Luiertas / verzorgingstas

Discussion in 'De babyuitzet' started by Minerva, Apr 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dag allemaal,

Ik ben eens op zoek gegaan naar een luiertas en kwam deze leuke tas tegen: bol.com | Little Company - Black Label Soft Leather Look Bag Luiertas - Taupe | Baby.... Heeft iemand toevallig ervaring met deze tas? En zo ja, is het een aanrader?

Aangezien dit mijn eerste is, heb ik natuurlijk geen ervaring met wat een goede tas is en wat een goede luier-/verzorgingstas maakt. Heeft iemand misschien wat tips/do's en dont's voor mij? :)

Alvast bedankt!

2. Gitster

Gitster Bekend lid

Nov 23, 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik zou helemaal geen luiertas kopen.
    Ik heb zelf die van Cowboysbag en ben er erg blij en tevreden mee maar eigenlijk volstaat een gewone ruime tas ook.
    Los matje en luiers erin en klaar! Voor die keer dat je langer weggaat kun je daar ook voeding ed in doen.

3. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,858
    461
    83
    Jep, ik heb die! Zelf nog geen ervaring, ik vond em vooral erg leuk :) Maar mijn zus heeft em in het bruin en die is er erg tevreden over.
    Wat betreft de discussie luiertas vs. gewone tas heb ik van meerdere mensen gehoord dat een goede luiertas echt wel prettiger in het gebruik is voor dit doel dan een gewone tas. Er zitten nl. vaak speciale vakjes/houdertjes in voor dingen als flesjes en pampers, die je in een gewone tas niet hebt. En als je gewoon een leuke luiertas koopt, die er niet als zodanig uit ziet, zoals die van Little Company, dan kan je die later toch ook gewoon weer als 'gewone' tas gebruiken?

4. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik heb niet die, maar wel van little compagny de rockbag. Heb dan wel die lelijke sleutelhanger ervan afgehaald. Ik ben erg tevreden met de tas. Ik vind die stoffen tassen die vaak bij een kinderwagen horen zo lelijk. Dit zijn tenminste mooie tassen.

5. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
  6. Minerva

Minerva Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties!

Ja, het lijkt mij inderdaad ook prettiger in gebruik door al die vakjes e.d. én zeker een bijkomend voordeel is dat ze eruit zien als een "normale" tas en later als zodanig gebruikt kunnen worden.

@Charise: die had ik in eerste instantie ook op het oog, maar vind deze eigenlijk nét ietsjes mooier :)

@ Annette: die heb ik ook gezien en vind ik ook érg leuk! Vooral die groenige kleur. We hebben namelijk een groene/mint groene kinderwagen en daar zou die goed bij passen :)

@ Gister: in eerste instantie dacht ik hetzelfde als jou hoor, maar nu lijkt mij een luiertas wel net zo makkelijk vanwege alle vakjes. En uiteindelijk is de luiertas die ik op het oog heb, ongeveer net zo duur als een andere niet-luiertas die ik dan zou kopen. Je krijgt er ook nog een handig matje bij, dus da's helemaal top!

Nogmaals: dank allen!

7. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

Mar 24, 2011
    717
    0
    0
    Ik heb ook de Little Company Rockbag. Ben er erg tevreden over. Ze verlenen ook een prima service: het matje was gescheurd na een tijdje, ik had ze gemaild en kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd.

8. Minerva

Minerva Niet meer actief

Netjes!! Ik denk ook wel dat het een tas van Little Company gaat worden :) Nu ik weer even gekeken heb, vind ik de Rockbag ook wel erg leuk..... keuzes!! :)

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik heb laatst de little company totem camel gekregen van kijn man.
    Ben helemaal verliefd op die tas, vooral om te gebruiken voor het werk.
    Al mijn spullen passen erin+ de kolfspullen.
    En als luiertas is ook heel mooi en sjiek.

10. Minerva

Minerva Niet meer actief

Bedankt voor je reactie! Goede keus van je man dus ;)

11. San88

San88 Lid

May 9, 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat er ook aan te denken om die tas van Little Company te kopen, maar uiteindelijk is het de Ella Quilted van Babymel geworden :)

12. Minerva

Minerva Niet meer actief

FF googlen ;) Maar die bevalt goed?

13. San88

San88 Lid

May 9, 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ik hem snel kan gebruiken, maar het lijkt me een ontzettend fijne tas! Hij is mooi ruim en hij staat super bij onze kinderwagen haha :D

14. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hier die discussie gevoerd met mijn man en uiteindelijk toch vooral de gewone tas gebruikt ipv de luiertas die we bij de kinderwagen gratis hadden gekregen. Mijn man stond er echt versteld van dat in die gewone tas net zoveel in past als in de luiertas. En die vakjes heb ik nooit gemist.
    Dus zou gewoon de tas kiezen die jij het mooiste vind :D

15. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik hebben de babymoov, baby naturel.
    Mijn vriendin heeft hetzelfde model in gebruik en die tas is zo handig.
    Kan niet wachten tot ik um kan gebruiken haha (tassenmens) ;)

16. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik heb dezelfde tas en vind hem super! Lekker veel ruimte en hij ziet er nog leuk uit ook :) Ik vind een luiertas toch praktischer dan een gewone tas. Zo is de voering in een luiertas vaak afneembaar en dat is best handig als je vieze kleertjes bij je hebt of er iets lekt. Daarnaast zijn de vakjes voor de flessen/speen/veschoningsmatje erg handig en dat heeft een gewone tas niet. Moet eerlijk zeggen dat de tassen van lässig qua indeling nog praktischer zijn, maar deze is mooier ;)

O ja: ik schrok wel een beetje toen ik de tas in het echt zag, want ik vond hem echt huge! Maar nu ik hem gebruik ben ik wel blij dat hij huge is :D

17. Zally

Zally Bekend lid

Oct 3, 2012
    602
    1
    0
    Hier ook de rockbag van little compagny ik ben benieuwd hoe die uiteindelijk gaat bevallen

18. Minerva

Minerva Niet meer actief

Uiteindelijk is het deze tas geworden: bol.com | Little Company - Black Label Soft Leather Look Bag Luiertas - Taupe | Baby... bij de Baby-Dump mét gratis Luvion tashaak ;) Had er al ééntje, maar nu dus twee :p

Ik moest toch twee broeken retourneren, dus ik heb het bedrag dat ik terug heb gekregen verrekend met de tas. Mooie grote tas zeg! Ik zat, zelfs in de winkel, nog zwaar te twijfelen tussen deze en de rockbag, maar aangezien we een kinderwagen hebben met groentinten, leek mij deze wat mooier. Zwart is dan ook zo...euh... zwart. Daar komt nog bij dat ik niet zo'n fan ben van dierenprintjes :) Maar als het op het model aan zou komen, dan vind ik de rockbag wel mooier dan deze. Uiteindelijk denk ik wel dat deze tas beter past bij de kinderwagen :)

19. soeee

soeee Niet meer actief

Mooie tas heb je uiteindelijk uitgekozen :D

20. Minerva

Minerva Niet meer actief

Thanks! Ben er ook wel erg blij mee :D Ik stond er vooral erg van te kijken hoeveel ruimte erin zit!

Share This Page