noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hoi meiden!

Hier lekker een rustig dagje.

Gisteren heb ik alvast een winterjas voor Fenna gekocht (ben bang dat er over een maand geen keuze meer is). Deze is het geworden: http://www.baby-face.nl/BFC_Winter/BFC_collectie_girls.php?language=1 (en dan het derde meisje bovenaan) inclusief de bijpassende muts, sjaal en wantjes.

@ Duster: wat een mooie foto van Matthijs! Fijne dag vandaag :)

@ jacenhenk: gefeliciteerd met de goede echo! Dat ze het geslacht al zo vroeg kunnen zien. Ben benieuwd of het met de 20 weken echo nog steeds een jongetje is ;)

@ wenneke: wat een pech hebben jullie :( Heel veel beterschap!

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Leuk :)

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hey meiden

leuke foto van mathijs

hier vanmorge doorgestuurd naar de gyn door de vk na een nacht harde buiken die zo zeer deden dat misselijk van werd.dus nu hebben ze weer kweek met katheter gemaakt en hoor vrydag hoe en wat van de gyn heb nu wel antibiotica.

zow ga weer liggen fijne dag

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Onze vakantie was super leuk. Heerlijk weer (bijna 3 weken 35 graden). Jesse kan heel goed tegen de warmte kwamen we achter en slapen gaat ook nog steeds erg goed. Jesse liep in de vakantie door tot 9 uur smorgens en nu zijn we weer thuis en pakt hij zijn eigen ritme van half 8 weer netjes op.

We hebben heel veel gerelaxt. 4 boeken gelezen gezwommen en veel gegeten. We zijn ook nog gezellig uiteten geweest en toen hebben mijn ouders opgepast. (we zaten natuurlijk bij hun in huis.) Voor volgend jaar hebben we een stacaravan geboekt op een kindvriendelijke camping daar in de buurt. Lekker 2 weken echt met zijn 3en.

Bij Jesse komen nu boven 4 tanden te gelijk door. de voorste 2 zijn er bijna nu en die andere 2 zitten er ook. jeetje wat gaat het snel.

Morgen moet ik weer gaan werken dat zal wel tegenvallen denk ik.

Ik heb sinds zaterdag een abonnement op de sportschool. Ik ben vast besloten om 4 uur in de week te gaan. Er word een speciaal programma voor me samengesteld wat gericht is op vet verbranden. Ik ga morgen avond weer ik hen er heel veel zin in!!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Onze vakantieganger

6. Mamma1984

@ wenneke: pff vervelend zeg dat je die harde buiken blijft houden. Willen ze een kweekje maken om te achterhalen wat de oorzaak is, of weten ze die al?

@ wendy: welkom terug!! Zo te "horen" hebben jullie een fijne vakantie gehad, en wat een mooie foto van Jesse! Waar ben je eigenlijk geweest (Frankrijk?) ?

Ik ben vandaag nog een stukje gaan fietsen met Fenna. Verder rustig aan gedaan. Mn man had nachtdienst dus we konden ook niet veel meer. Fenna heeft vandaag heel slecht geslapen (eigenlijk bijna niet). Nu ze zelf kan gaan staan gaat ze constant staan in haar bedje (zelfs met slaapzak) en tsja zo kan je natuurlijk niet slapen!
    Morgen naar het cb voor controle en prikjes :(

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja wij zijn naar Frankrijk geweest. De reis ging geweldig. We zijn met de auto gegaan en hebben snachts gereden. Het was 10 uur rijden en Jesse sliep de eerste 8 uur! Geweldig dus.

8. Mamma1984

Heerlijk dat Jesse bijna heel de reis geslapen heeft. Ben je terug ook 's nachts gereden? En in welke streek zijn jullie geweest (ik ben me alvast aan het oriënteren voor volgend jaar, vandaar al die vragen haha)?

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja op de terug weg hebben we ook snachts gereden. We zaten in de dordogne. In het huis van mijn ouders. Echt heerlijk. De streek is geweldig ik kom er al 17 jaar. Voor volgend jaar hebben we een stacaravan geboekt op een kindvriendelijk Nederlandstalige camping daar. kom je ook gezellig daarheen :D

Camping le Clou - Dordogne - France

10. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo allemaal,

@jac: super leuk jullie goede echo. Mooi hè zo een beweegelijke frummel.
    @duster: wat een mooi manneke is Matthijs. Ben ook benieuwd naar de taart! Heeft hij (en jullie) er lekker van gesmuld?
    @wenneke: sterkte, je hebt echt pech zeg!
    @wendy: fijn dat jullie vakantie zo goed bevallen is! Ik lees ook even mee, volgend jaar willen wij waarschijnlijk ook met de auto.
    @mamma: leuke jas voor Fenna! (je bedoeld toch de roze of kijk ik verkeerd?) BFC is een leuk merk en betaalbaar. Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht? Zag voor mijn zoontje een leuk jasje op de site staan. (tweede rij, eerste jongetje.) Maar zijn niet veel winkels in breda die het merk hebben.

Ons dagje madurodam was leuk! De treinen en vliegtuigen waren favoriet. En hij wilde graag met Elmo op de foto.

Liefs Milo

11. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @wendy: zie nu dat het de dordogne was. Daar durven wij niet meer heen. Zijn daar 2 jaar geleden zowat weggeregend. :x:D
    Was wel heel mooi daar. En erg groen. (wij wisten gelijk hoe dat kwam. hihi) Maar wij waren eind juni. Misschien dat dat verschil maakt! Jullie wel altijd goede ervaringen met het weer daar?

Liefs

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Echt!! Ik kom er al zo lang en heb de afgelopen jaren heeeel mooi weer. Ook deze vakantie weer 3 weken 35 graden :D

13. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    dan hebben wij domme pech gehad denk ik. Wel een leuke camping zeg! Wanneer gaan jullie :D

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    van 31 juli tot 14 aug. 2010 :D

15. Mamma1984

@ wendy: wat leuk dat je ouders daar een huis hebben. Heerlijk zeker nu Jesse nog zo klein is. Welke camping is het in de dordogne? ga ik eens op internet kijken! :D

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    De link staat 1 pagina terug ;)

17. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @wendy: wij willen weer in sept gaan. Dan is nummero 2 ook wat groter. Helaas. Hihi.

Liefs Miloe

18. Mamma1984

@ Milo: fijn dat jullie een lekker dagje in Madurodam gehad hebben.
    Ik heb het paarse (lijkt op de foto op die site licht paars maar is in werkelijkheid wel iets donkerder) jasje voor Fenna gekocht met de bijpassende sjaal, handschoenen en mutsje, echt heel leuk. De jas heb ik hier in Rijen bij http://www.beau4kids.nl/ gekocht. Op kleertjes.com verkopen ze ook BFC jasjes.
    En idd BFC is een leuk en betaalbaar merk. Ik vind 100 euro voor een kinderjasje waar je maar 1 winter mee kan doen echt teveel van het goede.
    En het rode jasje (die bedoel je toch?) voor de jongens is erg leuk ja!

19. Mamma1984

:) Ik heb er over heen gekeken :D Ga nu meteen even kijken!

20. Mamma1984

@ wendy: mooie camping en ook niet zo massaal toch? En heb je de mobil homes op de camping ook in real life gezien, ben nl benieuwd of ze een beetje mooi en modern zijn of dat het oude troep is?

Wij zijn een paar jaar geleden (zonder kids met hond) in een stacaravan in Argeles Sur Mer geweest en dat is goed bevallen. Volgend jaar willen we ook weer gaan kamperen in het buitenland. Ik zet de camping bij mn favorieten, wie weet!

Deel Deze Pagina