Hoi, Mijn dochter van 2 heeft een lievelingsknuffeltje het olifantje van Winnie de Pooh, nou lukt het me gewoon niet om de zelfde te vinden want nu hebben we er nog maar 1 van en ze kan echt niet zonder hem.. nu is mijn vraag aan jullie hebben jullie toevallig nog zo'n knuffeltje liggen ik wil er best voor betalen. Het moet wel de exact de zelfde zijn anders doet ze er niets mee, ze tut met zijn staartje
Dat is lollifant.. Mijn neefje had ook zo'n onvindbare knuffel, met friemelstaart. uiteindelijk wel eentje gevonden. Maar toen was de eerste al zo "afgeknuffeld" dat het nog weken heeft geduurd voordat hij die nieuwe accepteerde. Geloof dat mijn zusje de knuffels in de nacht omwisselde, zodat hij in zijn slaap er aan gewend raakte..
ja heb er al meerdere via marktplaats gekocht maar dan zijn ze weer groter of andere staart.. en dan doet ze er echt niets mee
IK vond deze op mp. Marktplaats.nl > Zachte Lolifant van Winnie the pooh - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
ik heb er 1 die er exact op lijkt.. alleen de haartjes op het koppie zijn verkleurd door het in de zon staan op de vensterbank.. hoe hoog is de knuffel bij jou dan kan ik m ff opmeten.. xxx taatje