Hier ook veel van Noppies en het valt erg mooi. Mijn dochter had al heel snel maat 62 aan van shirtjes en leggings. Broekjes deed ze wel langer mee. Nu zit ze met alles in maat 74, maar heb 2 leggings van Noppies die al 80 zijn.
Hier ook een Noppies fan!! alle 3 de kids hebben genoeg in de kast liggen Vooral mn jongste 2 hebben voor 90% noppies in de kast haha....
Hier ook een noppies fan, mijn dochter was in het begin nogal fors maar later werd ze steeds smaller en dan zit dit merk echt super mooi. Valt idd wel kleiner maar vooral smaller hier zit ze nu in de overgang van 80-86 en noppies 86 zit perfect, maar zo heb ik ook wel dingen van andere merken die over moeten naar 86. Ik heb net de nieuwe voorjaars collectie besteld, echt super leuk weer en gelijk 10% korting. Naar mijn mening vallen de spijkerbroekjes wel weer vrij normaal.
ik heb net ook Noppies besteld bij Hummbee.com, hebben ze 60% korting op Noppies! misschien ook leuk voor jullie om te weten heb trouwens alles in maat 56 besteld