Noppies spijkerbroek in de droger? Mag niet, maar wie doet het wel?

Discussie in 'De lounge' gestart door onzewonders, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Zoals de titel al zegt; wie doet toch de Noppies spijkerbroek in de droger?

Ik heb de zwangerschapsbroek nu een paar keer gewassen en opgehangen. Maar de broek is zo uitgelopen joh! Hij flubbert gewoon rond mijn benen/ billen, geen gezicht!

Wil de broek daarom toch in de droger gooien, maar vind de broek te duur om het te verknallen.

Dus daarom, wie o wie, heeft goede/ slechte ervaringen met het in de droogtrommel drogen van een Noppies?

2. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    ikke doe het wel.

doe alle spijkerbroeken erin, gebeurd weinig mee hoor.
    heb alleen wel met de zwangerschapsbroeken dat de band om de buik eventjes iets strakker aanvoelt.
    na een half uurtje is die wel weer opgerekt.

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ok mooi, dan ga ik het ook doen.

Dank je wel!

4. SannedK

SannedK Actief lid

3 mei 2012
    138
    0
    0
    Ja hoor zeker doen, ik doe het ook om dezelfde reden als jij hij flubbert!

Vind de Noppies jeans qua kwaliteit de slechtste jeans die ik heb terwijl hij toch wel wat geld heeft gekost!

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Gewoon doen als ie zo flubbert!! ;)

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik vind de broek ook erg slecht van kwaliteit! Ik heb de broek net en er zit al iets van een haakje in. Het is nog net geen gaatje. Ik vind dat je voor die €80,- wel iets beters mag verwachten.

Welke broek is volgens jou het beste van kwaliteit?

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.815
    113
    Jep, gewoon doen. Verder geen tips qua merken, ook al lubbert noppies, ik heb al die keren nog geen betere gevonden. In elk geval geen broek van miss etam, die vond ik echt verschrikkelijk en prenatal eigen merk wordt wel 2 maten groter na een halve dag dragen.

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik hebbroeken van mama licious en doe zijn echt perfect en niet veel duurder als henm of prenatal ofzo..

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier een paar broeken van C&A gekocht in de vlaggetjes weken en opruiming etc 2 voor 30 euro en zitten tot nu toe het lekkerst hier (3e zw). Zijn van stretchstof en blijven erg mooi wat mij betreft.. Heb er eentje al een 3e zw aan ;), vorige zw 1 bijgekocht en nu toch stiekem ook twee. Kon ze niet laten hangen voor dat geld :p

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Volgens mij staat in elke spijkerbroek dat ie niet in de was mag ;)

Ik weet niet of er knoopsgatelastiek in de broek zit? dan zou ik die wel even losmaken voor het wassen/drogen.

Hier ook 1 keer ene noppies broek gehad, nou je betaalt echt voor de naam hoor, kwaliteit is niet zo... Mamalicious beviel altijd heel goed en esprit ook.
    (en ik heb aardig wat broeken gehad ;))

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    eh... in de droger bedoel ik natuurlijk... ;)

12. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou hem erin gooien als hij zo lubbert wat kan je er dan nog aan verpesten?..

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb nog geen zwangerschapsgoed helaas, maar ik gooi werkelijk alles in de droger hoor. Nooit een probleem. Als het wat delicater is pas ik een kastdroog variant i.p.v. extreem droog.

Deel Deze Pagina