Welterusten

16. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @ chelleke zie dat het voor jullie weer spannend wordt! Hoop dat het raak is deze maand!
    Liefs

17. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Meiden,

heeft er iemand zin om morgen naar de Efteling te gaan?
    Ventje en ik gaan morgen.
    We zouden dan elkaar bij de hoofdingang kunnen ontmoeten ofzo?
    Oh ja, als je geen zin hebt in lange wachtrijen, heb je geluk, ik zit in de rolstoel ;)

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Kom alleen even vertellen dat ik weer afgewezen ben (voor mijn sollicitatie van afgelopen woensdag) :xIk heb nu besloten om mijn zwangerschap in mijn sollicitatieebrieven te vermelden. Ik verspil nu een hoop tijd, geld en energie, terwijl het bij voorbaat al kansloos is....

Sorry dat ik even niet op de rest reageer :), maar heb het op 't moment effe helemaal gehad

19. Mamma1984

@ Duster: balen meid. Het lijkt me ook tijdverspilling, solliciteren als je zwanger bent. Gewoon je zwangerschap vermelden in je brief, scheelt een hoop zenuwen en netjes aankleden, reizen en tijd :D Moet je trouwens je sollbrief aan het UWV laten zien of niet?

@ chelleke: spannend!!!

@ SweetestAngel: wij zijn een paar weken geleden al naar de Efteling geweest. Fijne dag morgen!

20. debenbas

debenbas Actief lid

4 mrt 2009
    160
    0
    0
    :DHeeeeeeeeey Ladies!

Hoe is t met iedereen?
    Lang geleden..een beetje maar hier best drukjes...ook al is t komkommertijd;)
    Kom snel weer lezen en reageren hoor!
    ..schoonma komt straks en aangezien die joekel weer heeft rondgehuppeld móet ik helaas weer ff wat doen...

Verder BBQ's gehad, maar niet...vanwege weer dat niet meewerkte.
    Verjaardagen...
    Feestjes..
    nog meer verjaardagen..
    Oh...:p
    en had ik al gezegd dat we dit weekend een verjaardag hebben??

Nieuwe meiden welkom!
    Gefeliciteerd met verjaardagen !
    Het besluit om naar de Efteling te gaan!!(doe Holle Bolle Gijs de groente:D)
    En voor de rest iedereen de lieve groetjes!

Tot snel!

Deel Deze Pagina