Hallo mama's! Mijn moeder wilt graag voor sinterklaas mijn dochtertje een pop geven. Ze wilt er eentje met een kaal hoofdje. Nu zag ik de little baby born, alleen bij de een staat dat ie vanaf 1 jaar is en bij de ander vanaf 3... Dus wat klopt nou? Wie heeft er een pop voor een 1 jarige gekocht of ooit gekocht? Ik hoor het graag!
Mijn dochter heeft hem gekregen voor haar eerste verjaardag. Ze is er verslaafd aan en speelt alle situaties na met de pop, een grote hit!
Ik heb voor de zomervakantie dit popje gekocht: Zachte Babypop 30cm Is een klein popje met een zacht lijfje, volgens mij is'ie 20 cm. Echt een popje waar ze mee loopt te zeulen. Maar goed ik vond baby born toen ook te duur
hier toen ook die kleine babyborn gegeven met een jaar....en nog steeds favoriet bij mijn vijf jarig meisje!
Ik heb van Haba een pop gekocht, is een stoffen popje die ook gewoon in de wasmachine kan. En ze is er gek op, zodra ze het popje ziet krijgt het een kusje. Volgens mij heet het popje Luisa ofzo.
Ik heb de my first baby annabel ofzo. In ieder geval is die dus kaal, zacht lichaam en niet zo groot. Ik heb express de meest simpele variant genomen (dus zonder geluid) want ik was bang dat dat juist zou afschrikken
Onze oudste kreeg er al eentje toen ze 6 maanden was, van een oom en tante van mijn man. Ik dacht echt van: wat moet ze daar mee, maar was een groot succes! Gewoon een goedkope pop met kaal hoofd/zacht lijfje trouwens. Heb voor onze jongste voor haar verjaardag ook zoiets gekocht. Nog nooit op de leeftijdsindicatie gelet, lijkt me een beetje onzinnig namelijk... (Of het moet zijn vanaf wanneer ze de pop zelf kunnen aan- en uitkleden).
De grote babyborn (compleet hard lijf) is vanaf 3 jaar, maar de little babyborn (zacht lijf) is vanaf 1 jaar. Hier ook met de eerste verjaardag gegeven, eerste 2 maanden is ze er bang voor geweest maar daarna was en is het een grote hit.
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik kies voor de little babyborn pop, die vind ik wel schattig!
Hier ook de little baby born, voor de eerste verjaardag direct helemaal verliefd moet iedere dag overal mee naar toe!
Bij de kruidvat is een schattige te koop! Er staat bij vanaf 3 jaar, maar wel met een zacht lijfje...is dit dan die little babyborn die geschikt is voor mijn dochtertje of niet?
ik heb een HABA pop gekocht voor mn dochter. ze vind hem geweldig. staat vanaf 18m maar 1jaar kan prima hoor HABA Pop Elise 30 cm | Spelen & leren | Poppen & knuffels | Pluche dieren