Ja zeker! De kans is echt abnormaal groot nu. Gewoon rond 23.00 uur even proberen met je telefoon en de optie 'nachtstand' aan. Dan een foto maken, telefoon goed stil houden en dam de foto bekijken
Hier nu ook 0 procent kans haha, maar ik hou hoop. Vannacht ben ik door de ingestelde waarschuwingen van een app heen geslapen, balen!
Ik vrees dat er te veel licht is hier. Lig in bed met de gordijnen open maar er staat een straatlamp op een paar meter. Ik ben niet snel jaloers behalve op mensen die het noorderlicht gezien hebben echt mijn nr 1 bucketlist
Hier met telefoon van man wel wat strepen gesignaleerd maar in de voorbeschouwing van de foto helaas. Eenmaal gerendered geen bal te zien...nu nog de undo knop vinden
Nu in het noorden van Zuid Holland wel op de foto te zien. Met het oog zie je witte 'strepen' in de lucht
Hier, midden van het land, ook niets vanavond. Volgens vrienden (kenners) is de activiteit erg laag vandaag. Dus vandaag gewoon naar bed, hahaha
Voordat ik naar bed ging was het volgens de app 14 km verderop gesignaleerd, maar was de kans klein. Ben dus gaan slapen met het idee dat ik wel een alarm zou krijgen, maar helaas. Werd om half 3 wakker en toen stond er een melding van 2 uur daarvoor, dat de kans groter was. Helaas geen alarm gehad en ook niks gezien. Echt jammer! Woon in het noorden van Zuid Holland.
Vrijdag op zaterdag mooi kunnen zien met de camera op mn telefoon. Gister een heel lichte gloed, we hebben rond 23 u gekeken beide dagen. Dan is het net donker genoeg. We waren op een vrij donkere camping op de veluwe. Ondanks de hoge bomen prima de roze gloed kunnen zien. Vanavond zou het ook nog kunnen komen. Ik hou het weer in de gaten. Maar we zijn nu weer in bewoond gebied met veel straat verlichting. Dus ik ben benieuwd
Iemand een idee of het de moeite waard is straks nog even naar buiten te gaan? Heb zelf geen app ofzo.
Aurora app in zh is niet positief. Net een testrondje gedaan maar ook op camera niks. 6% kans maar bewolking neemt ook behoorlijk toe hier.