Goedemorgen, We zijn weer terug van een heerlijk weekend Scheveningen. En wat is het dan toch geweldig om weer naar huis te gaan, zodat je je kleine ventje weer in je armen kan sluiten Kom zo nog reageren, maar we gaan eerst even ontbijten...... Liefs Silvia
Hai Nou vannacht was het wat een rommelige nacht maar heb niet echt te klagen,hij ligt nu weer in zijn bedje hij was zo aan het mopperen dat ik hem in zijn bedje heb gelegd. Daalijk noël naar de creche zijn 1 na laatste keer volgende week heeft ie zijn afscheid,mama heeft er meer verdriet van als hij volgens mij hahaha. Dan moet ik vanmiddag om 14.00 terug heb luizencontrole bij de kids,mijn vriendin zei ik doe het dan doe jij het ook maar ,lekker ding hahaha. --------------------------------------------------------------- Duster........Heb je het wel leuk gehad in scheveningen,moeilijk he als je kleintje er niet bij is. ---------------------------------------------------------- Wendy 1983........Ja echt heel leuk was de 3de keer dat we elkaar zagen,de eerste keer hebben we elkaar ook hier in DB gezien,de kleintjes waren toen een maand of 3 en de 2de keer zijn we met alle mama's naar een speeltuin gegaan met een mama of 12 waren we echt ook heel gezellig en nu waren ze weer hier als je dan ziet hoe hard die kindjes allemaal gaan. Niets te danken hij is echt gewoon heel leuk,als Noël een feestje geeft kom ik er 1 bij jou bestellen hahahah. ---------------------------------------------------------
nou zal hier ook even snel doorgeven dat ik op 19-09-2009 de trotse moeder ben geworden van een prachtige dochter genaamd Rosalie ze weegt 3875 gram en is 52 cm lang
Hai allemaal Nou pfffffff zit nog bij te komen wat een gehaast vandaag zeg blehhhhhhh,ik kan daar helemaal niet tegen. Vanochtend om 6.45 uit bed,iedereen lag nog te slapen zul je zien he Iedereen verzorgd en toen Noël naar de school gebracht hij moest meteen met 2 klassen gymmen,32 kindjes en in een gymzaal,in het begin vond hij het nog allemaal leuk,de kindjes waren wat onwennig en hij kon helemaal niemand Dus toen gingen ze tikkertje doen en hij moest de mensen af tikken en iedereen werd dus heel druk en rennen en hij kwam naar mij gerend,en begon te huilen de juf zei dat het beter was om weg te gaan,en dat deed ik niet ik ken Noël en die kan dan helemaal doordraaien en dan wil hij helemaal niet meer. Dus ben ik met hem naar de kleedkamer gelopen om rustig met hem te praten,en daar begon hij zo hard te huilen,en zei mama ik vind de grote school niet leuk en wil terug naar de kleine school,ik hem wat drinken gegeven en gezegd dat dat niet kan,toen kwam de juf en zei noël en hij zei toen jij bent een heks,ik werd helemaal rood,ik zei ow dat komt door dat boekje van gisteren hennie de heks dus uitgelegd dat ze een goede heks is Hij zei ik vind buiten spelen leuk,dus ik legde hem uit dat gymmen ook buiten spelen is maar dan binnen,en dat wilde die wel als ik maar zou blijven en toen wat denk je hij kreeg een vriendje en weg was ie hahahah. Hij is netjes mee naar school gegaan en ik ben naar huis gegaan en het is goed gegaan. Nu het cb verhaal,noël is helemaal goed gekeurt en jaimy ook,noel is nu 103 en weeg 17 kilo en is geslaagd voor de blokjes test en de ogen test. Hij heeft zijn prik gehad en mopperde even en dat was het echt een grote stoere vent,maar na zijn prik zei die meteen daag en liep de kamer uit hahaha Jaimy is nu 9130 en 73 cm en nette hoofdomvang en is ook verder geslaagd voor alles,was verder niet veel om aan te merken. Allen dat ze het niet eens was dat we de fles hebben laten vallen,ik vroeg haar heel duidelijk wat er het blangrijkste is de fles of brood en dan was het toch brood dus dan geen middag fles meer en wel de laatste fles nog geven die 2 flessen van 240 cc moeten ze echt nog hebben Nou reageren lukt vandaag denk ik niet meer,ga mijn kerels in bad doen en naar bed __________________
Hallo meiden, Weinig geschreven hier, niemand wat leuks/nieuws te melden Hoe gaat het met iedereen? Hier alles goed. Weer lekker weekend. Met allemaal gezellige afspraken bij vrienden. Verder hier ook geen nieuws. Mijn buikje begint nu wat ronder te worden. Helemaal einde van de dag. Leuk hoor. Ervaar deze tweede zwangerschap wel anders. Net zo bijzonder, maar ben er minder mee bezig. Fijne avond iedereen! Liefs Milo
Hai Nou hier is het vandaag een drama geweest,noël en jaimy waren echt de hele dag superlastig,maar goed je kan niet altijd goede dagen hebben,duik daalijk ook vroeg mijn bedje in. Morgen naar de efteling met de familie --------------------------------------------------------------- Milo.........wat leuk dat je buikje nu zo begint te groeien. Ik had dat niet met mijn zw pen maar dat komt denk ik ook om mijn angst die ik had ivm zoë*. ---------------------------------------------------------- Wendy 1983..........Ja altijd fijn dat ze goed gekeurt worden bij het cb.
Hallo, @ Mamma Nog gefeliciteerd met Fenna Fijn dat het een heerlijke dag was @ Mila Fijn dat alles goed was bij de gyn @ Wendy Leuke uitnodiging @ Jolanda Gefeliciteerd met de geboorte van Rosalie @ Patrieske Kindjes weer goed gekeurd bij het cb, fijn
Hai allemaal Nou we zijn weer thuis,jeetje wat een dag,we kwamen om de hoek bij waalwijk van de snelweg en kwamen meteen in de file,we dachten eerst dat er iets was gebeurd maar nee er stond gewoon dik 12 km file voor de efteling het was keidruk,normaal rijden we er binnen 25 min naartoe van uit ons huis en nu waren we 1.25 onderweg,dus de rijen bij de atrakties waren keilang en dan moet je gaan kiezen waar gaan we in,maar toen werd er opgeroepen dat hij een uur langer openbleef,en we zijn ook echt tot 18.55 gebleven,en het was leuk maar wel druk,echt bij de dingen waar we waren stonden we echt dik een uur in de rij,zelfs in het sprookjes bos was het beredruk. Maar we hebben het echt heel gezellig gehad. Zelfs jaimy keek zijn oogjes uit. ---------------------------------------------------------- chelleke..........Ja dat is altijd fijn om te horen dat je kindjes weer goedgekeurt zijn ---------------------------------------------------------
Hai Nou het was wel een rustige nacht maar jaimy was echt niet zo lekker en toen ik hem vanochtend zijn fruit zat te geven begreep ik het,er zit een klein puntje van een ondertandje,dus nu begrijp ik ook wel dat hij zo aan het mopperen was. Nou ik heb vanochtend de traktaties helemaal afgekregen en ook de bedankjes zijn af,nu moet Mart de egel nog uitsnijden en kan ik hem gaan inpakken en dan klaar zetten voor de prikkers,en dan kan morgen alles mee naar school. En noël blijft ook gewoon zo lastig doen echt niet te geloven:x,maar we gaan nu echt het negatieve negeren en continu op zijn strafplek zetten,we moeten nu echt samen hier over eens zijn,gisteren ging Mart weer tegen mij in dat kan gewoon niet,want hij weet dat helemaal uit te spelen -------------------------------------------------------------- Bedankt chelleke
meld meook effe beebkamer is byna klaar nu onze kamer nog dan is alles af. ik mag 3x ind e week aan ctg en volgend e week weer naar de gyn.ook weer blaasonsteking gehad ,en heb constant harde buiken. ook slaap al een week niet van pijn onderin me buik. fijne avond
Hee Lieve meiden! Sorry dat ik even niet heeel uitgebreid reageer. Ik heb een hele drukke week. Ik sta op een beurs in Utrecht voor mijn werk. Ik kom net pas thuis en morgen heb ik nog zo'n dag Maar als het rustiger is op het werk dan reageer ik weer volop hoor. Hier gaat alles goed. Jesse is erg vrolijk en we moeten hem echt iedere ochtend wakker maken haha... het is een echte slaapkop Hij is vandaag een dagje bij mijn ouders geweest. mijn ouders hebben zo genoten!!!
Hai Nou het reageren is van mijn kant ook even wat minder,ik ben echt flink ziek ben gisteren naar de ha gegaan en heb een ab kuur gehad en heb en blijf het ijskoud houden.....maar goed de ab kuur moet zijn werking nog gaan doen. De kleintjes zijn ook beiden strontverkouden. Noël net op school afgezet en het was al overgeven en hysterisch huilen voordat ik in de klas was,het word steeds erger en erger,vind het echt verschrikkelijk. Ik liep naar buiten en toen hoorde ik een andere moeder tegen een andere moeder zeggen dat haar kindje niet meer wilde omdat noël doet overgeven,en ik zei meteen dat noël pas 4 is dus dat niet express doet,kom eens op zeg,ze werd rood ze had mij niet gezien:x,maar ik snap best dat het rot is voor andere kindjes maar kom eens op,ook hun kindjes moesten voor het eerst he. --------------------------------------------------------------- Wendy 1983.........Wat doe je op die beurs dan meid? Wat leuk dat hij het zo'n zin heeft bij zijn opa en oma,gezellig toch. -------------------------------------------------------------- Wenneke 20..........Lekker dat alles nu af is,de baby kamer dan. Hoe waren je controles meid?