noord-brabant Mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door errisjuh, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Nou weet ik dus helemaal niet meer hoeveel druppels ik moet geven. Lijkt me toch raar dat als er op het flesje staat 5 dat ik er dan 10 moet geven :( (Matthijs is niet donker en krijgt toch gewoon zonlicht?????)

Ik wist ook niet dat ze maar 300 gewone melk mogen. Ik wilde Bij Matthijs overstappen, maar hij krijgt 's middags al 200 (en 's ochtends nu nog 200 melkpoeder) Wacht dus ook maar met overstappen totdat hij wat minder drinkt....

2. tegen mij is vorige keer ook op het consultatie bureau gezecht dat ik 10 druppeltjes moest gaan geven plaats van 5 alleen ze moeten de verpakkingen nog aanpassen

3. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Oh dat wist ik ook niet.
    Fenna krijgt 's ochtends nog 200 ml pap en gistermiddag eens halfvolle melk geprobeerd maar daar moest ze niet veel van hebben (sowieso smiddags bij de boterham wil ze geen melk meer :S ) en gisteravond dronk ze ineens haar flesje van 200 ml helemaal op! En boos dat ze was dat er niks meer in haar fles zat, pff af en toe is het niet meer te volgen :D

Maar hier gewoon 5 druppels vit D per dag omdat ze geen 500 ml opvolgmelk meer krijgt.

@ Jolanda: ik vind het zo'n raar voorschrift van het cb, want dit zou dan toch in de bijsluiter moeten staan? Ik ga van de week eens hier bij de drogist kijken of ze verpakking/ bijsluiter bijgesteld hebben. Als dit niet het geval is ga ik Fenna niet zomaar 10 druppeltjes geven, eerst eens kijken of het wel klopt wat ze zeggen.

4. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden,

Ff snel een reactie, zo kleine man op bed leggen.

Hier op het CB vertelde ze ook 10 druppels vit D of 2 tabletjes. Op mijn oude verpakking tabletjes stond inderdaad 1 (of 5 druppels dus). En op mijn nieuwe verpakking 2 tabletjes. De verpakkingen zijn dus aangepast. Ik geef altijd de tabletjes omdat hij die lekker vind en ik het makkelijker geven vind.

@mamma: we zitten in een hotel aan het strand. Zwembad erbij. En all inclusive. We zullen niks te kort komen denk ik.

@all: hele fijne zonnige dag. Wij gaan straks even naar drimmelen.

Liefs Milo

5. Mamma1984

@ Milo: dus toch een nieuwe verpakking! Jij geeft ook davitamon? Fijn om te weten iig. Ik geef gewoon druppeltjes (olie variant volgensmij) op een lepeltje, gaat hier prima.

Lekker middagje gehad in Drimmelen?

Wij zijn vanmiddag nog een stukje gaan fietsen. We wilden gaan kijken bij papa die een voetbaltoernooi had. Maar toen Fenna uitgeslapen was en haar boterham op had en we dus eindelijk bij de voetbal waren was het toernooitje al afgelopen. Alle mannen zaten al aan het bier :D Dus geen voetbal gezien. Maar wel lekker gefietst en in de tuin gezeten.

6. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @ mamma: ja ik geef ook davitamon. Ik moet toegeven dat ik nooit verder gekeken heb naar andere merken omdat ik deze via een vriendin kende.
    In drimmelen was het leuk. Julian moest wel in de buggy blijven. Doodeng met die stijle waterkanten! En hij wilde eigenlijk liever lopen! Haha. Nog lekker frietje op en ijsje na. Jammie.
    Meneertje is moe maar voldaan in slaap gevallen.
    Jullie lekker gefietst dus. Was het prima weer voor!

Fijne avond allemaal nog.
    Milo

7. Mamma1984

Lekker middagje gehad Milo.
    Hoe is het met jou en de zwangerschap? En hoe bevalt dat nu, zwanger zijn met een peuter?

8. @Milo
    ik kan heel goed begrijpen dat hij in de buggy moest blijven ik vind het daar ook altijd gevaarlijk aan dat water want ze zijn ozo snel weg bij je

verder heb ik vandaag niet veel gedaan was veel te warm en mijn voetjes werken ook niet echt mee heb echt olifanten voeten en zelfs Jesse had nergens geen zin in we zijn nog wel heel even naar mijn ouders geweest en daar heeft hij lekker gezwommen en thuis wou hij het niet

9. Mamma1984

@ jolanda: pff lijkt me ook wel zwaar hoor om met dit weer hoogzwanger te zijn! Hou je het nog een beetje vol?

10. @mama1984

nee hou het niet echt meer vol is echt niks met dit weer maarja kan hooguit nog maar 5 weekjes duren dus nog even door zetten ben wel blij dat me zoontje merkt dat ik het allemaal niet meer kan dus hij is niet vervelend totdat papa thuis komt hahaha dan begint hij

11. Mamma1984

@ jolanda: wat fijn dat je kleintje er een beetje "rekening" mee houdt. Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Haha papa zal ook wel blij zijn als hij na een dag werken thuis komt ;)

12. @mama1984

ik ben 15 september uitgerekend en papa is zeker blij als hij thuis komt kan hij gelijk achter zijn zoon aan rennen maar ja dat went wel normaal moest ik het altijd hahaha

13. Mamma1984

@ jolanda: mijn dochter is vorig jaar op 18 september geboren. Ze wordt dus al weer bijna 1!! September is een mooie maand om een kindje te krijgen. Vorig jaar was het mooi weer in september, dus lekker gewandeld :)

Hoe oud is jouw zoontje?

14. @mama1984
    september is inderdaad een mooie maand en bijna altijd nog goed weer mijn zoontje is in juli 3 jaar geworden

15. Mamma1984

Leuke leeftijd Jolanda! Hij krijgt dus echt mee dat hij een broertje of zusje krijgt, leuk hoor :)

16. ja is zeker een leuke leeftijd maar hij vindt het nou wel te lang duren en zegt vaak ik wil zusje zien hahaha maar bijna 1 jaar is ook een leuke leeftijd want dan gaan ze alles ontdekken

17. Mamma1984

@ jolanda, oh leuk jullie krijgen een meisje (dacht het al aan je roze banner te zien haha). Een koningspaartje dus hihi.

Ja deze leeftijd is ook erg leuk hoor! Het gaat nu ook zo snel.. binnen een paar weken is het : gaan zitten, optrekken, stapjes zetten in de box en nu zelfs al aan twee handen meelopen, echt leuk hoor, maar pff wat is die babytijd snel gegaan!

Ik ga maar eens mn bedje opzoeken :) Slaap lekker!

18. ja de babytijd gaat echt snel ja dat klopt
    maar ik zal zeggen slaap lekker en morgen gezond weer op

19. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Hey meiden,

sorry dat ik de laatste tijd niet zo veel zeg, beetje druk hier..
    Volgende week woensdag afspraak betreft ons trouwen... we gaan kijken of we het op onze manier voor elkaar kunnen krijgen...in de Efteling :D

Verder ben ik een beetje boos op mijn leiding van mijn vrijwilligerswerk, Lourdeswerk.
    Lang verhaal, maar ik probeer meer jongeren (0-35 jaar) enthousiast te krijgen om naar Lourdes te gaan.
    We (mijn vriend helpt mee) willen graag een concert en dergelijke opzetten, en mijn leiding ziet dat wel zitten, maar een handje toesteken, ho maar.
    Punt op alles is dat ik dit jaar een cheque heb gewonnen waarmee ik korting krijg op een reis naar Lourdes (van de VNB komt die cheque, dat is ook waarvoor ik werk zeg maar) en dat wij hadden gezegd niet te gaan omdat wij eigenlijk 9 september zouden trouwen.
    Dit hebben we uitgesteld vanwege het overlijden van mijn opa, en dachter erover om toch te gaan dit jaar in oktober.
    Maar nu wil mijn leiding die cheque hebben omdat ze hem al beloofd hebben aan andere mensen :$
    Niet leuk dus, vind het allemaal raar gaan en zit er hard over te denken om ermee te stoppen, want het is altijd gezeur daar, maar goed.

Beetje raar begreep ik meiden, dat de verpakkingen veranderd worden...
    Pff, je zou er idd moe van worden.
    Dat is nou wel een voordeel van het forum, dat je dat even snel kan navragen he ;)
    Ik heb die zorg nog niet, maar heb er helemaal geen problemen mee om daar binnekort wel mee te maken te krijgen hoor :D

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Heb nog niet terug gelezen, maar komeven vertellen dat we zo weer 'n echo hebben. Hoop stiekem dat ze al kunnen zien wat het geslacht is, maar ik denk het eerlijk gezegd nog niet

Liefs Silvia

Deel Deze Pagina