Ja raar is dat. Ik koop heel veel bij H&M die je niet online kan kopen. Ik hoor het van vriendinnen ook. Bedoel je die jurk met zwarte sterren of een donkerblauwe (jeans kleur?) Die laatste is van Noppies. Maar het verschilt ook per winkel van H&M. In Hoofddorp heb je leukere en meer kleding dan in Amsterdam of Rotterdam.
Ik krijg m'n bestelling vandaag binnen. Ik had hem maar alvast een maatje groter voor volgend jaar gekocht, maar gelijk na m'n bestellig kreeg ik spijt. Nadat ik de klantenservice had gebeld bleek dat ik hem niet kon ruilen of m'n bestelling niet kon annuleren. Heel raar Aangezien Noppies heel klein valt ben ik benieuwd of ze hem nu al aan kan. Ik maak een foto zodra hij binnen is
Ik besef me net dat ze zelfs een tijgerprintje aanhad toen ze pas 3 maandjes was haha. Of ze er zelf gelukkig in leek...
Dankjewel ☺️ Ze zijn er nog volop zag ik net https://www.noppies.com/nl-nl/detail-kinderkleding/jassen/45557/b291g1c441o17508s6/ Ik hou ook écht niet van die Disney of tekenfilm printjes. Ze heeft nu alleen een jasje van Hello Kitty (van oma gekregen) en ze heeft een Monnalisa pakje met allemaal puppies er op (ook gekregen).