Hallo! Jazeker leuke avond gehad. Lekker gaan eten met broer en schoonzus omdat ze tijdens onze vakantie in ons huis hebben gezeten om op onze beestenboel te passen. Zijn bij de Sinjoor in Breda geweest. Vanmorgen de kleine man weer opgehaald en die had het weer helemaal leuk gehad bij opa en oma. Iedereen een fijne dag! Liefs Milo
hoi meiden na een week veel ziekenhuis hoef ik pas volgende week weer te komen maar zelf zit niet lekker in vel,badkamer s nog niet klaar mannetje doet geen ruk,mag alles alleen doen. niels is echt niet te houden en dan die jack russel pfffffffff ben het helemaal zat hier op het moment. slapen gaat niet door harde buiken douche kan ik niet of moet naar schoonouders dus gaat lekker. beebje maakt het wel goed gelukkig ga maar weer was aanzette en me tegeles die gevoegd zyn schoonmaken anders krijg je die zooi er niet meer af.
Hoi meiden! Ben ik ook weer even Vandaag "lekker" gewerkt. Op zich best een leuke dag gehad. Ik ben met een collega naar de Makro geweest voor kerstpakketten (super leuke klus trouwens!) en verder vloog de dag voorbij. @ Milo: lekker avondje gehad! Sinjoor is lekker eten hè! Zijn jullie daarna nog iets gaan doen of lekker met zn 2tjes naar huis? @ Chelleke: las dat het mooi weer is en nu niet zo weer, balen zeg. Ik hoop voor je dat het morgen weer stralend weer is. Hoelang zitten jullie nog in Italië? @ Wenneke: pff balen zeg! Geef je man eens een schop onder zn kont. De verbouwing mag nu wel eens klaar zijn, je bent hoogzwanger! Is toch wel lekker als je een paar weken voor je bevalling in een schoon en mooi huisje zit. Sterkte! ---------- Nog 1 dagje werken, jaja en dan ben ik 1,5 week vrij!!
Hai allemaal We hebben een druk weekend gehad ,onze verjaardagen gevierd,wss erg gezellig,zijn flink verwend. Zondag naar de jaarmarkt geweest in rosmalen en mijn moeder was jarig ook een hele leuke dag,jaimy die heerlijk aan mijn handen danste hahahaha. Vandaag wilde ik hier lekker gaan bijschrijven en wilde net beginnen en alles sprong uit,dus ik naar de buren vragen of hun ook geen stroom hadden en die hadden gewoon stroom,dus moest ik iemand laten komen,de hoofdstop was er uit geprongen omdat mijn wasmachine was doorgebrand,2 maanden na de garantie van 3 jaar dus ik bellen voor een monteur en wat denkj je de EDY wasmachine maken ze niet meer kunnen geen onderdelen bestellen want de EDY fabriek is failiiet daar sta ik dan,dus moet een nieuwe wasmachine gaan kopen,dat kreng hebben we 3 jaar geleden gekocht en kostte echt heel duur,en nu kan ik hem wegflikkeren,heb alles afgebeld:x Dus mijn laatste spaarcentjes bij elkaar geteld en een neiuwe gaan kopen en die komen ze morgen brengen,kan niet zolang zonderw as machine,het ergste was dat er een zeiknatte witte was in zat:x. Nou wat leukers,we zijn net naar de info avond geweest voor noël zijn school en er zaten al bekenden op leuk hoor,en de juf is ene hele lieve leuke juf,vind het wel spannend. Ik probeer nog even wat te reageren. --------------------------------------------------------------- Wenneke 20..........Jeetje meid nog steeds erg last van harde buiken en dan midden in een verbouwing zitten,veel succes ermee meid. -------------------------------------------------------------- Chelleke.........Leuke buikband,grappig hoor hahaha. ----------------------------------------------- Rozemarijke.........Mag er niet om lachen maar zag het helemaal voor me met die bus,en die buschauffer maar denken. Ik ken het wel de kruiskamp,dat is inderdaad aan de andere kant van denbosch,mijn tantes hebben er gewoond. Ik weet het je kan rare dingen doen,ik heb ook heel wat gedaan met Noèl en nu nog hoor,en die word bijna 4. ------------------------------------------------------------- Mama1984...........Een drukke dag gehad zoals ik lees,maar wel weer lekker alles schoon Leuk is dat he de voorbereidingen weer voor de verjaardagen,ik ben nu ook bezig met zijn snoeptaart voor de creche en zijn kadootjes voor uit te delen,en voor zijn verjaardag heb ik thomas de trein taart besteld,ben heel benieuwd hoe die zal worden,en dan moet ik altijd de avond ervoor de raamschildering maken,ieder jaar denk ik weer waar begin ik toch weer aan,maar als ie er dan opstaat ben ik zo trots als hij hem dan smorgens ziet. Nou ik ben wel weer aan het zoeken als ik iets tegen het lijf loop leg ik het uit en ik kan ze wel zeggen dat ze subsidie krijgen als ze mij aannemen dat de uwv dat risico beperkt als ik weer een terug val krijg,maar ben wel rond aan het kijken,hoop wel dat ik het kan,maar je kan het alwijd proberen toch. --------------------------------------------------------------
Morgen begint de terugreis, dan zit het er weer op. @ patrieske Balen van je wasmichene zeg, daar word je inderdaad niet vrolijk van
Ik leef nog Sorry, heb het idee dat ik jullie een beetje verwaarloos. De vakantie is voorbij, mijn man is net begonnen met een nieuwe opleiding en een nieuwe baan, dus ik moet nog steeds in het ritme komen........ En buiten dat blijf ik erg moe :x
Hai Wat een brakke nacht,jaimy was veel aan het huilen,maar hij hoest ook veel dus hij zal wel ziekjes worden. Wasmachine is net gebracht en ze zouden hem aansluiten en ze tilde hem wel naar boven maar er staat een dressoir in de kamer dus ze tilden hem niet verder,want ze mogen niet boven hun hoofd uit tillen,ook wel te verwachten maar goed moet ik nog wachten tot Mart thuis komt tot dat ik kan wassen. 2 ijzerboeren die al hebben aangebeld die hem graag mee willen nemen,maar dat mag niet iemand komt hem halen die maakt van de trommel een vuurkorf. Nou en het is bagger weer dus moet mezelf binnen vermaken. ------------------------------------------------------------- Duster.........wat rot dat je zo moe blijft zeg. -------------------------------------------------------- Chelleke.......Nee inderdaad ,en dan kunnen ze hem niet eens maken,ik heb nu dan maar een whirpool gekocht dat merk blijft meestal wel,en ja je moet het toch treffen of je nu een dure of goedkope koopt. ---------------------------------------------------------
Het is hier idd rustig zeg! Morgen is ons meisje jarig dus vandaag een hoop in huis gedaan en boodschappen gedaan. Mannetje en ik hebben net de huiskamer en partytent versierd Morgen gaan we gezellig een dagje naar de dierentuin en zaterdag is het feest!
@Mama; Van Harte Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Fenna Héél veel plezier in de dierentuin (welke gaan jullie?) Morgen een hele fijne verjaardag gewenst. Dat ze maar lekker verwend mag worden
Mama 1984 Gefeliciteerd met je meisje,wat leuk en speciaal he die verjaardag. Wil wel een verslagje he hahahah. Veel plezier meid
hallo allemaal @mamma: gefeliciteerd met Fenna!! Een hele fijne dag en een goed feestje morgen. Wat een mijlpaal hè! Wij hebben vandaag onze controle bij de gyn gehad. Ukkie was druk aan het springen in mijn buik. Alles klopt en loopt op schema! Zoonlief klom bijna in het beeldscherm, zo lief! Hij riep maar: mama baby!! Gisteren een dagje efteling gehad, ook heel leuk. Onze vakantie zit er weer op. Maandag moet ik weer beginnen! Fijne dag allemaal, Liefs Milo
Hoi meiden! Bedankt voor jullie felicitaties @ Duster: bedankt voor de kaart, erg leuk! We hebben een superleuke dag gehad. Vanochtend zingend Fenna uit bed gehaald en daarna naar beneden. Fenna was helemaal enthousiast over de slingers en ballonnen. Ze bleef maar naar het plafond kijken en wijzen, haha, erg leuk! Daarna cadeautjes uitgepakt: een mini poppenwagentje om de eerste stapjes achter te zetten en een pop. De pop vindt ze helemaal geweldig. Ze heeft al achter het wagentje gestaan maar ze wist nog niet echt wat de bedoeling was Daarna lekker ontbeten en op ons gemakkie aangekleed en de auto ingepakt. Rond 11.00 uur waren we in de dierentuin (Blijdorp). Lekker rondgewandeld, naar de dieren gekeken en gelunched. Fenna heeft daarna ongeveer 1,5 uur geslapen in de wagen. Daarna nog een rondje gelopen en een fruithapje op. Rond 16.00 uur zijn we richting Den Hout gereden naar het Pannekoeckershuys. Wat een leuk sprookjesrestaurant is dat! We hebben uiteraard een pannenkoek gegeten Fenna een kinderpannenkoek met banaan en poedersuiker. En omdat ze jarig is hadden ze een vuurwerkfontein in een schaaltje met slagroom gestoken. Helemaal geslaagd natuurlijk! We waren rond 19.30 uur thuis. Lekker gedouched en nog een flesje melk op en nu ligt ze heerlijk te slapen Al met al een supergeslaagde dag. Op naar morgen, dan is het groot feest en mag ze heel de dag cadeautjes uitpakken en lekker spelen met haar nieuwe speelgoed.
@ Milo: gefeliciteerd met de goede echo! Ben je net zo ver zwanger als je denkt of is de duur aangepast? En wat geweldig zeg dat Julian zo enthousiast reageerde op de echo.
Goedemorgen! @ wendy: wat een leuke uitnodiging! Je bent creactief zeg. Leuk al die fotootjes. @mamma: de echo klopte precies. Ben vandaag dus 13 weken. Zit nu 6 weken tot de volgende controle zodat ik de 20 wk echo en afspraak bij gyn op 1 dag heb. Heeft Fenna gisteren veel kadootjes gehad? Wat vond ze ervan?? @all: fijne zondag. Liefs Milo
Hai allemaal Zo heb even tijd om te reageren want de mama's van het forum zijn net naar huis heel gezellig 2 mama's langs gekomen van het jan forum met hun kindjes en 1 ouder kindje kwam mee voor noël die hebben ook erg leuk gespeeld en wij hebben gezellig gebuurt en de kleintjes hebben wat onwenning met elkaar gespeeld hahaha,was zo leuk om te zien. ...................................................................................... Wendy 1983..........Kei leuk wat je hebt gemaakt super leuk en het gedichthje is ook heel leuk, Knap dat je dat zelf kan zeg. ----------------------------------------------------------------- Milo...........Gefeliciteerd met de goede echo meid,dan valt er een last van je af he als dat goed is,dat had ik zelf wel altijd. ------------------------------------------------------------ Mama 1984.......Niets te danken meid Wat leuk dat ze zo naar de versieringen bleef kijken zeg Hahah dat komt vanzelf,als ze het eenmaal doorheeft dan moet die poppenwagen overal mee naar toe dat weet ik zeker meid. Het klinkt als een superleuke dag die jullie hebben gehad zeg,en daarna nog een superfeestje,ben benieuwd hoe ze het vond? ------------------------------------------------------