help... bijgelovig?

Discussion in 'De lounge' started by , Nov 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik heb me compleet geschift bang laten maken. Er kwam plots iemand op msn, die allerlei dingen van mij wist. Hij zei rare dingen zoals bedenk maar jongensnamen, en toen ik zei ik hoop op een meisje zei hij 'niet doen, hij zal gezond zijn' en toen ik zei ja dat hoop ik dan als het een jongen is heb ik kans op spierdystrofie want daar ben ik draagster van... Zei hij meisje ik ga geen onrust wekken in je leven, ik zal verdwijnen hier. Hij zei mijn oprecht succes gewenst... En verdween toen! Ik word gek! Ik heb hier geen goed gevoel bij en ben echt bang. Wat als er iets mis is met het kind? Hoe kan ik dat te weten komen? Ik had bij het begin al een vreemd gevoel bij deze zwangerschap...

2. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Hoe kan iemand plots op msn komen? Die moet je dan toch eerst accepteren? Heb je helemaal geen idee wie het was? Misschien gewoon een (zieke) grap van iemand? Wel vreemd hoor..

Liefs Jessy

3. Niet meer actief

Het is een verwijderd persoon, iemand die niet meer in mijn lijst staat omdat het te lang geleden was dat ik ermee gesproken had. Ik heb dus geen idee wie het is...

4. 'er kwam opeens iemand op msn' ? je moet toch altijd accepteren voordat je iemand toelaat in je lijst?

nouky ik zou me echt niet gek laten maken als ik jou was. er zijn zoveel rare mensen met rare gedachten en rare woorden. iedereen denkt wel wat te weten over van alles en nog wat.

een beetje vreemd vind ik ook wel dat je tegen een wildvreemde verteld dat je op een meisje hoopt. en je verteld over een evt ziekte. je geeft je dus genoeg bloot aan een wildvreemde zodat hij je bang kan maken.

als je kindje ziek is, of een ziekte, of het een jongen of een meisje is, dat zijn dingen waar je NU niks aan kunt doen. wat je NU wel kunt doen is iets aan je instelling veranderen. als die positief is, laat je je toch niet gek maken!

5. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    vreemd

iemand kan toch idd niet zomaar in je msn komen?!

6. Niet meer actief

En een prenatale test? Jaren geleden is gebleken dat ik draagster ben van duchenne/becker en als ik een jongen heb heb ik kans op een kindje dat sterft als hij een jaar of 20 is. Zijn spieren breken 1 voor 1 af tot het hart of de longen ermee op houden...

7. Niet meer actief

En een prenatale test? Jaren geleden is gebleken dat ik draagster ben van duchenne/becker en als ik een jongen heb heb ik kans op een kindje dat sterft als hij een jaar of 20 is. Zijn spieren breken 1 voor 1 af tot het hart of de longen ermee op houden...Ik heb me nooit veel zorgen gemaakt, mijn eerste was een meisje en de jongens in onze familie hebben geen problemen ondanks dat tantes ook draagster zijn.

8. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    Foei laat je toch niet gek maken door gezwets op msn. Misschien eens wat voorzichtiger zijn met wat je over jezelf vertelt? Je geeft mensen op deze manier voer om je bang te maken. En als je het wel wilt geloven.Hij zegt dat je kindje gezond zal zijn...

9. Niet meer actief

Mja je hebt een punt, maar dat zei hij voordat ik vertelde over de spierziekte... Nuja als hij wéét dat het een jongen is, dan moest hij dat eigenlijk ook weten... Dus ik weet het niet, geloof in waarzeggen maar mss wou hij me gewoon gek maken. Ik hoop het, maar heb van bij het begin zo een slecht gevoel bij mijn zwangerschap.

10. als jullie kindje die ziekte zou hebben zou iets heel ergs zijn.

maar je gaat je toch niet laten opjutten door iemand op msn?
    ergsn anders las ik ook dat je je zorgen maakt over de grootte van je buik.
    nouky ik heb je foto's bekeken en je buik is er een om trots op te zijn.

11. Niet meer actief

Dankje! Ja ik ben eigenlijk ook wel blij met mijn buik, ik snap niet waarom ik zo twijfelde, heb dat vaak tegenwoordig. Pff de zwangerschap maakt me zo onzeker! Ik heb eigenlijk de laatste jaren steeds meer zelfvertrouwen en nu ik zwanger ben voel ik me precies helemaal labiel...

12. Milla

Milla Niet meer actief

Iemand met een gave zou dat nooit ongevraagd brengen en zeker niet op die manier. Dus maak je geen zorgen. Een prenatale test is veel betrouwbaarder. Was je dat van plan? Dan heb je tenminste zekerheid..

Share This Page