Noorderlicht

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Vannacht zou er kans zijn om het te zien

volgens laatste berichten nu al zichtbaar in omgeving Sneek

wie ziet wat? :)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee :( ben nog in mijn eentje helemaal buitenuit gegaan maar het was vooral griezelig alleen.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ik ga maar eens even een kijkje nemen....moet de hondjes nog uitlaten, dus komt goed uit

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik durf niet meer naar buiten. We zitten op een goede locatie maar kan vanuit mijn raam het noorden niet zien.

5. Laaarrr

Laaarrr Actief lid

20 dec 2012
    196
    0
    16
    NULL
    Rotterdam
    ahw, mensen uit de stad hebben ook niet veel kans om hem te zien :( jammeeeerrrrrrrrrrrr, en ik durf nu ook echt niet meer naar buiten hoor:O

6. Delta

Delta Niet meer actief

Waarom durven jullie niet naar buiten dan? Ik heb het nog nooit gezien en zie nu ook niks vanuit het raam :p

7. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Nou, middenin het buitengebied, ik zie geen donder en heb geen zaklamp bij de hand. En ik heb toch ergens de angst dat er mensen met verkeerde bedoelingen langs kunnen komen (hoewel er hier niets te halen valt :D )
    Maar ik ben toch een stukje naar buiten gegaan maar de maan geeft teveel licht

8. Delta

Delta Niet meer actief

Ja dan is het niet zo handig.. Vind dat ook wel eng, zeker als het er heel stil is! Ik woon midden in de stad, dus veel licht en veel mensen om mij heen. Jammer dat je niks gezien hebt!

9. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Las dit bericht en lag al in bed maar toch er maar weer uit gegaan haha. Maar hier ook niks te zien in buitengebied. Jammer want het lijkt me wel mooi.

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.424
    113
    Ik had willen kijken maar ben helaas vannacht niet wakker geworden dus niks gezien

11. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik heb de hondjes uitgelaten om 23.00, toen was er wel een enorm mooie aparte maan te zien maar geen noorderlicht...

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    stond om 5 uur buiten maar toen was het helemaal bewolkt jammer genoeg

13. Aby

Aby Lid

7 feb 2014
    21
    0