Mag ik even mijn frustraties uitten.......? Na zelf het weekend hard gewerkt te hebben tijdens de avonddiensten en dus weinig geslapen heb, hebben mijn beide meiden besloten om juist vandaag heel erg lastig te zijn..... De jongste weet niet beter, dat weet ik ook wel, maar ze heeft de hele dag al niet geslapen en kan nu dus niet meer in slaap komen en blijft maar huilen. De oudste weet dondersgoed dat ze moet luisteren anders zijn er consequenties, maar vandaag heeft ook zij besloten juist precies het tegenovergestelde te doen en niet te luisteren en ook alleen maar te huilen. Ik kan haar wel negeren, maar dan wordt ze alleen maar bozer en dat zorgt er weer voor dat de jongste ook alleen maar nog onrustiger wordt. Ik kan doen wat ik wil, maar niks helpt hier, dus ik zit hier al de hele dag met 2 huilende meiden:x Ikzelf kan inmiddels ook wel janken. Nu weet ik ook van de oudste dat ze het niet helemaal kan helpen. Ze heeft al maanden te grote amandelen (neus en keel) en krijgt hierdoor weinig lucht. Ze moet hiervoor geopereerd worden binnenkort, goed en slecht nieuws voor een moeder dus! Ze voelt zich dus ook niet lekker en is moe, maar .............soms............ weet ik gewoon niet hoe ik er mee om moet gaan Hier iemand die misschien wat tips heeft, want 3 D) jankende meiden hier in huis is natuurlijk ook niks.......
Ah meid vreselijk, ik heb maar één kind maar ik ken het wel een beetje. Ze voelen het aan als je moe bent en om één of andere reden worden ze er vervelend van. Als het kan zou ik hulp inschakelen. Wanneer komt je man thuis? Of misschien wil je moeder/schoonmoeder/vriendin/buurvrouw/... even komen om gezellig met jou te kletsen en/of de kinderen even bezig te houden?
helaas, dat zit er vandaag niet in....... gelukkig slaapt de jongste nu (af en toe wakker maar na speentje weer stil), alleen de oudste he? het bloed onder je nagels weten ze te vinden...... daarom erg fijn zo'n forum, ook om te tijd te doden tot vriendlief thuis is om 18.15 ongeveer..... ik kan niet wachten en dit gdrag van de oudste speelt ook al heel lang, volgens mij ook hoogtijd dat ze naar school gaat