Ik wil de kinderstoel van Stokke. Nu kost hij bij de Prenatal tijdelijk 139 euro en krijg je er ook nog eens gratis babyset + table top bij. Ik weet dat de Babydump altijd de goedkoopste wil zijn. Op de site stond dat ze de prijs aanpassen als iets ergens anders in de aanbieding is. Maar betekend dat dat de Babydump de Stokke kinderstoel + accessoires voor 139 euro verkoopt of er dan echt onder? Als het dezelfde prijs is kan ik net zo goed naar de Prenatal gaan, scheelt weer moeten leuren om de prijs en ze zijn beiden even ver weg. Maar als de Babydump echt onder de prijs gaat zitten wil ik best gaan zeuren hihi Wie weet dit?
Maartje: zoals ik het lees op de site van Prenatal krijg je de tabletop gratis als je én een stoel van 139,00 euro koopt en daarbij een babyset van 34,95 euro dus dan betaal je 174,00 euro of ik lees het niet goed, dat kan ook hoor
Ik denk niet dat de Prenatal het zo bedoeld: Check maar eens de Babydump website met de prijzen: Daar is de Trip trap 139 euro, de Trip trap met babyset kost daar 169 euro. Volgens de website van de Prenatal verkopen ze 'hem' normaal voor 179 euro. Het is dan wel zo dat de Prenatal duurder is dan de Babydump, maar het lijkt me niet zo dat ze zichzelf zo uit de markt gaan prijzen door de stoel zonder babyset 10 euro duurder te maken dan dat de stoel + babyset bij de Babydump kost. Uiteraard kunnen ze ook 'spelen' met de van=voor prijs, maar ik denk niet dat dat bij dit het geval is Ik ga volgende week ff bij de Babydump vragen of zij nog iets aan hun prijs kunnen doen nu je bij de Prenatal voor 139 euro de stoel+babyset+table top kunt krijgen Ben benieuwd!!
Mmm, ik heb ook het idee dat je een stoel én een babyset moet kopen, en dat de tabletop dan gratis is. 'Tijdens de saleperiode van 5 dec - 8 januari krijgt u bij aankoop van een Stokke® Tripp Trapp® en Stokke® Tripp Trapp® Baby Set een gratis Stokke® Table Top cadeau.' Dan kom je op 175 euro, en dat is helemaal niet zo heel erg voordelig. Heb zelf in de zomer een Tripp Trapp bij Prenatal aangeschaft, en toen kostte de stoel nog 109, dus het tabletop betaal je eigenlijk gewoon zelf . Suus
Gisteren bij Prenatal geweest en je leest het wel verkeerd Kijk en lees ook maar eens goed als je daar bent. Maar je kan het altijd proberen bij de Babydump of Prenatal natuurlijk, niet geschoten is altijs mis
En ik zie net bij BD dat ze die actie ook hebben maar dan voor 169,00 euro dus dat al goedkoper. Wij gaan er ook nog maar eens over denken