Ja was leuk hoor! Leuke meid ook die les geeft. Ja ik moet werken vandaag, het is hier heeeeeeeeeeel rustig. Ik moet idd weer eens wat gaan doen Archiveren heb ik vorige week al gedaan en voor de rest ben ik ook bijgewerkt.
Ik herken het, ik heb het morgen (waarschijnlijk) ook weer rustig op het werk. Succes nog even dan Misschien hebben we het er al eens over gehad, maar hoeveel dagen werk jij? Ik de madag-woedag en dodag. Goed te doen. Hij gaat op woedag en dodag naar KDV en vindt het daar geweldig. Madag is paps thuis. Liefs
Ik werk ook 3 dagen : dinsdag, donderdag en vrijdag. Ons meisje gaat op dinsdag naar het kdv, op donderdag naar de oma's (om en om) en op vrijdag is mn man thuis. Vaak is mn man ook wel eens op dinsdag of donderdag vrij. Dan gaat ze wel naar het kdv op dinsdag maar haalt hij ze eerder op. En als mn man donderdag vrij is gaat ze niet naar oma. Prima geregeld zo!
Hebben we hier ook helmondse mama's? ik kom uit Gemert maar ga verhuizen naar Gemert aan het einde van het jaar...
Ja hier een Helmondse mama. Ik kwam hier eigenlijk nooit in dit topic, maar dacht ga toch eens kijken... Ik neem aan dat je naar Helmond gaat verhuizen? Gr. Marieke
Kom alleen even gedag zeggen. Ga zo weer een middagdutje houden. Vanavond BBQ bij m'n schoonouders, dus denk niet dat ik hier vandaag nog langskom
*Zwaait ook even gezellig mee* En biedt verontschuldigingen aan dat ze niet veel hier is... Vandaag naar Efteling Hotel geweest, afspraak met de weddingplanner daar Echt super, we hebben een datum en de offerte volgt in twee weken, hebben wel al een indicatie gekregen hoor. En nou kunnen we ook trouwkaarten gaan ontwerpen met iets van de efteling erop Spannend
ooh dat klinkt leuk! ,mijn vriendin heeft daar haar vrijgezellenfeestje gedaan en had shirts gedrukt met het lettertype van de efteling (die kan je blijkbaar downloaden? ergens) misschien een idee.. klinkt heel romantisch!
**Ook zwaai zwaai naar iedereen** Wat leuk sweetest! Zou gaaf zijn als je het allemaal voor elkaar krijgt en de prijs een beetje meevalt Welke datum hebben jullie in gedachten?? Wij zijn vandaag 3 jaar getrouwd. Vliegt voorbij! Manlief heeft late dienst, maar kwam heel lief vanmorgen met 2 gebakjes op mijn werk aan. Verder geen nieuws vanaf hier. Vandaag werkdagje gehad. Morgen nog 1 en dan vakantie. Heerlijk! Liefs Milo
Ja, dan hebben we het helemaal zoals wij het willen hebben. We overnachten dan 2 nachten daar, de nacht ervoor en de nacht erna zeg maar. En de avond van te voren gaan we hoogstwaarschijnlijk naar het Efteling THeater (de planning van het theater is nog niet bekend voor die datum). Vrijgezellenfeest willen we eigenlijk niet doen, zijn we alletwee niet zo gek op. We hebben ook expres die nacht ervoor gepakt, zodat we neit overvallen worden door Limburgse en Brabantse familieleden die een vrijgezellenfeestje wel zien zitten
Milo, Gefeliciteerd meid! We hebben net te horen gekregen dat de datum helemaal in orde is: 10 september 2010 gaan we trouwen! We zouden dit jaar eigenlijk 9-9-09 gaan trouwen, maar door het overlijden van mijn opa hebben we het verzet. We wilden het toch graag in september doen, en nu hebben we lekker een heel jaar om er naartoe te leven En zeg nou zelf, 10-09-10 is toch ook best mooi Ik moet eigenlijk zelfs heel eerlijk zeggen, dat we dachten dat we meer kwijt zouden zijn, we vonden het nog meevallen. Ik ga niet zeggen dat het weinig geld is, maar voor hetgene wat we dan krijgen, ja, echt dubbel en dwars waard
@ Sweetest: je klinkt helemaal in de wolken, leuk hoor meid! En leuke datum Trouw je in het hotel en ga je daarna het park in of trouwen jullie echt IN het park? Veel plezier met alle voorbereidingen. @ Milo: gefeliciteerd!!! En wat lief van je mannetje
Hee meiden ik heb een hele drukke dag gehad en kruip lekker mijn bed in. Ik ben er morgen weer om te reageren sorry
sweetest angel leuke plannen en de dag is zo voorby ook wij hebben geen vrygezelle feest gehouden verder zal ik er helaas niet veel meer zijn,want controles waren niet goed bloeddruk te hoog ijzer te laag dus moet echt meer rust gaan nemen,ook gister weer harstikke ziek geweest bleef overgeven dat man naar huis gebeld heb,dokter denkt toch een virus. en mag me niet meer met verbouwing bemoeien van mannetje. fijne dag meiden
Goeiemorgen! Hier weer een werkdagje. @ Wenneke: lijkt me wel schrikken meid! Echt rustig aan doen hoor, het is in het belang van je baby.