noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Ha meiden,

@duster: gefeliciteerd meis. Leuke kadootjes gehad??
    @sweetest: weer heftige dagen achter de rug lees ik. Gelukkig gaat het weer goed nu! Fijn dat de (eerste) berichten bij de gyn positief zijn!
    @mamma: heb dus niet tussen de jasjes bij H&M gekeken. Ik zag alleen de mutsen/sjaals liggen. Weet dus niet zo goed of daar wat leuks is. Vervelend dat Fenna niet wil slapen! Word ze er vervelend/jengelig van?
    @wenneke: beterschap!

Liefs Milo

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker slapen. Slaap lekker en tot morgen

3. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Ik kruip er ook in. Moet morgen werken :(

Slaap lekker!

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Bedankt voor de felicitaties.

@Sweetest; Hopelijk kloppen de eerste berichten vd Gyn en hebben jullie deze keer goed je ei benut ;) Ik ga weer duimen :) Leuk de Bavaria City Racing. Helaas is het elk jaar als ik mijn verjaardag vier, dus we zijn er nog nooit geweest :x Wel minder dat het daarna niet zo goed ging.

@Mama; Vervelend dat ze niet wil slapen :x Wat waren de cijfertjes op het CB (ben 'n beetje nieuwsgierig :))

@Milo; Ik heb een hele gave houten opbergkist voor speelgoed gehad, wii sport resorts, 'n plastic opbergdoos, 'n zwangerschapsdagboek, kraamgastenboek, leesboeken, foto's,
    2 buikbanden en 'n boel centjes waar ik vd week positiekleding voor ga kopen. Ben dus helemaal tevreden :)

5. Mamma1984

Hoi meiden!!

@ milo: ze is dan idd een beetje jengelig en je ziet ook echt dat ze moe is. Uiteindelijk is ze om 16.30 uur nog gaan slapen (lekker handig rond etenstijd :S ) en hebben we ze om 17.45 uur maar wakker gemaakt voor het eten.

@ duster: 76 cm en 10360 gram en hoofdomtrek 45.5 (die laatste weet ik niet zeker, maar geloof van wel). Volgens de groeicurve volgt ze mooi het lijntje maar het kon ook minder zijn volgens de verpleegkundige. Maarja zoveel te eten krijgt ze nou ook weer niet. Ik was vroeger ook een "hollands welvaren" baby ;)
    Ohja en we mochten gaan beginnen met halfvolle melk (en 10 druppels vit D hebben ze dat tegen jou ook gezegd?), maar ik maak eerst het pak nutrilon nog maar even op.
    Ga jij je ook opgeven voor een bijeenkomst op het cb met andere moeders/ vaders van kindjes van ongeveer 1.5 jaar?

Ik ga lekker aan het werk ;) Fijne dag!

6. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo ladies,

@duster: goed verwent lees ik. Leuk hoor!!
    @mamma: inderdaad handig in slaap vallen rond etenstijd :(. Wat zijn ze af en toe eigenwijs hè. Ik ben vanmorgen geslaagd voor de winterjas hoor! Bastiaansen had het merk BFC niet meer. Wel volop andere (dure) jassen. Maar als ik een model in mijn hoofd heb... haha. Dus maar ff naar Ryen gereden. Daar hadden ze hem nog! Een grijze en een zwarte. Heb de zwarte genomen. Was iets langer qua mouwen in maat 92 (98 hebben ze niet). Dus ben helemaal happy. :D

Meneertje ligt nu te slapen. Straks op de fiets naar opa toe.
    Fijne dag allemaal!
    Liefs Milo

7. Mamma1984

Hoi meiden!

Zo mn werkdag zit er weer bijna op :) Morgen lekker vrij en het wordt ook nog eens tropisch warm! We gaan lekker een dagje naar zee, heb er zin in.

@ Milo: jaaa ook geslaagd voor een winterjasje :D Wat leuk dat je in Rijen geweest bent. Het is dat ik vandaag mn werkdag had anders waren we elkaar misschien wel onbewust tegengekomen, hihi.

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    #1288 Chelleke, 18 aug 2009
    Laatst bewerkt: 18 aug 2009
    @ Duster
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag :)
    Jammer dat je niet naar het Dolfinarium kon :(

@ Sweetest
    Zo dat was even een lap tekst weg werken :D
    Fijn dat er wat gebeurt bij jullie.
    Niet zo mooi dat je bent flauwgevallen,
    gelukkig gaat nu alles weer goed :)

@ Wenneke
    Bekijk bijlage 10484

Hier alles zijn gangetje.
    Vandaag een dikke positieve ovutest dus moet vanaaf weer aan het werk ;)
    Met Damian ook alles goed. Die gaat binnenkort wel lopen denk ik.
    Hij zet nu 3 of 4 kleine stapjes naar ons toe. :)

9. Mamma1984

@ chelleke: super van Damian dat hij al een paar pasjes kan zetten!! Jullie zullen wel trots zijn!
    Fijne avond ;)

Ik kruip ook zo mn bedje in. Slaap lekker!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ga lekker slapen.

Slaap lekker en tot morgen :D
    xxx

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Gordemorgen,

Na gisteren een dagje héél hard gewerkt te hebben, hebben we besloten om vandaag bij m'n zus op visite te gaan. Ze is op vakantie in Zeeland 8) Alleen erg jammer dat ik zo'n beroerde nacht achter de rug heb :x Ik ga er dus maar snel vandor, want ik moet nog een hoop doen.....

Iedereen een fijne (werk|)dag

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Veel plezier Duster :)

13. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Duster, veel plezier, probeer te ontspannen..

Hier is alles lekker rustig, zo nog even boodschappen doen en dat was het dan weer voor vandaag.
    Heerlijk :D

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Duster veel plezier vandaag.

15. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden!

Wat een weertje hè. Ik kan heerlijk van het zonnige uitzicht genieten op mijn werk. Klaag niet hoor, ga straks op de fiets de kleine man weer van het dagverblijf halen. En ik denk na het eten ook een stukje fietsen. Doen jullie dat ook zo graag? (ik fiets dus vooral graag mèt kind, omdat dat zo gezellig is)

@chelleke: veel klus plezier! Mooi dat je steeds goed je ei weet te vinden. Ik duim weer voor je! En wat knap van Damian, die zal binnenkort wel wegstappen!
    @duster: fijne dag, geniet ervan. Voel je je alweer wat fijner meis?
    @mamma: zal vast nog wel vaker in Ryen komen :D heb maar gelijk een klantenkaart laten maken. haha.

Ons zoontje 'weet' nu dat er een baby in mijn buik zit. Vind het machtig interessant. Trekt mijn shirt omhoog, duwt zijn oortje op mijn buik en ik praat dan namens de baby tegen hem. En hij antwoord. Zò lief. Hihi. Als hij klaar is, gaat het shirt weer omlaag en meneertje zegt: klaar; baby weg! Heerlijk die kinderlogica. Gisteren zei hij dat hij de baby in zijn buik had. :D

Fijne dag iedereen nog.
    Liefs Milo

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Super liefff :)

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Idd super lief Milo

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga slapen.

Slaap lekker en tot morgen!
    xxx

19. Mamma1984

Goeiemorgen!!

Wij zijn gisteren heerlijk een dagje naar Domburg geweest. Aan zee was het goed te doen, wel erg druk op het strand maarja wat wil je met dit weer?!

@ Duster: jullie ook een fijne dag gehad in Zeeland?

@ Sweetest: hoe is het met jou?

@ Milo: ik vind het ook genieten om samen met ons meisje te fietsen. Omdat ik in Breda werk kan ik helaas niet met de fiets maar op dagen dat ik vrij ben gaan we regelmatig fietsen, heerlijk!

Schattig zeg dat Julian zo met de zwangerschap omgaat. Genieten lijkt me dat :)

@ Chelleke: hoe is het met jou?

Vandaag weer fijn een dagje werken. Ik vind het eigenlijk niet eens zo erg, nadat ik de weersvoorspellingen gehoord heb :)
    Fijne dag meiden!

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Kom alleen even gedag zeggen. Kom later nog terug om te reageren :)

Liefs Silvia

Deel Deze Pagina