noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanQ

MamavanQ Lid

13 aug 2009
    6
    0
    0
    Tilburg
  2. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Wat is het rustig hier!

@ Milo & sweetest: hoe was het bij de gyn?

Mn werkdag zit er weer bijna op, lekker weekend! En volgens de weerberichten wordt het morgen mooi weer. :) :)

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hoi hoi, nou ben weer terug van weggewwest,
    ik ben momenteel werkeloos, zat op de vrachtwagen maar daar werd mijn contract niet verlengt en 2 weken na mijn onslag/einde contract bleek ik zwanger te zijn, en geloof me, je komt echt niet meer aan het werk als zwangere miep.
    dus denk dat ik nu tot zeker 6 maanden na de zwangerschap thuis zal zitten en daarna ga ik proberen weer aan het werk te gaan.
    groetjes jacquelien

4. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hoi hoi, ik weet niet precies waarom je naar ziggo wilt, maar wij hadden ook ziggo, en het was niets anders dan gezeik met dubbele rekeningen en onderhoud waardoor je weer eens niet kon internetten. echt waar ik heb er mijn buik van vol, na 3 maanden ben ik naar tele2 gegaan daar hebben ze nu ook een actie 6 maanden voor € 25 voor internet onbeperkt en vaste telefonie gratis (onbeperkt) naar vaste nummers binnen nl.
    dat bevalt ons zeer goed, en de kosten zijn aanzienelijk lager dan met ziggo.

je moet het natuurlijk zelf weten maar wou mijn verhaal over ziggo even met je delen voordat het jou ook overkomt.

groetjes jac

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hoi dames,

@ mammavanQ welkom hier

nou alle berichten weer gelezen, tjonge als je er een paar dagen niet ben gaat alles langs je heen zeg en wordt hier in elk geval flink gebabbeld.

morgen de echo van 12.5 weken dus echt spannend, heb namelijk steeds het idee dat er iets niet in orde is, kan het geen naam of plaats geven het is gewoon een gevoel.
    ik heb steeds boven in mijn buik, in het midden net onder mijn borsten flinke pijn, een lange zeurderige pijn die lang aanhoud soms wel uren, en links onderin mijn buik heb ik ook steeds steken, en weet niet of dit alles dus ok is. het is mijn eerste dus morgen weet ik in elk geval of alles nog in orde is.
    zal een hele grote opluchting zijn.

mijn ventje ligt momenteel voor pampus op de bank ik zit misselijk te zijn , dus dat zou in elk geval een teken zijn dat het nog allemaal ibn orde moet zijn. hahahaha
    want ben de hele dag al ziek, misselijk , hoofdpijn en die pijnen in mijn buik.

nou jullie horen het wel moet er om 12 uur zijn dus hopelijk kan ik eerst nog ff uitslapen. please!!!!!?????

nou tot horens

groetjes jacquelien

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Suc6 en veel plezier morgen met de echo ;)

7. Mamma1984

@ jacenhenk: ze hebben een leuke actie bij ziggo nu. En het is goedkoper dan kpn (ziggo all in one met internet, bellen en tv kijken) en @ home waar we nu televisie van hebben. Maarja als ik jouw verhaal (en dat van trotsemama) zo lees heb ik er niet zoveel zin in.

Spannend zeg morgen je eerste echo! Alvast heel veel plezier.

8. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo allemaal,

Vandaag bij de gyn geweest. Op de echo was een kloppend hartje te zien!! Dus helemaal goed. Ben 7 weken en 5 dagen zwanger.
    Nu eerst lekker op vakantie over 2 weekjes en dan terug naar de gyn als ik 12 wk en 5 dgn ben.

Weltrusten allemaal. Wij gaan morgen naar madurodam. Morgen is Elmo er. En daar is kleine man fan van.
    Fijn weekend iedereen!

liefs Milo

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Super dat je een goede echo hebt gehad! Veel plezier morgen in Madurodam!

10. Mamma1984

@ Milo; gefeliciteerd met de goede echo!! Super zeg! Fijne dag morgen in madurodam.

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Toppie dat alles goed was/is :)
    Veel plezier morgen :)

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama; Wij hebben ook Ziggo en hebben er nooit problemen mee (vaak hoor je alleen de negatieve verhalen, dus ik zal ook iets positiefs vertellen ;))

@Milo; Gefeliciteerd met de goede echo en veel plezier in Madurodam :)

@JacenHenk; Succes bij de echo!

Liefs Silvia

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    wij zijn thuis alle drie ziek

dus kom kletsen als we beter zijn ,het heerste daar op de camoing hahah het zit ons niet mee

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    We gaan zo alvast mijn verjaardagscadeau ophalen :) en daarna even naar de Hema om onze bestelde taart voor morgen te halen. Hoop dat het resultaat mooi is......

Iedereen Een Fijn Weekend!

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Wenneke; Hè bah, beterschap voor jullie allemaal!

16. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hoi dames,

@ wenneke beterschap meid, dat is ook niks de hele fam. ziek op bed, hopelijk zijn jullie snel weer op de been.

nou vandaag de echo gehad, en onze kleine gaf een hele show weg,
    duimen, zwaaien, tong uitsteken enz. het was zo tof, ik moest er gewoon van huilen zo mooi vondt ik het.

we zijn trouwens ook verder dan we dachten, we hadden berekend nu 12.4 weken te zijn maar zijn al 13.2 weken dus dat is toch lekker.
    weer 5 dagen minder te gaan hahahaha

ook dacht ze te kunnen zien wat het wordt, en ze denkt dat het een jongetje wordt, maar voor meer zekerheid moeten we nog even 2 maanden wachten voor de 20 weken echo, en dan kon ze het met meer zekerheid zeggen.
    maar wat het ook wordt we zijn er toch heeeeeeeel erg gelukkig mee.

we hebben ook de combinatietest gehad, en de nekplooi was zeer netjes, en ze kon zelfs het neusbotje zien, en dat zie je eigenlijk nooit zo snel, zelfs niet bij een gezond kindje, maar bij ons zag
    ze dat al wel dus ze kon met 99% zekerheid al zeggen dat we een heel laag risico hebben dus dat was in elk geval ook lekker positief.

nou we gaan lekker genieten met de echo in mijn handen ben helemaal in de wolken. hihihihihi

groetjes en tot horens.

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

17. Mamma1984

Hoi meiden,

Ik kom alleen even gedag zeggen!

Fijn weekend :)

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Matthijs had er al weer vroeg zin in vandaag :( en mama kan maar slecht op gang komen.......

Vandaag vieren we nogmaals Matthijs en mijn verjaardag. Gelukkig komen er maar weer zo'n man of 12 (fijn, in de vakantie jarig zijn ;)) en ze komen allemaal na 15uur ivm Matthijs zijn middagdutje. Heb ik van te voren nog tijd om het e.e.a. te doen. Maar het wordt mooi weer, dus we kunnen lekker buiten zitten.

We hebben een taart laten maken met de foto van Matthijs erop. Het is al een foto van een paar maanden oud, maar ik vind hem zo mooi :). Zal hier even de foto showen

Bekijk bijlage 9881

Later zal ik de taart nog wel een keer showen (het is eigenlijk zonde om hem op te eten ;))

IEDEREEN EEN FIJNE ZONDAG!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Duster, knap kindje heb je.

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid