wij hebben voor een hele mooie prijs een tweelingwagen kunnen overnemen. Een koelstra met drie wielen en dus twee reiswiegen/zitgedeeltes naast elkaar. Wie heeft rr ook een dubbele wagen en past dit door je voordeur en door de poortjes van de supermarkten? Daar niet bij stil gestaan...en uitproberen met een nog lege kinderwagen of ik in de c1000 kan is ook een beetje apart
Wij hebben de bugaboo donkey. Deze staat er wel om bekend om erg smal te zijn. Hier past hij door de voordeur en kan ik door winkels heen. Alleen de kruidvat is soms lastig. Want zodra er iemand in het pad staat of er bijvoorbeeld een stellage is kan ik er niet meer doorheen.
Mijn duowagen, een Easywalker, paste niet bij mij door de voordeur. Maar ik heb een huis uit de jaren '50, dus wellicht dat het daar aan heeft gelegen. Bij ons bij de supermarkt kon ik alleen door de rolstoelkassa, met extra ruimte. De gewone kassa's waren te smal.
Ik zou gewoon even een meetlint pakken. Daar kun je wel de gangpaden mee door. Ik heb de Phil & Teds Vibe en ben er erg blij mee. Onze jongetjes zitten achter/onder elkaar en de wagen is nauwelijks breder dan een gewone wagen, dus ik kan overal naar binnen. Ook de bus. Net als Amethist paste een wagen met stoeltjes naast elkaar bij ons niet door de voordeur. Ook wel handig om even te checken!
hmz...gaan t straks maar ff controleren en opmeten... Volgens mij issie t zelfde als de easywalker qua formaat....
Ik wacht nog op m'n wagen, maar ben bang dat ie onze voordeur niet door gaat komen, is ook een oude woning. Vroeg me idd ook af of ie bij de supermarkt wel naar binnen kan, want die poortjes zijn niet altijd zo breed. Meeste winkels gaan volgens mij wel, maar idd bij de Kruidvat zal het lastig worden, staat vaak van alles in de gangpaden! Weet natuurlijk niet of ie qua breedte net zo breed is ook.
Hier een Donkey, die is 74cm in duo-stand. Gaat hier prima met de voordeur. En in winkels ook geen probleem, soms staat er idd iets in een gangpad bij Kruidvat, maar dan rij ik gewoon achteruit terug ofzo, was met m'n vorige wagen (Cameleon) niet anders.
hier ook een easywalker rijder, de deuren waren bij ons geen probleem maar de kruidvat was geen beginnen aan. Ook nam ik bij de supermarkten idd de kassa voor extra brede voertuigen. Het is een mooie ruime wagen maar niet handig voor dit soort dingen.
@Natasjee: haha wat voor wagen heb jij?! Ben wel heel benieuwd hoe een drielingwagen eruit ziet Hier net alles uit de auto gehaald en hij past makkelijk door de voordeur Gelukkig maar. Zal m nog even opmeten en dan ook t poortje van de c1000 meten. Als er brede kassa ingangen zijn dan moet dat poortje bij de ingang ook breed genoeg zijn lijkt me. De kruidvat is ook rampzalig met mijn enkele wagen. Vreselijke winkel!
De donkey is 75 cm breed. De meeste deuren zijn toch wel breder dan dat hoor. De meeste deuren zijn tussen de 80 en 90 cm breed. De gangpaden van de normale kassa's lukte soms net wel, soms net niet met de donkey. Maar nogmaals de donkey is vrij smal alleen de Moutain Duet is smaller. Winkels als kruitvat vond ik met mijn Joolz ook al lastig, de bak is wel smaller maar de wielbasis is breder (net zo breed als de donkey in monostand). Tja je bent breder maar mijn ervaring is dat je er alles mee kan doen, en in het kruitbat verbouwde ik gewoon de boel (dingen opzij schuiven ed. )
Ik zweer (nu in verwachting van onze 2e 2ling) bij een maxitaxi/inglesina voor het boodschappen doen. Je past overal door, in de auto lekker praktisch, ideaal!