Ik heb te koop: 1. Setje met 7 NIEUWE baby-rompers met korte mouw. maat 62-68 Ze zijn alleen 1x gewassen, niet gestreken, en nooit gedragen! (ik heb rompers met lange mouw, deze gaan daarom al weg voor mijn zoontje uberhaupt in deze maat groeit!) Set gaat alleen compleet weg , dus 7 rompers. vp: 7,- ex verzendkosten Marktplaats.nl > Set 7 rompers 62-68 korte mouw NIEUW - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
2. Setje met 5 NIEUWE baby-rompers met korte mouw. maat 62-68 Ze zijn alleen 1x gewassen, niet gestreken, en nooit gedragen! Set gaat alleen compleet weg , dus 5 rompers. vp: 5,- excl verzendkosten Marktplaats.nl > Set 5 rompers 62-68 korte mouw NIEUW - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62
3. Leuk setje kleding maatje 50! - Boxpakje velours bruin-wit gestreept van Prenatal - Boxpakje wit met diertjes op voeten van Prenatal - Shirtje Turqoise met tekst 'proud to be stout' van Prenatal - Wit broekje velours met zakjes achterop - Shirtje Lime-groen met print 'handle with care' van Prenatal - Grijs velours broekje met zakjes achterop - Lichtblauw vestje - 2x badstof sokjes van Prenatal (klein, en zakken niet af!) Dit hele setje mag weg voor 15,- ex verzendkosten of een goed bod! Marktplaats.nl > Kledingsetje mt. 50 2x boxpakje 2x setje enz. o.a. Prenatal - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50
4. Flap voor aan het windscherm van je fietsstoeltje! van kitch kitchen. NIEUW Marktplaats.nl > flap voor aan windscherm fietsstoeltje kitch kitchen - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's