Het ligt aan het kind denk ik ook. In eerste instantie zag ik de jas en vond ik het niks, maar nu zag ik de foto van je dochter en wil ik het wel aanzien eigenlijk. Ik denk dat het best leuk zal staan, omdat ze ook donker haar heeft.
Als ik hem morgen binnen heb, zal ik er een foto van maken als ze hem aanheeft. Ik denk idd dat het d'r wel leuk gaat staan.
Haha ik ben niet verantwoordelijk als je rood staat. Alles is in de aanbieding Heb net voor 200 besteld
Ik vind het juist leuk! Print hoeft niet ordi te zijn. Ik draag zelf ook veel print's maar dan wel met een verder rustige outfit. Ik heb zelf niet het idee dat ik of kleine meid er ordi uit zien hahaha...
Leuk juist !! Als de rest rustig is en dan een jas zoals deze vind ik het bij die kleine meiden echt leuk. Ben benieuwd hoe het je dochter staat
Ik vind hem leuk! En lekker zacht ook Ik vind hem niet ordi, misschien met strakke roze legging en gouden sieraden erbij maar die jas op zich...nee, gewoon hardstikke schattig
I <3 tijger/panterprintjes bij die kleintjes! Vind dat juist zo schattig staan. Mijn dochter heeft ook wel broekjes in die print gehad, kleine Nellie tijgervellie . Ik houdt juist niet (bij mijn dochter) van dat hele kinderlijke Disney/hello kitty achtige printjes. Denk dat het je dochter heel erg leuk staat met dat mooie koppie^^
Leuk!! Zeker in combi met Uggs en zwart.. Zou me dochtertje het ook zo aantrekken.. Vindt stoer en zeker niet ordi! Wordt idd ordi als je veel roze en goud erbij doet vindt ik... Mooie dochter ook!
Het kan leuk staan bij de kleintjes. Ik ben er alleen niet zo van. Heb een panter print jasje cadeau gehad, alleen heeft mijn dochter dat nooit aangehad. Die was vergeleken met deze echt too much..
Ik benieuwd naar de "aan-foto". Ik vind het echt een superleuk jasje! Als je iets neutraals er onder doet kan het echt prima!
Ik vind hem leuk,, en je dochtertje is getint dan kunnen ze zulke prints en ook donkere kleuren meestal sowieso goed hebben,, mijn dochter en nu ook de jongste hebben ook veel donkere kleurtjes aan, staat ze heel mooi.. Jasje zou ook mooi zijN bij de kleinste maar die is er jammer genoeg nog te klein voor
Nooit gezien! Die staat volgens mij ook niet online? Jij had ook een keer zon leuke skinny jurk met lange mouwen gekocht van de Hm en die heb ik ook nooit gevonden
Leuk Nahla, Mijn dochter heeft hier ook een "ordi" jasje met tijgerprint.. Ze kan het hebben hoor, ze is getint en het staat zeker niet ordi.