Zoals de titel al zegt; wie doet toch de Noppies spijkerbroek in de droger? Ik heb de zwangerschapsbroek nu een paar keer gewassen en opgehangen. Maar de broek is zo uitgelopen joh! Hij flubbert gewoon rond mijn benen/ billen, geen gezicht! Wil de broek daarom toch in de droger gooien, maar vind de broek te duur om het te verknallen. Dus daarom, wie o wie, heeft goede/ slechte ervaringen met het in de droogtrommel drogen van een Noppies?
ikke doe het wel. doe alle spijkerbroeken erin, gebeurd weinig mee hoor. heb alleen wel met de zwangerschapsbroeken dat de band om de buik eventjes iets strakker aanvoelt. na een half uurtje is die wel weer opgerekt.
Ja hoor zeker doen, ik doe het ook om dezelfde reden als jij hij flubbert! Vind de Noppies jeans qua kwaliteit de slechtste jeans die ik heb terwijl hij toch wel wat geld heeft gekost!
Ik vind de broek ook erg slecht van kwaliteit! Ik heb de broek net en er zit al iets van een haakje in. Het is nog net geen gaatje. Ik vind dat je voor die 80,- wel iets beters mag verwachten. Welke broek is volgens jou het beste van kwaliteit?
Jep, gewoon doen. Verder geen tips qua merken, ook al lubbert noppies, ik heb al die keren nog geen betere gevonden. In elk geval geen broek van miss etam, die vond ik echt verschrikkelijk en prenatal eigen merk wordt wel 2 maten groter na een halve dag dragen.
Ik hebbroeken van mama licious en doe zijn echt perfect en niet veel duurder als henm of prenatal ofzo..
Hier een paar broeken van C&A gekocht in de vlaggetjes weken en opruiming etc 2 voor 30 euro en zitten tot nu toe het lekkerst hier (3e zw). Zijn van stretchstof en blijven erg mooi wat mij betreft.. Heb er eentje al een 3e zw aan , vorige zw 1 bijgekocht en nu toch stiekem ook twee. Kon ze niet laten hangen voor dat geld
Volgens mij staat in elke spijkerbroek dat ie niet in de was mag Ik weet niet of er knoopsgatelastiek in de broek zit? dan zou ik die wel even losmaken voor het wassen/drogen. Hier ook 1 keer ene noppies broek gehad, nou je betaalt echt voor de naam hoor, kwaliteit is niet zo... Mamalicious beviel altijd heel goed en esprit ook. (en ik heb aardig wat broeken gehad )
Ik heb nog geen zwangerschapsgoed helaas, maar ik gooi werkelijk alles in de droger hoor. Nooit een probleem. Als het wat delicater is pas ik een kastdroog variant i.p.v. extreem droog.