Wie weet of je de banden van de mura ook los kan kopen ergens? Ik heb al op de site gekeken van maxi Cosi maar daar kan ik het niet vinden. Ook gaf google niet echt duidelijke resultaten. Ik wil namelijk graag ipv van luchtbanden die ik nu heb de foam banden.
Maxi - Cosi Mura Onderdelen koop je bij Baby Max! | Online babyspullen kopen | Baby Max Veenendaal ik weet niet of je hier iets aan hebt. en anders mailen naar maxicosi, ik weet namelijk niet of de foam banden op het oude model kan.
Oef! Ja, ik ben wel iets tegengekomen... heb een keer gegoogled op "onderdelen Maxi Cosi Mura" o.i.d. je kunt ook googlen op accessoires enzo.
Op de site van MaxiCosi staat bij "service" een kopje "veel gestelde vragen" Daar vind je ook de vraag waar je onderdelen voor je kinderwagen kunt bestellen:
Ik weet niet of dit klopt, maar ik heb wel eens gehoord dat je die bandjes ook bij de fietswinkel kan kopen. Zelfde maat etc, maar goedkoper dan via maxicosi zelf. Het schijnt dezelfde maat/formaat te zijn van iets wat je bij de fietszaak kan kopen
Ik heb ondertussen mailcontact gehad met maxi Cosi en de luchtbanden zijn te vervangen voor foam banden dus ben helemaal blij
Beetje suf misschien, maar wat is het voordeel van die foambanden dan? Ik heb er nu ook luchtbanden onder zitten, dus ben wel benieuwd
Nee zijn geen luchtbanden. Foam banden kunnen niet lek dat is het voordeel ervan en je heeft ze niet op te pompen
Hm vreemd ik kan ze wel vinden het is het hele wiel waar je naar moet kijken ik zal de linken wel even plaatsen. LMS | Maxi-Cosi Mura 3 Plus Voorwiel LMS | Maxi-Cosi Mura Plus Achterwiel Als het goed is werken de linken
Dank je! Duur grapje! Alle banden vervangen kost me de helft van de nieuwprijs van m'n wagen Ik hou het toch maar bij m'n luchtbandjes haha
Ik vind het wel meevallen heb voor 140 euro de banden die ik wil. Is veel goedkoper als een nieuwe mura waar verder behalve de banden dus geen verschil in is.