Ik wil een douwagen gaan aanschaffen, zoiets als op de foto. Kan ik in het acherste stoeltje, die ook helemaal plat kan, Een maxicosi of reiswieg neerzetten?? Past dit?? En staat t stabiel? (Veilig) Zo'n reisnestje lijkt me niks.... Tips? Ervaringen?? Kees Tandem Cabrio Stitch Black Luxe | Kees Tandem Cabrio | Baby-Dump
Ik zou het niet doen als ik eerlijk ben. Waarom vind je een babynestje niks als ik vragen mag? Werkt prima hoor
als je graag een reiswieg wil moet je een duo wagen kopen waar een reiswieg op kan, er zijn er zat hoor maar niet voor 150 euro, dan moet je op MP kijken, Ik wilde perse een reiswieg want ik wil mijn baby kunnen zien dus ik heb via Mp een abc zoom gekocht voor 300 euro
1 van de redenen is idd dat ik haar wil zien... En zo'n nestje lijkt me ook niks als ze nog echt klein is. Of kan dit al vanaf dag 1?? (bij wijze van) Een echte duowagen vind ik te duur. Is voor hooguit paar maandjes denk Ik blijf wel dagelijks op mp kijken hoor
Niet halen,is echt een rot ding,had m ook gekocht en gelijk na een paar keer proberen verkocht gelukkig voor dezelfde prijs. Het voorzitje kan niet helemaal plat,stel dat je kindje slaapt bungelt ie dr maar bij.Plus is heel lastig om dat nestje erin te zetten met baby en al,dus je moet eerst het nestje goed zetten voordat je je kindje erin kan zetten.Gewoon een onding is het. Heb nu de Mclaren twin buggy,die gaat helemaal plat.
Ik zou een wagen op MP kopen, grote kans dat je die na een paar maandjes voor het zelfde geld weer kan verkopen. Hoe ouds is je oudste?
dit vind ik een rommelwagen zou ik absoluut niet kopen. is een Abc zoom niet iets voor je? soms heb je geluk en staat er wat goedkoops op marktplaats. heb er oko een gehad ter overbrugging omdat er een reiswieg en maxicosi op geklikt kon worden. hebben nu een phil en teds vibe omdat ik toch liever een compacte wagen wilde. maar voor de babytijd was de abc zoom een prima oplossing.